Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Ancelotti bliver fyret. Han har virkelig været en katastrofe med Bayern i hans 14 mdr der nu. De var på ingen måder imponerende, som de var under Pep i Bundesligaen, hvor de bare smadrede modstanderne midtover, de har haft det svært i Champions League, og Thomas Muller, Bayerns frontfigur for bestyrelsen og deres selvforståelse, har lignet en segunda spiller i hele perioden under Ancelotti.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

18 år gammel :eek:

Wow.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Alves forsøger og drible modstandere i eget felt, og Mbappe har fuldstændigt dræbt Alaba i dag. Han er virkelig vild, det der med om han kan stå for presset kan man godt glemme nu.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Er Mbappé vild for PSG?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Nu har Mbappé i løbet af 2017 decideret voldtaget Juventus, muligvis verdens bedste organiseret fodobldhold sidste sæson, og så nu et top 3-5 hold i Bayern som blot 18 årig og generelt været vild i hele 2017.

Enhver snak om at han er en døgnflue burde forstumme. Han er the real deal. Han bliver en verdensstjerne. Alaba har lignet en, der aldrig har spillet prof. fodobld i dag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Vi skal satme bare være glade for, at Madrid ikke hentede ham. Han er the real deal.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Er Mbappé vild for PSG?
Han minder mig om Rooney i hans helt unge år. Man sidder tilbage med en fornemmelse af, at han er noget helt specielt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Er Mbappé vild for PSG?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Han har været helt fantastisk. Vi skal prise os lykkelige, at han afviste Real. Han havde været decideret ondskabsfuld i Reals direkte spil og omringet af verdens bedste midtbane til at iscenesætte ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Damn. Har bevidst undgået PSG pga. Neymar.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Ja okay, har lige set lidt highlights (yeah, I know) og er overbevist om, at Neymar/Mbappé ville flække vores forsvar i 8 dele hvis vi mødte PSG.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Ja okay, har lige set lidt highlights (yeah, I know) og er overbevist om, at Neymar/Mbappé ville flække vores forsvar i 8 dele hvis vi mødte PSG.
Det ville være en af de kampe, hvor man til sidst bare ville grine, når Pique endnu en gang faldt på røven.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Storken skrev:
Tello skrev:Ja okay, har lige set lidt highlights (yeah, I know) og er overbevist om, at Neymar/Mbappé ville flække vores forsvar i 8 dele hvis vi mødte PSG.
Det ville være en af de kampe, hvor man til sidst bare ville grine, når Pique endnu en gang faldt på røven.
Pique ville blive skolet af Umtiti.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Storken skrev:Bayern har haft afslutningstræning sammen med Suarez. Det er nogenlunde samme teknik og resultat.
storken, du er da en hård nyser over for Bayern.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Håber ikke at vi kommer til at møde PSG i CL. Vi bliver kørt midt over. Jeg har sagt og skrevet det før. PSG kan godt vinde CL. Tror desværre at alle dem her på sitet, der har sagt at Ney aldrig kommer til at vinde CL med PSG tager grueligt fejl. Det kan godt være at den franske liga ikke giver PSG megen modstand, men de har så meget klasse, at det formodentligt er fuldstændigt ligegyldigt.

Jeg kan slet ikke holde ud at se Ney storspille for PSG, mens vi forgæves forsøger at signe Verratti, Countinho etc.
Senest rettet af FCBSOCI tors sep 28, 2017 9:45 am, rettet i alt 1 gang.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Mbappe er fantastisk. Han bliver bare ved og ved med at imponere, super præsentation mod Bayern.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster