19/9 FC Barcelona - Eibar

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Michman »

MAGISK!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Vi smadrer dem til ukendelighed.. messi style.

Som jeg jo skrev før kampen..
Ha
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

POKERRRRRR!
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af MessiPogba »

Messi er seriøst på mission. Han er seriøst umættelig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Jeg får anfald af Pique. Kæft han sløser meget.
Han har nok en konkurrence med Messi om, hvem der kan have en fod med i flest mål.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af batistuta »

MessiPogba skrev:Men hånden på hjertet, denne kamp fortæller os ikke en skid af vores virkelig styrkeforhold. Eibar er et ringe hold, der giver os masser af tid og rum at udfolde os i. Disse kampe har vi jo altid 3-7 af hver sæson, hvor modstanderen bare ikke møder op.

Vi har kun mødt Juventus af gode hold, og de var amputeret, da vi mødte dem, og det var vi ringe de første 45 min og så knækkede de, da Messi scorede.

Jeg er stadigvæk ikke blevet alt for klog på vores hold, men en ting jeg er glad for, er at vi indlemmer midtbanen langt mere nu end under Lucho, da det betyder, at Iniesta igen kan blive indflydelsesrig.
Wow, pessimistisk much? Juventus var ikke specielt amputeret - ikke mere end vi var, og vi spiller bedre og bedre i dag - Eibar lukkede os fint ned i starten af kampen, men de mistede hurtigt pusten. Vi har spillet en god kamp!
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Piquénbauer »

Meget bedre anden halvleg (igen). Jeg synes efterhånden der tegner sig et billede af at vi har lidt problemer med at lave den første kasse men når den så er lavet så går vi amok.

Det er svært ikke at være tilfreds når vi roterer så meget og stadig vinder stort. Det var det vi havde så store problemer med i sidste sæson. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:
MessiPogba skrev:Men hånden på hjertet, denne kamp fortæller os ikke en skid af vores virkelig styrkeforhold. Eibar er et ringe hold, der giver os masser af tid og rum at udfolde os i. Disse kampe har vi jo altid 3-7 af hver sæson, hvor modstanderen bare ikke møder op.

Vi har kun mødt Juventus af gode hold, og de var amputeret, da vi mødte dem, og det var vi ringe de første 45 min og så knækkede de, da Messi scorede.

Jeg er stadigvæk ikke blevet alt for klog på vores hold, men en ting jeg er glad for, er at vi indlemmer midtbanen langt mere nu end under Lucho, da det betyder, at Iniesta igen kan blive indflydelsesrig.
Wow, pessimistisk much? Juventus var ikke specielt amputeret - ikke mere end vi var, og vi spiller bedre og bedre i dag - Eibar lukkede os fint ned i starten af kampen, men de mistede hurtigt pusten. Vi har spillet en god kamp!

Juventus var amputeret. De manglede deres defensive struktur med Khedira, der løber meget, Chiellini ude og kun spillede 4-2-3-1.
Nah, for vi har ikke mødt gode modstandere udover Juventus endnu. Jeg venter bare lige lidt med at kaste mig helt hen, da vi selv under Luchos sidste år og Tatas år havde de her kampe, hvor vi decideret voldtog modstanderen, men så glemte vi at spille fodbold, når det virkelig betød noget.

Spiller vi også godt mod Atletico, Valencia på udebane, Sociedad på udebane, Sevilla og Real, så giver jeg mig helt. Men lige pt. er jeg stadigvæk tilbageholdende. Alene, fordi vi uden Messi ikke ville have skabt det store. Han er virkelig den altafgørende spiller. Før i tiden var vi 60-70 procent afhængige af ham. Nu er vi sgu 100 procent.
Senest rettet af MessiPogba tirs sep 19, 2017 11:52 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi..
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Blaugrana92 »

Ting jeg godt kan lide

- Nélson Semedo.
- Denis Suárez.
- Mascheranos skæg.
- Piqués kone.
- Den Korte Radioavis med Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm.
- Nélson Semedo.
- Messi's venstreben.
- Paulinhos gå-på-mod.
- Ribbensben fra Bone's.
- Nélson Semedo.
- Bob.
- Når Aleix Vidal er involveret i et mål og alle griner.
- Busquets. <3
- De der Petit Écolier kiks fra LU, dem med lys chokolade (please sponsorer mig, LU).
- Iniesta. <3
- Nélson Semedo.

Hov, vent lige. Fik jeg nævnt Nélson Semedo?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Mendilibar ligner sgu en blanding af Tito og Valverde... :cry:
qepd

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af batistuta »

MessiPogba skrev:
batistuta skrev:
MessiPogba skrev:Men hånden på hjertet, denne kamp fortæller os ikke en skid af vores virkelig styrkeforhold. Eibar er et ringe hold, der giver os masser af tid og rum at udfolde os i. Disse kampe har vi jo altid 3-7 af hver sæson, hvor modstanderen bare ikke møder op.

Vi har kun mødt Juventus af gode hold, og de var amputeret, da vi mødte dem, og det var vi ringe de første 45 min og så knækkede de, da Messi scorede.

Jeg er stadigvæk ikke blevet alt for klog på vores hold, men en ting jeg er glad for, er at vi indlemmer midtbanen langt mere nu end under Lucho, da det betyder, at Iniesta igen kan blive indflydelsesrig.
Wow, pessimistisk much? Juventus var ikke specielt amputeret - ikke mere end vi var, og vi spiller bedre og bedre i dag - Eibar lukkede os fint ned i starten af kampen, men de mistede hurtigt pusten. Vi har spillet en god kamp!

Juventus var amputeret. De manglede deres defensive struktur med Khedira, der løber meget, Chiellini ude og kun spillede 4-2-3-1.
Nah, for vi har ikke mødt gode modstandere udover Juventus endnu. Jeg venter bare lige lidt med at kaste mig helt hen, da vi selv under Luchos sidste år og Tatas år havde de her kampe, hvor vi decideret voldtog modstanderen, men så glemte vi at spille fodbold, når det virkelig betød noget.

Spiller vi også godt mod Atletico, Valencia på udebane, Sociedad på udebane, Sevilla og Real, så giver jeg mig helt. Men lige pt. er jeg stadigvæk tilbageholdende. Alene, fordi vi uden Messi ikke ville have skabt det store. Han er virkelig den altafgørende spiller. Før i tiden var vi 60-70 procent afhængige af ham. Nu er vi sgu 100 procent.
Der er ingen herinde der på nuværende tidspunkt påstår at vi vinder ChL, men bare at vi spiller en kamp, men masser af gode situationer. Jeg er lodret uenig i at det var et dårligt Juventus lineup vi mødte - Matuidi løber også meget, og Benatia og Barzagli er udemærkede forsvarsspillere. De har mistet Bonucci hvilket i virkeligheden er deres største svækkelse, men vi har også mistet Neymar, og sådan kan du blive ved.

Jeg glæder mig mest over at Messi igen viser en kæmpe gnist, og så har vores nyindkøb Semedo og Paulinho gjort det fremragende. Selvfølgelig er vi afhængige af Messi, han er verdens bedste fodboldspiller med flere længder, og vores spil er naturligvis bygget op omkring ham - hvilket hold ville ikke være det?
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af Lopezzz »

Det ser ud til at MSP fungerer rigtig godt sammen

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af B-Freak »

Fantastisk præstation!

Er lidt træt af at høre på st vi har mødt lette hold.
Så vidt jeg ved tabte Real Madrid point til både Levante og Valencia på hjemmebane.

Det er vel også 2 hold som de skal slå....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Eibar

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:Ting jeg godt kan lide

- Nélson Semedo.
- Denis Suárez.
- Mascheranos skæg.
- Piqués kone.
- Den Korte Radioavis med Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm.
- Nélson Semedo.
- Messi's venstreben.
- Paulinhos gå-på-mod.
- Ribbensben fra Bone's.
- Nélson Semedo.
- Bob.
- Når Aleix Vidal er involveret i et mål og alle griner.
- Busquets. <3
- De der Petit Écolier kiks fra LU, dem med lys chokolade (please sponsorer mig, LU).
- Iniesta. <3
- Nélson Semedo.

Hov, vent lige. Fik jeg nævnt Nélson Semedo?

Petit
Emanuella
Blaugrana92
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster