Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Sådan Levante!! Det var en dejlig uventet hjælpende hånd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha Real! Og så venter en udekamp mod la real i næste weekend uden ronaldo og marcelo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det viser forresten lidt om tricky det er med rotationer...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Fordi Ronaldo er sådan en idiot, som skubber dommeren, så ender det med, at det koster Madrid 4 point... Hvor er det vigtigt!

Nu skal vi virkelig vinde over Espanyol!
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af !Option »

"Real er lysår foran os og har allerede vundet ligaen de næste 4-5 år!" :lol: :lol: :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

De skulle aldrig have solgt Morata og James osv uden nogen erstatninger. Og Pepe spillede altså stadig på et højt niveau. Og Ronaldo betyder godt nok stadig meget for det her hold, ligemeget hvor meget man afskriver ham.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg glæder mig sindsygt meget til at se Theo fra start på venstrekanten. Jeg forventer en enorm kamp af ham i dag!

Og så er Zidane bare genial. Jeg anser ham faktisk, som en intelligent mand. Han spiller Llorente, Lucas og Theo fra start i en kamp, hvor rotationen er med overvejende lav risici, men minutterne betyder alverden for førnævnte spillere. Det ved franskmanden. Han kunne have startet med Casemiro. Han kunne have startet med Kovacic. Han kunne have startet med Isco. Han kunne have startet med Bale. Men nej, han er tro mod sine principper og det synes jeg, at man skal applaudere!

Go' kamp derude!
Inden kampen fra madridista
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Nu skal vi altså vinde !!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Det er første gang i en evighed, at jeg ikke har set Real Madrids kampe to runder i træk. De har valgt at smide point i begge; endda på hjemmebane.

Det er lidt af et dilemma. Jeg vil jo gerne se deres kampe, når de smider point, men de smider kun point, når jeg ikke ser dem. Typisk :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Som med os er det alt for tidligt at komme med de store konklusioner men de har mistet lidt af det der gjorde dem så farlige - deres bredde. Pepe, Morata og til dels James er ikke bare spillere man sender videre uden det kan mærkes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Som med os er det alt for tidligt at komme med de store konklusioner men de har mistet lidt af det der gjorde dem så farlige - deres bredde. Pepe, Morata og til dels James er ikke bare spillere man sender videre uden det kan mærkes.
De kommer i hvert fald til at savne Morata. Jeg ved godt, at folk herinde ikke synes han er topklasse, men han er bedre end sit rygte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana al vent skrev:
Jeg glæder mig sindsygt meget til at se Theo fra start på venstrekanten. Jeg forventer en enorm kamp af ham i dag!

Og så er Zidane bare genial. Jeg anser ham faktisk, som en intelligent mand. Han spiller Llorente, Lucas og Theo fra start i en kamp, hvor rotationen er med overvejende lav risici, men minutterne betyder alverden for førnævnte spillere. Det ved franskmanden. Han kunne have startet med Casemiro. Han kunne have startet med Kovacic. Han kunne have startet med Isco. Han kunne have startet med Bale. Men nej, han er tro mod sine principper og det synes jeg, at man skal applaudere!

Go' kamp derude!
Inden kampen fra madridista
Han lavede præcis den samme fejl der kostede os i sidste sæson. For mange rotationer med unge spillere. Det skal gøres løbende på få pladser og ikke med hele holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Som med os er det alt for tidligt at komme med de store konklusioner men de har mistet lidt af det der gjorde dem så farlige - deres bredde. Pepe, Morata og til dels James er ikke bare spillere man sender videre uden det kan mærkes.
De kommer i hvert fald til at savne Morata. Jeg ved godt, at folk herinde ikke synes han er topklasse, men han er bedre end sit rygte.
Jeg kan ikke sige det store om hans generelle kvalitet men han er stor og god i boksen. Reals nødplan har i en længere periode været indlæg og der mister man sgu noget når han ikke er derinde.

Men altså det var 2 kampe hvor real ikke kom tilbage og vandt. Det gjorde de gang på gang i sidste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Og se lige Ramos ved deres mål fra 0:50

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kæmpe frispark.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster