19/9 FC Barcelona - Eibar

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af kklaus »

Lopezzz skrev:Det ser ud til at MSP fungerer rigtig godt sammen
Du mener vel PMS? :razz:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20430
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fin kamp. Første halvleg var lidt sløj, men der kom fart over feltet i anden halvleg. Messi er bare Messi, mangler ord til at beskrive ham. Semedo er gået direkte ind på holdet og leverer den ene fremragende præstation efter den anden. Han får mig til at glemme alt om Dani Alves. Paulinho bidrager med dynamik og gode løb ind i feltet. Ter Stegen stod en solid kamp og reddede det der skulle reddes. Denis var god. Tilfreds.

Sov godt gutter!

Visca el Barça!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Storken »

Det er muligt, at expected goals ikke tager højde for Messis genialitet, men det er bekymrende at se på nedenstående:

Billede

Det er simpelthen uholdbart, når man scorer på mere end halvdelen af ens forsøg. Virkeligheden vil ramme hårdt på et tidspunkt.

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Parla »

Paul er for vild man

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af SparetireDad »

Uanset hvad så ser 5-0-0 og målscore 17-2 bare ultrasmuktlæks ud, når man kigger på tabellen.

Modstanderholdenenes styrke eller ej, så kan vi ikke ønske os bedre start på sæsonen. Det er nu, vi skal ride på bølgen - for der kommer jo uden tvivl også en bølgedal før eller siden.

Og det var ikke for at være pessimist - men realist. Alle hold bliver jo ramt af gummiben i løbet af en sæson. Det ved vi alle. Vi kan bare krydse fingre for, at vi er tilpas meget foran, når det sker - og at det forsvinder igen efter max et par kampe.

Kæft det er rart med lidt ro på dén konto ovenpå det ækle transfervindue - og så klarer vi os jo fint uden Glembele ;-)
Senest rettet af SparetireDad ons sep 20, 2017 7:48 am, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Tello »

Til Paulinho; se gif.


Dølle var måske ikke god, men ud fra diverse videoer jeg har set, så udførte han et stort løbearbejde, hvilket i sig selv er super. Denis var et dejligt friskt pust, Messi var goat osv, men det er næsten før, at Piqué skal skiftes ud med Vermalen når han er klar, bare som en lærestreg. Kæft han er ringe. Semedo er bare jizzworthy! Og igen, Paulinho..

Den ydmyghed og den glæde han udviser, det smil, det gåpåmod, det samarbejde og det hovedstød i går! Javel, det er kun Eibar, men stadig. Kæft han overrasker mig. Undskyld Pauligoat, Goalinho osv. Neymar kunne lære noget af dig.


Billede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2800
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af whidgee »

Dejlig sejr i går. Messi og Paulinho var fantastiske

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af zqa »

Jeg synes der bliver gået lidt for hårdt til Dølle. Hans arbejdsrate er super høj, han har rigtig mange gode dybe løb, flot defensivt arbejde, god attitude osv. Det var ikke alt der lykkedes, nej, men han forsøgte og skabte noget ravage. Han er trods alt stadig helt ny, og skal vende sig til holdkammerater, løbemønstre, spillestil, modstandere osv. Skal vi måske give ham lidt snor ligesom alle andre får, fx Denis Suarez, inden der drages konklusioner om at han er for dårlig til Barca, og i øvrigt ikke bedømme ham ud fra, at han har haft en mindre flatterende attitude i hans yngre dage.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af emo »

Eneste anke fra gårsdagens kamp for Døllefølle er, at i mand mod mand situationer, var han rimelig svag og ringe. Ikke mange gange han fik sat sin modstander eller rundet denne.

Men hans dybdeløb, nuuuuj de var fisssss.....
Allez...

gygfo

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af gygfo »

Jeg har ikke mulighed for at se kampene for tiden. Udover målet, hvordan falder paulinho ind på holdet? Hvad er hans rolle på holdet? Er det at skabe en bedre organiseret og defensiv midtbane, eller er han offensiv midt? Jeg har lidt svært ved at gennemskue det.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Skydefinten »

gygfo skrev:Jeg har ikke mulighed for at se kampene for tiden. Udover målet, hvordan falder paulinho ind på holdet? Hvad er hans rolle på holdet? Er det at skabe en bedre organiseret og defensiv midtbane, eller er han offensiv midt? Jeg har lidt svært ved at gennemskue det.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Han falder godt ind. Og så ligner han Neymar lidt.

Han virker ret offensiv:)
Jeg er fan. Ligesom jeg var med Matthieu fra starten...

Paulinhos spilforståelse fejler i hvertfald ikke noget. Han har også hurtigt fundet sammen med Leo, men hvem ville ikke det, hvis man har noget teknik og fart.

Btw, så er Rafinha snart klar igen. Spændende at se hvad han kommer til at bidrage med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Blaugrana92 »

Meget enig med Skyde. Paulinho er faldet overraskende godt til. Han er overhovedet ikke bange for at deltage, modsat en André Gomes der har det med at gemme sig lidt.

Paulinho tilbyder sig hele tiden, og fungerer rigtig godt i bandespil. Dertil kommer hans løb i dybden og hans sene løb ind i feltet. Han minder mig faktisk om Keita på rigtig mange områder. Jeg tror vi kommer til at se en hel del spil på tredjemanden med Paulinho.

Og så fylder han også godt rent fysisk. Som han har spillet i de første par optrædener, så ser jeg generelt virkelig meget af Keita i ham. Måske er han ikke helt så stærk taktisk, men ellers har de virkelig mange af de samme kvaliteter. Jeg tror virkelig at Paulinho kan blive et godt aktiv for os de næste to-tre år.

Denis Suárez er altså også en kommende stjerne. Hold op, hvor er han bare blevet bedre og bedre det sidste halve års tid.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:Meget enig med Skyde. Paulinho er faldet overraskende godt til. Han er overhovedet ikke bange for at deltage, modsat en André Gomes der har det med at gemme sig lidt.

Paulinho tilbyder sig hele tiden, og fungerer rigtig godt i bandespil. Dertil kommer hans løb i dybden og hans sene løb ind i feltet. Han minder mig faktisk om Keita på rigtig mange områder. Jeg tror vi kommer til at se en hel del spil på tredjemanden med Paulinho.

Og så fylder han også godt rent fysisk. Som han har spillet i de første par optrædener, så ser jeg generelt virkelig meget af Keita i ham. Måske er han ikke helt så stærk taktisk, men ellers har de virkelig mange af de samme kvaliteter. Jeg tror virkelig at Paulinho kan blive et godt aktiv for os de næste to-tre år.

Denis Suárez er altså også en kommende stjerne. Hold op, hvor er han bare blevet bedre og bedre det sidste halve års tid.

Denis har os' trainet 45000 timr ver dag, mæ fuld speed a head.. for det skarl man vis man skarl vær' goat.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1192 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af FCBSOCI »

SpillerSomMESSI skrev:
Blaugrana92 skrev:Meget enig med Skyde. Paulinho er faldet overraskende godt til. Han er overhovedet ikke bange for at deltage, modsat en André Gomes der har det med at gemme sig lidt.

Paulinho tilbyder sig hele tiden, og fungerer rigtig godt i bandespil. Dertil kommer hans løb i dybden og hans sene løb ind i feltet. Han minder mig faktisk om Keita på rigtig mange områder. Jeg tror vi kommer til at se en hel del spil på tredjemanden med Paulinho.

Og så fylder han også godt rent fysisk. Som han har spillet i de første par optrædener, så ser jeg generelt virkelig meget af Keita i ham. Måske er han ikke helt så stærk taktisk, men ellers har de virkelig mange af de samme kvaliteter. Jeg tror virkelig at Paulinho kan blive et godt aktiv for os de næste to-tre år.

Denis Suárez er altså også en kommende stjerne. Hold op, hvor er han bare blevet bedre og bedre det sidste halve års tid.

Denis har os' trainet 45000 timr ver dag, mæ fuld speed a head.. for det skarl man vis man skarl vær' goat.
@SpillerSomMESSI
Haj du, Jag ka rigti god lige dine inlæg. Dajligt at der ere nogle ung mænnesker her på side, da ka stav så fin. Gøre mæg mæget gla, taker.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja hædder alså SpillerSomMæssi
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster