27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede

Storken hvordan kommer man frem til xG? 0.72 virker imo en smule lavet? Friløber til paulinho og gode chancer til suarez og messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Suarez er dybt elendig.. Hvor lang tid skal der gå før han bliver klar?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Det er ret vildt at Paco ikke er i nærheden af holdet når Suarez er så ringe pt..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Synes vi har manglet Dølle i de her to kampe. Han udfordrer og skaber chancer.
Socio. no. 54.257

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Jeg er ikke glad for Messi som falsk 9'er og slet ikke når han INTET støtte får fra kanterne. Hvis det skal lykkes så skal han have farlige spillere omkring sig og det er Suarez, Roberto og Iniesta bare ikke. Så hellere Dølle, Denis og Paco.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Billede

Storken hvordan kommer man frem til xG? 0.72 virker imo en smule lavet? Friløber til paulinho og gode chancer til suarez og messi.
Chancen til Paulinho er den eneste årsag til, at vi ikke er på 0,4 xG for kampen. Vi skabte ingen gode chancer med undtagelse af denne.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Michman skrev:Suarez er dybt elendig.. Hvor lang tid skal der gå før han bliver klar?
Han var da ikke dybt elendig. Klart Sportings bedste mand. Vi blev først 11 på banen, da han blev udskiftet.

PSG, som er et hold jeg absolut ikke bryder mig om, ser uhyggeligt stærke ud. Tror desværre, at deres fronttrio, MCN eller hvad de nu bliver kaldt, overtaget troen efter MSN. Håber virkelig at Suarez stepper op og Dembele bliver pengene værd, så MSD kan give MCN kamp til stregen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Chancen til Paulinho er den eneste årsag til, at vi ikke er på 0,4 xG for kampen. Vi skabte ingen gode chancer med undtagelse af denne.
Hmm ok. Jeg synes nu at både skuddet fra suarez og hovedstødet fra messi var fine chancer...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Chancen til Paulinho er den eneste årsag til, at vi ikke er på 0,4 xG for kampen. Vi skabte ingen gode chancer med undtagelse af denne.
Hmm ok. Jeg synes nu at både skuddet fra suarez og hovedstødet fra messi var fine chancer...
Hovedstødschancer har ret lave expected goals, hvis de ikke er fra det helt lille felt. Hvilken chance fra Suarez tænker du på?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Chancen til Paulinho er den eneste årsag til, at vi ikke er på 0,4 xG for kampen. Vi skabte ingen gode chancer med undtagelse af denne.
Hmm ok. Jeg synes nu at både skuddet fra suarez og hovedstødet fra messi var fine chancer...
Hovedstødschancer har ret lave expected goals, hvis de ikke er fra det helt lille felt. Hvilken chance fra Suarez tænker du på?
Den hvor roberto spiller ham fri... Lidt spids vinkel men fin chance.

Og det giver mening for det var ellers en fin mulighed for messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Hvilken chance fra Suarez tænker du på?
Den hvor roberto spiller ham fri... Lidt spids vinkel men fin chance.
Det er egentlig en okay mulighed. Den er selvfølgelig fra en halvspids vinkel, men Suarez har frit udsyn og er forholdsvis upresset. Chancen bliver umiddelbart undervurderet i dette tilfælde, da den burde have mindst 15% for at gå i mål.

Jeg vil faktisk mene, at en af vores største chancer var friløberen til Messi, hvor han ikke fik afsluttet. Det opfanger de fleste xG varianter dog ikke, da de fokuserer på skud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok! Jeg synes 0.72 er lidt lavt og i det store billede var det helt fortjent at vi vandt imo. Vi er dog helt enige i at offensiven under Valverde ikke har været god nok. Der skal findes på noget og gerne hurtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Spillerne virker meget trætte efter rigtig mange kampe på kort tid derfor har vi nok spillet lidt sløvt og lidt taktisk i aften.
Men enig med jer at Suarez burde tage sig sammen og får styr på hans spil. Vi ved godt at han kan komme i topform bare det ikke bliver for sent
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

FCBSOCI skrev:Det kan godt være, at vi holder Sporting fra chancer. Det er fint nok. Men havde vi haft MSN (nu har vi reelt hverken N eller S), så havde det bare været et spørgsmål om tid, inden vi scorede. Nu sidder jeg med følelsen af, at vi kan spille til juleaften uden at score; og jeg synes ikke engang at Sporting er specielt velorganiserede.

Desværre ser PSG, United, City og PSG stærke ud, men lad os nu se, CL er trods alt kun lige startet.
Nu er jeg United-mand også ved siden af, og United skal vi ikke være bekymret for. De spilelr virkelig hellere ikke særlig godt, og en del af de mange storsejre er meget misvisende. I aftes var CSKA en decideret joke, da de gav 3 mål væk. United har stadgvæk en del vej til toppen. De har endnu ikke haft en hård kamp i denne sæson.

Derimod City og PSG ser meget, meget stærke ud. Især PSG med Neymar og Mbappe. De to virker virkelig til at allerede have fundet hinanden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 27/9 Sporting Lissabon - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Kampen lærte os een ting, som vi godt vidste i forvejen: Uden Messi i hopla er Barca ikke et hold i europæisk topklasse. Barca spiller for langsomt, og flere spillere er i deres karrieres efterår. Det siger vel alt, at Suarez spiller som en pose nødder, men vi har reelt ikke nogle alternativer. Vores bænk - sammenlignet med fx Real Madrid - er ikke god nok.

På positivsiden tæller, at vi vi vinder selv på dårlige dage. Vi står bedre defensivt. Semedo ser rigtigt spændende ud og Roberto har et fint drive og blik for spillet, når han bliver brugt rigtigt. Og så bliver Dembele forhåbentligt en stor gevinst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster