1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af FCBSOCI »

Vi BØR få tre point. Vi SKAL have tre point.

Frygter dog kampen lidt. Uanset hvor mange kampe et hold har vundet (Barca) og et andet tabt (Las Palmas), så vender det på et tidspunkt; til alles store overraskelse, når det sker. Bare tag vores ‘venner’ fra Madrid, som havde scoret i en milliard kampe i træk (overdrivelse fremmer forståelsen), inden de tabte 1-0 på hjemmebane mod Betis.

Glæder mig vildt til kampen, og mon ikke råbene “I-INDE-INDEPENDENCIA” efter nøjagtigt 17 min. og 14 sekunder får ekstra styrke i dagens anledning? Det skal dog siges, at der også er mange i Catalonien, der ikke støtter (det uopnåelige) ønske om, at regionen ændrer status og bliver selvstændig.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis Barca vinder i dag er vi 5 point foran rækkens nummer to. Det vil da være rart at gå til landskampspause med.
Bliver i øvrigt spændende om Valverde snart finder den rigtige sammensætning af vores angreb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu kampen bliver aflyst. Jeg ved godt at politiet selv har sagt at de har nok folk til at kunne stå for sikkerheden men der kommer knald på og det ville ikke undre mig hvis der kom meget ballade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg tror sgu kampen bliver aflyst. Jeg ved godt at politiet selv har sagt at de har nok folk til at kunne stå for sikkerheden men der kommer knald på og det ville ikke undre mig hvis der kom meget ballade.
Jeg håber faktisk, at vi selv foreslår, overfor LFP og Las Palmas, at aflyse kampen. Vi bør som klub positionere os bag det catalanske folk og deres ønske om at afgøre sin egen fremtid. Vi bør ikke tolerere eller acceptere den ekstreme optrapning af konflikten, vi i øjeblikket ser fra den spanske regerings side. Lige nu ser vi eksempelvis at politiet bruger gummikugler på gaderne, selvom der i 2014 blev nedlagt forbud mod at benytte dem, efter syv mennesker hver især mistede et øje.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Ekstraudsendelse på DR2 lige nu!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af whidgee »

Marca skriver nu at Barca har bedt om at få aflyst kampen

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af whidgee »

På den anden side ville det være vildt at se tilhængernes reaktion på stadion hvis kampen spilles

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:Marca skriver nu at Barca har bedt om at få aflyst kampen
Godt. Den eneste rigtig reaktion, ovenpå en reaktion så meget ude af proportioner. Der er tale om fortrinsvis fredelige borgere - selvfølgelig er der også en del ballademagere, det er der jo altid i Barcelona - der ønsker at lægge et stykke papir i en kasse. At ty til knipler og gummikugler er en absurd overreaktion, der reelt bare optrapper og forværrer situationen. Kæmpe selvmål af Rajoy og Co.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af whidgee »

Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:Marca skriver nu at Barca har bedt om at få aflyst kampen
Godt. Den eneste rigtig reaktion, ovenpå en reaktion så meget ude af proportioner. Der er tale om fortrinsvis fredelige borgere - selvfølgelig er der også en del ballademagere, det er der jo altid i Barcelona - der ønsker at lægge et stykke papir i en kasse. At ty til knipler og gummikugler er en absurd overreaktion, der reelt bare optrapper og forværrer situationen. Kæmpe selvmål af Rajoy og Co.
Men ville det ikke være et bedre signal for Catalonien at spille kampen, måske i aften når det hele er faldet lidt til ro? Så man kan udtrykke sin utilfredshed på stadion præcis som under Franco

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af A$AP »

http://www.udlaspalmas.es/noticias/noti ... -oficial-3

De vil spille med det spanske flag på trøjen, fordi de tror på ''et forenet Spanien''.. Cunts. Ovenpå alt der er sket, de sidste par dage..


Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

A$AP skrev:http://www.udlaspalmas.es/noticias/noti ... -oficial-3

De vil spille med det spanske flag på trøjen, fordi de tror på ''et forenet Spanien''.. Cunts. Ovenpå alt der er sket, de sidste par dage..


Billede
Det er jo for sygt, det der.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »


FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af FCBSOCI »

Sørgeligt hvad der sker i Catalonien. Dybt beklageligt og ærgerligt. Der er brug for lidt humor for at få det på afstand:

Har I styr på de nyeste rygter? Efter landskampspausen stiller Barca op med en helt ny angrebstrio: MMM (ikke at forveksle med chokoladen M&M’s): Messi, Messi Sr. og Messi Jr. Det forventes at være en betydelig stærkere trio end eksempelvis: MPD. M fortsætter heldigvis, P(Aco) bør pak’ nu og rejse til en anden klub og D(ølle) bør spille for, ja, Dølle Fjelde-Musse Idrætsforening.
Own Goal er blevet fornærmet over, at der ikke bliver satset på ham. Han rejser til Alaves, der kun har scoret 3 mål, og som derfor godt kan bruge ’egen’ målscorer – Own Goal(scorer). De får ham i sædvanlig Barca stil til (næsten) ingen penge.

Sorry, for den dårlige humor. Min kone og vores tre voksne børn fortæller mig også (næsten) hver dag, at jeg overhovedet ikke er morsom ☹.

Håber virkelig at det ender fredeligt, men frygter det værste.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af whidgee »

JonasV skrev:
Vanvittigt. Franco må sidde og gnide sig i hænderne

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af FCBSOCI »

Hvor er det sørgeligt, hvad der sker lige nu. Kunne den spanske regering ikke blot have erklæret, at de anser afstemningen for ugyldig? Hvorfor skulle politiet sættes ind? Afstemningen finder jo afsted alligevel. Der bliver virkelig pustet til ilden og modsætningsforholdet mellem Catalonien og centralstyret i Madrid bliver blot endnu tydligere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster