27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg faldt i søvn efter 1-0 målet. Er dog godt tilfreds med at jeg holdte mig vågen så længe.

Bekymrende spil af Pique, Raki og Iniesta. Og hvor lidt vi spiller os frem til.

Jeg tør ikke se Pique overfor en Mbappe eller Ney.

Ville være fedt med et hurtigt avancement videre i turneringen, så der kan roteres lidt i de sidste kampe i gruppen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Jeg er noget mere positiv end de fleste herinde.
Proces er blevet en floskel i fodbold, men det er tydeligt at Valverde prøver at genopbygge holdet.

Forsvaret er, minus Pique, kommet godt igang, og tror det som ærgrer Valverde mest igår, var den 100% chance Ter Stegen pillede.
På en tricky udebane tog han en ekstra man ned på midten, hvilket kan være en god taktik, når vi skal ud og møde de store. Eksempelvis Atletico efter landskampspausen. Vi har også fået Bussen op på vanligt niveau, samme med Iniesta(minus igår). Roberto og Paulinho viser rigtig lovende takter.
Selvfølgelig er angrebet et kæmpe problem for Valverde. Ydermere, så var det jo verdens bedste angreb Valverde fik, som jo smuldrede før vi egentlig kom igang.

Jeg tror på han får gang i Suarez. Han er kendt for sin mandskabsbehandling. Spillerne, med udgangspunkt i Albas udtalelser, tror på ham og hans løsninger.
Håber så enten Dølle eller Denis kan vise noget, der gør vi har nogle flere strenge.
Indtil nu, så er jeg meget imponeret af Valverdes måde, at spille efter forholdene, modstanderen og vores holds forfatning.
Ved ikke om han holder på den lange bane, men han pragmatiske tilgan har virkelig reddet meget pt.

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi er alle sammen lidt nedtrykte over Barcas spil, måske burde vi se curling i stedet for LOL.

Jeg er heller ikke selv helt tilfreds, men det siger også noget om, hvor høje krav vi stiller til Barca. Lutter sejre i La Liga og to sejre i CL inkl. den mod Juventus, som sendte os ud af CL sidste år. Vi er da heller ikke nemme at gøre tilfredse.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster