10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

The answer..

Billede


She keeps him happy.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Han snyder aldrig, han filmer aldrig og han er næsten aldrig sur og brokker sig ikke ret meget. Han er Gud!

phpBB [video]
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Jeg er simpelthen så stolt over at hans fodboldtilværelse har fundet sted i vores klub.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

Lopezzz skrev:Han snyder aldrig, han filmer aldrig og han er næsten aldrig sur og brokker sig ikke ret meget. Han er Gud!

phpBB [video]
Han er bare en af det utroligt få fodboldspillere, hvor det bedre kan betale sig at blive på benene, end at stoppe spillet og få det frispark, han er berettiget til. En sand fornøjelse.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Ronaldo og Messi er nu begge på 809 mål + assists I deres karrierer.

Messi har spillet 155 kampe mindre!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Ja ja, men kunne han gøre på det på a rainy night in Stoke? ;-)


Svaret er: ja.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

B-Freak skrev:Ronaldo og Messi er nu begge på 809 mål + assists I deres karrierer.

Messi har spillet 155 kampe mindre!
Konklusion: Messi har været lidt mere heldig end Ronaldo

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Tilfældigheder...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

B-Freak skrev:Ronaldo og Messi er nu begge på 809 mål + assists I deres karrierer.

Messi har spillet 155 kampe mindre!
Det er nogle vildt imponerende tal fra dem begge. Det er derfor lidt af en bedrift, når Messi kan være omkring 20% bedre end Ronaldo på de her stats. Du har millioner af fodboldspillere i verden, men alligevel er nummer ét betydeligt bedre end nummer to set over deres karriere.

Jeg ved at flere herinde er uenige, men i mine øjne har Ronaldo gjort Messi til en bedre fodboldspiller. Det er simpelthen umuligt at opretholde Messis vanvittigt høje niveau over så lang tid, hvis han ikke blev presset på et individuelt plan. Man skal huske på, at hvis det ikke havde været for Ronaldo, så havde Messi ikke behøvet at præstere op til sit bedste for at vinde Ballon d'Or.

Det er muligt, at Messi er et konkurrencemenneske, der vil vinde alle kampe, men lysten til at vinde trofæer vil falme, når man har vundet alle klubtrofæer adskillige gange. Rivalisering om at være den bedste skaber derimod en konstant motivation. Det må virkelig være en motivationsbooster, når man ser sin ærkerival scorer hattrick inden man selv spiller. Alternativt er det sgu svært at sætte sig op til en kamp mod Eibar i ligaen.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:når man ser sin ærkerival scorer hattrick inden man selv spiller. Alternativt er det sgu svært at sætte sig op til en kamp mod Eibar i ligaen.
Hvordan kan det så være, at Messi spillede ret godt mod Eibar? :smile:
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:når man ser sin ærkerival scorer hattrick inden man selv spiller. Alternativt er det sgu svært at sætte sig op til en kamp mod Eibar i ligaen.
Hvordan kan det så være, at Messi spillede ret godt mod Eibar? :smile:
Ronaldo scorede to mål mod Apoel i hans seneste kamp, da Messi gik ind til kampen mod Eibar ;-)

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:når man ser sin ærkerival scorer hattrick inden man selv spiller. Alternativt er det sgu svært at sætte sig op til en kamp mod Eibar i ligaen.
Hvordan kan det så være, at Messi spillede ret godt mod Eibar? :smile:
Ronaldo scorede to mål mod Apoel i hans seneste kamp, da Messi gik ind til kampen mod Eibar ;-)
Fair nok ;-)

Ud fra det kan jeg så sige, at jeg er glad for, at Madrid spiller før os i weekenden, så vi slipper for at se Messi score 0 mål på 24 afslutninger mod Girona! :eek:
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ud fra det kan jeg så sige, at jeg er glad for, at Madrid spiller før os i weekenden, så vi slipper for at se Messi score 0 mål på 24 afslutninger mod Girona! :eek:
Hvis nogle herinde ligger inde med viden om rekorden for flest afslutninger i en enkelt kamp af en spiller i de fem store ligaer, så vil jeg gerne gøre om det.

Mit bud er 18 afslutninger :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg husker, Ronaldo havde 14 for nogle år siden, og jeg mener, det var mod Malaga. Sjovt nok også uden at score. Der er sikkert nogen, der har haft flere, men nu har vi et udgangspunkt. :glad:
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
B-Freak skrev:Ronaldo og Messi er nu begge på 809 mål + assists I deres karrierer.

Messi har spillet 155 kampe mindre!
Det er nogle vildt imponerende tal fra dem begge. Det er derfor lidt af en bedrift, når Messi kan være omkring 20% bedre end Ronaldo på de her stats. Du har millioner af fodboldspillere i verden, men alligevel er nummer ét betydeligt bedre end nummer to set over deres karriere.

Jeg ved at flere herinde er uenige, men i mine øjne har Ronaldo gjort Messi til en bedre fodboldspiller. Det er simpelthen umuligt at opretholde Messis vanvittigt høje niveau over så lang tid, hvis han ikke blev presset på et individuelt plan. Man skal huske på, at hvis det ikke havde været for Ronaldo, så havde Messi ikke behøvet at præstere op til sit bedste for at vinde Ballon d'Or.

Det er muligt, at Messi er et konkurrencemenneske, der vil vinde alle kampe, men lysten til at vinde trofæer vil falme, når man har vundet alle klubtrofæer adskillige gange. Rivalisering om at være den bedste skaber derimod en konstant motivation. Det må virkelig være en motivationsbooster, når man ser sin ærkerival scorer hattrick inden man selv spiller. Alternativt er det sgu svært at sætte sig op til en kamp mod Eibar i ligaen.
Helt enig. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at Messi kunne have været på hans god-mode i hans 10. år nu og være fantastisk i hans 14. år, hvis det ikke havde været for Ronaldo. Så kan folk komme her og sige, at Messi er ydmyg og en holdspiller og ikke tænker på det individuelle. Bullshit. Selvfølgelig har Messi en individuelt drive, som bliver tændt konstant af Ronaldos tal. Alt andet ville være decideret mærkeligt.

Vi skal takke for, at Ronaldos massive ærgerrighed har beriget os med Messis absurde niveau. Ronaldo er en indirekte kilde til, at Messi stadigvæk har den her fuldkommen latterlige sult.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster