16/9 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg synes ikke Messi skal spille som central angriber, hvis det betyder at Suarez skal spille på venstrekanten. Og jeg mener sagtens Messi kan spille på højrekanten, da han stadig har en del speed endnu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg glæder mig til at se expected goals fra kampen. Jeg tror helt ærligt, at vi var dårligst på det parametre. Vi skulle ikke engang have scoret et mål på baggrund af de chancer vi skabte.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Rolllerne er tilsyneladende byttet om i år: Sidste år vandt RM, selv når de spillede dårligt, mens vi tabte til hold, vi burde kunne slå. I denne sæson har vi vundet fire på stribe i La Liga, selvom spillet over en bred kam ikke har været imponerende. Særligt bekymrende er det, at MSN er reduceret til "M". "N" er rejst og "S" er "helt væk", når han spiller. Gennemført elendig i alt hvad han foretager sig. Og med Dembeles skade hænger alt på Messi. Pique er faldet i niveau. Alt for langsom og utrolig nem at sætte af i mand mod mand dueller.

Så vi mangler en stærk midterforsvarer, en verdensklasse midt til langsomt at tage over efter Ini og en eller to forstærkninger til angrebet - en til at ersatte Suarez og en til at supplere, når Messi eller Dembele skal spares.

Jeg sidder med en mærkelig fornemmelse. På den ene side har vi pointmæssigt fået en perfekt start på sæsonen. På den anden side synes jeg, at vi har et hold, der (desværre) ikke er på niveau med de bedste i CL; i hvert fald ikke, hvis Messi ikke spiller. Er jeg alt for pessimistisk? Det håber jeg, og vi ved jo alle sammen godt, hvor hurtigt tingene nogle gange kan ændre sig i fodbold.
Senest rettet af FCBSOCI søn sep 17, 2017 1:33 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Billede

Det er bekymrende ringe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har lige set kampen... Puha det var ringe. Men 3 point og det er (næsten) det eneste der tæller pt.

Nu håber jeg bare ikke at det var alt for slemt med dembele (og inistea?). Det er ærgerligt at han ikke får nogle af de næste kampe da de er nemme. Spilmæssigt tror jeg ikke det betyder det store (tydeligt at se han ikke er spillet ind) men han skal helst have noget selvtillid.

Og så må jeg ikke glemme PAULINHO! BAM!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

5-7 gældende kampe under Valverde er måske endnu ikke nok til at tyde hvad det er han vil med holdet. Jeg kan stadig ikke se det. Midtbanen har endnu ikke kontrol over vores kampe eller over længere perioder i en kamp.

Angrebet skaber ikke vildt meget, men vi er effektive.

Forsvaret er meeeh. Umtiti er et bæst, så forudsende i sit spil. Piquer er lort pt..

Vores backs virker til at have fundet melodien og de spiller godt, også Alba.

Taktisk er vi endnu ikke belvet bedre, end de seneste to sæsoner. Men det ænder sig selvf..
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Hvor er det nederen med dembele... Han skulle helst have nogle af de næste kampe inden det for alvor går i gang.

Jeg tænker forresten at en af grundene til at semedo starter ude er pga penge. Hvis han holder sig under et bestemt antal kampe så skal vi ikke give benfica 5 mio. Derfor tænker jeg at Roberto og Vidal vil få en del kampe her indtil årsskiftet hvorefter semedo vil spille mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

10 point i de kommende 4 La Liga kampe, det skal vi simpelthen have ud af det program, inden vi løber ind i en stime med ret så tricky kampe.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver svært at få point med ude mod atm. Men jeg tror på 9 point i de næste 3. Hvad der sker mod sporting ude i cl ved jeg ikke...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:5-7 gældende kampe under Valverde er måske endnu ikke nok til at tyde hvad det er han vil med holdet. Jeg kan stadig ikke se det. Midtbanen har endnu ikke kontrol over vores kampe eller over længere perioder i en kamp.

Angrebet skaber ikke vildt meget, men vi er effektive.

Forsvaret er meeeh. Umtiti er et bæst, så forudsende i sit spil. Piquer er lort pt..

Vores backs virker til at have fundet melodien og de spiller godt, også Alba.

Taktisk er vi endnu ikke belvet bedre, end de seneste to sæsoner. Men det ænder sig selvf..
http://first-11.net/2017/09/barcelona-m ... -it-means/

Her har du en lille gennemgang som kommer ind på nogle af tankerne. Der mangler dog stadig meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

:lol: :lol:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Har lige set kampen!

Så vigtigt med en sejr og selvom spillet ikke var smukt, så var det lige præcis denne type kampe vi tabte i sidste sæson!!

Alba, Pique og Suarez må meget gerne vågne lidt op, det er simpelthen for ringe det de viser....


Vigtigt at Valverde vender kampen med 2 indskiftere!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Haha det er simpelthen for sjovt, med den gimmick der. Mere af det på de extraordinary mål!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Dembélé and Neymar both got injured for the first time in their first season, against Getafe in the same minute.
Jeg hader Getafe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

B-Freak skrev:Har lige set kampen!

Så vigtigt med en sejr og selvom spillet ikke var smukt, så var det lige præcis denne type kampe vi tabte i sidste sæson!!

Alba, Pique og Suarez må meget gerne vågne lidt op, det er simpelthen for ringe det de viser....


Vigtigt at Valverde vender kampen med 2 indskiftere!!
Helt enig omkring Pique og Suarez. Men Alba har da hævet sit niveau helt enormt i forhold til sidste sæson. Han er ved at være tilbage hvor han skal være, og leverer deslige assist igen :smile:
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster