23/9 Girona - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

batistuta skrev:
Daluigi skrev:Dét er altså en ting jeg elsker Valverde for - Han skal ikke forsøge at retfærdiggøre det elendige køb af Gomes
Jeg ville beundre ham mere, hvis han kunne få Gomes til at fungere. Gomes er ikke nogen dårlig fodboldspiller, han er bare fejlcastet på vores hold. Og igen, Gomes gjorde et super indhop for et par uger siden, og han har ikke rigtigt fået spilletid siden - I dont get it.
Det handler vel om, at ét godt indhop ikke skal rykke ham over spillere, der er åbenlyst bedre og langt mere passende til vores system?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Ikke vores bedste kamp, men vi vandt... videre....

En ting jeg godt kan lide er at det virker som om at holdet har fået et godt sammenhold. Man kæmper for hinanden og jubler sammen.

Jeg synes derudover vi spillede med lige lovlig mange lange afleveringer, men man må også sige at Valverde forsøgte noget andet end at kombinere sig igennem 10 spillere i eget felt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg vil mene, at vi meget snart skal forbedre os rent spillemæssigt. Det bliver ikke ved med at gå godt. Vi har i hvert fald været ret heldige med afslutningsfeen og selvmål indtil videre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Håber ikke vi fortsætter med det midtbane - setup.

Helt åndssvagt meget plads bag Raki og Pau, når Bussi ikke er inde.

De var begge alt for offensive, men Gironataffe var for svage til at straffe det.

Vidal gjorde det godt. 2 gode HB, vi har. Eller 3.

3 gode point! Lækkert.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Selvom spillet ikke var fantastisk, så synes jeg, at det er svært at brokke sig alt for meget over en sejr på 3-0 ude over et hold, som spillede lige op med (måske endda burde have vundet over) Atletico på hjemmebane, og som tabte snævert (og burde have fået uafgjort, hvis ikke de havde brændt et straffe) hjemme mod Sevilla, når vi samtidigt sparer spillere som Pique, Bussi, Semedo og til dels et par af de offensive. Det var ret tydeligt, at fokus delvist var rettet mod udekampen mod Sporting i midtugen, som ganske enkelt skal vindes for, at vi selv kan afgøre førstepladsen i gruppen selv med et nederlag (på mindre end 3-0) i Torino.

Vi har været lidt shaky i nogle af de mindre kampe (især på udebane) her i starten, men det har ikke været med galla-holdet og det har generelt været et problem for os at sætte os op til de her kampe stort set siden Guardiola-tiden. Den seneste uge (hvor vi har haft tre kampe) har de fleste af de vigtige gutter fået en pause og vi har hevet 9 point og en målscore på 11-2. Det er i min optik mere end godkendt, selvom det ikke nødvendigvis var champagne-bold hele vejen. Siden Super Cuppen har vi de gange, hvor vi har spillet med galla-holdet og mødt relativt kompetent modstand, vundet komfortabelt. Så selvom der er plads til kritik, så synes jeg godt, at vi kan tillade os at være lidt optimistiske. Især når man tænker på, hvordan udsigten til starten på sæsonen var lige efter Super Cuppen og Neymars afgang.

Den første rigtige test (udover Juve, som selvfølgelig var ret svækkede, og hvor vi ikke spillede en fantastisk første halvleg) kommer rigtigt nok først (delvist) på onsdag og især efter landsholdspausen, men jeg synes, at der er massere af grund til optimisme baseret på dét, jeg har set siden Super Cuppen.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

miklas1911 skrev:Selvom spillet ikke var fantastisk, så synes jeg, at det er svært at brokke sig alt for meget over en sejr på 3-0 ude over et hold, som spillede lige op med (måske endda burde have vundet over) Atletico på hjemmebane, og som tabte snævert (og burde have fået uafgjort, hvis ikke de havde brændt et straffe) hjemme mod Sevilla, når vi samtidigt sparer spillere som Pique, Bussi, Semedo og til dels et par af de offensive. Det var ret tydeligt, at fokus delvist var rettet mod udekampen mod Sporting i midtugen, som ganske enkelt skal vindes for, at vi selv kan afgøre førstepladsen i gruppen selv med et nederlag (på mindre end 3-0) i Torino.

Vi har været lidt shaky i nogle af de mindre kampe (især på udebane) her i starten, men det har ikke været med galla-holdet og det har generelt været et problem for os at sætte os op til de her kampe stort set siden Guardiola-tiden. Den seneste uge (hvor vi har haft tre kampe) har de fleste af de vigtige gutter fået en pause og vi har hevet 9 point og en målscore på 11-2. Det er i min optik mere end godkendt, selvom det ikke nødvendigvis var champagne-bold hele vejen. Siden Super Cuppen har vi de gange, hvor vi har spillet med galla-holdet og mødt relativt kompetent modstand, vundet komfortabelt. Så selvom der er plads til kritik, så synes jeg godt, at vi kan tillade os at være lidt optimistiske. Især når man tænker på, hvordan udsigten til starten på sæsonen var lige efter Super Cuppen og Neymars afgang.

Den første rigtige test (udover Juve, som selvfølgelig var ret svækkede, og hvor vi ikke spillede en fantastisk første halvleg) kommer rigtigt nok først (delvist) på onsdag og især efter landsholdspausen, men jeg synes, at der er massere af grund til optimisme baseret på dét, jeg har set siden Super Cuppen.
Fuldstændig enig

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 23/9 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster