Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:Er der en der vil gøre mig en tjeneste og fortælle mig hvorfor fanden ini render rundt og spiller for spanien? De spillede for 3 dage siden og er nu foran med 4. Alligevel er han på banen. Kom nu lidt.
Ramos and Isco subbed off as Spain winning 8-0.
33 year old Iniesta plays the full 90.
Conspiracy? Maybe not. Stupid? Absolutely.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Hvordan fanden er det nogensinde lykkedes Aspas at blive udtaget til det spanske fodbold? Sådan en omgang middelmådig har da ingenting at lave på et så stærkt landshold?
Altså, overvejer du overhovedet nogle af dine indlæg, før du skriver dem? Aspas har vist sig som en glimrende angriber siden skiftet tilbage til Celta. Han scorede altså 19 mål i sidste sæson. Det gik da heller ikke helt skævt for ham i går.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

DI Maria er en fucking skændsel, hvis Sampaoli virkelig er anderledes fra de sidste par trænere, så dropper han ham fra nu af.. Og fix den midtbane, det virker jo ikke.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er det nogensinde lykkedes Aspas at blive udtaget til det spanske fodbold? Sådan en omgang middelmådig har da ingenting at lave på et så stærkt landshold?
Altså, overvejer du overhovedet nogle af dine indlæg, før du skriver dem? Aspas har vist sig som en glimrende angriber siden skiftet tilbage til Celta. Han scorede altså 19 mål i sidste sæson. Det gik da heller ikke helt skævt for ham i går.
Ja, jeg ved nu godt, hvad jeg skriver. Har du nu fået polititøjet på igen?

Glimrende? Total uenig. Han er middelmådigheden himself, og han burde ikke være i nærheden af et landshold, når der er så mange dygtige spillere. Mata havde været at foretrække, hvis Aspas skal spille kant. Selv Nolito efter at have knapt spillet fodbold i et år er bedre end ham, Jose Callejon, der er fast mand på Napolis hold, Aduriz. Alt andet end Aspas.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Er der nogle, der ved, hvordan Argentina har været under Sampaoli? Er det stadigvæk samme melodi med, at på trods af så mange stjerner, så ved ingen på holdet, hvad de skal udover give messi bolden og så håbe på det bedste, eller hvad? De spillede senest igår 1-1 mod Venezuela som er virkelig skidt spillende og absolut nummer sidst i den sydmaerikanske VM-pulje, og Argentinas eneste mål i kampen var et selvmål.

Jeg magter ikke at se et stjernespækket Argentina hold til VM ryge ud alelrede efter 3-4 kampe til VM. Jeg vil have det skide trofæ til Messi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Det er lidt skræmmende, for af de to sidste par kampe, så ligner det, at de er mere afhængige af Messi end før. Sampaoli pøver noget nyt med Icardi og Dybala, men han har slet ikke fået spillet til at klikke, og så falder det hele tilbage til, at Messi skal gøre arbejdet. Det er selvfølgelig også svært, når man som ny træner så sent inde i VM-kvallen forsøger at implementere sin spillemåde og tankegang, som der jo skal gå noget tid med at finde. De har bare ikke specielt meget tid. Icardi spillede godt den anden kamp mod Venezuela. Di Maria har været skandaløst ringe i begge kampe, og de er nok heldige at han blev skadet i kampen, og måske ikke kan være med næste gang, han kan hverken tæmme eller aflevere en bold. Og midtbanen har bare været der, ingen ideér eller nogen der kan bringe tempo i spillet, eller føre bolden frem. Sampaoli har virkelig ikke fået nogen god start.


Det her fortæller det meget godt.

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er det nogensinde lykkedes Aspas at blive udtaget til det spanske fodbold? Sådan en omgang middelmådig har da ingenting at lave på et så stærkt landshold?
Altså, overvejer du overhovedet nogle af dine indlæg, før du skriver dem? Aspas har vist sig som en glimrende angriber siden skiftet tilbage til Celta. Han scorede altså 19 mål i sidste sæson. Det gik da heller ikke helt skævt for ham i går.
Ja, jeg ved nu godt, hvad jeg skriver. Har du nu fået polititøjet på igen?

Glimrende? Total uenig. Han er middelmådigheden himself, og han burde ikke være i nærheden af et landshold, når der er så mange dygtige spillere. Mata havde været at foretrække, hvis Aspas skal spille kant. Selv Nolito efter at have knapt spillet fodbold i et år er bedre end ham, Jose Callejon, der er fast mand på Napolis hold, Aduriz. Alt andet end Aspas.
Stop nu dig selv, altså. Aspas scorede 19 mål i sidste sæson, og var en af de eneste grunde til at Celta ikke lå og rodede nede omkring stregen. Uden Aspas havde Celta velsagtens være en nedrykningskandidat sidste sæson. Hvis 19 scoringer og 3 assists i La Liga - i øvrigt for et komplet dysfunktionelt hold - er indbegrebet af middelmådighed, så har du ærligt talt nogle totalt forskruede idéer om, hvornår en fodboldspiller er god, og hvornår han er dårlig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er det nogensinde lykkedes Aspas at blive udtaget til det spanske fodbold? Sådan en omgang middelmådig har da ingenting at lave på et så stærkt landshold?
Altså, overvejer du overhovedet nogle af dine indlæg, før du skriver dem? Aspas har vist sig som en glimrende angriber siden skiftet tilbage til Celta. Han scorede altså 19 mål i sidste sæson. Det gik da heller ikke helt skævt for ham i går.
Ja, jeg ved nu godt, hvad jeg skriver. Har du nu fået polititøjet på igen?

Glimrende? Total uenig. Han er middelmådigheden himself, og han burde ikke være i nærheden af et landshold, når der er så mange dygtige spillere. Mata havde været at foretrække, hvis Aspas skal spille kant. Selv Nolito efter at have knapt spillet fodbold i et år er bedre end ham, Jose Callejon, der er fast mand på Napolis hold, Aduriz. Alt andet end Aspas.


Stop nu dig selv, altså. Aspas scorede 19 mål i sidste sæson, og var en af de eneste grunde til at Celta ikke lå og rodede nede omkring stregen. Uden Aspas havde Celta velsagtens være en nedrykningskandidat sidste sæson. Hvis 19 scoringer og 3 assists i La Liga - i øvrigt for et komplet dysfunktionelt hold - er indbegrebet af middelmådighed, så har du ærligt talt nogle totalt forskruede idéer om, hvornår en fodboldspiller er god, og hvornår han er dårlig.
Jeg læner mig aldrig op ad stats for at bedømme en spiller. Det er helt i orden, du gør det, men det er aldrig ensbetydende for mig, at du gør det godt. Der er så mange ting i fodbold en blot stats.

Aspas har hverken samme fodbold IQ som de spillere, der burde være på landsholdet før ham (såsom Mata), eller samme kvalitet på den store scene. At Aspas scorer mål mod Liechtenstein, siger hellere ikke det store for mig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er det nogensinde lykkedes Aspas at blive udtaget til det spanske fodbold? Sådan en omgang middelmådig har da ingenting at lave på et så stærkt landshold?
Altså, overvejer du overhovedet nogle af dine indlæg, før du skriver dem? Aspas har vist sig som en glimrende angriber siden skiftet tilbage til Celta. Han scorede altså 19 mål i sidste sæson. Det gik da heller ikke helt skævt for ham i går.
Ja, jeg ved nu godt, hvad jeg skriver. Har du nu fået polititøjet på igen?

Glimrende? Total uenig. Han er middelmådigheden himself, og han burde ikke være i nærheden af et landshold, når der er så mange dygtige spillere. Mata havde været at foretrække, hvis Aspas skal spille kant. Selv Nolito efter at have knapt spillet fodbold i et år er bedre end ham, Jose Callejon, der er fast mand på Napolis hold, Aduriz. Alt andet end Aspas.


Stop nu dig selv, altså. Aspas scorede 19 mål i sidste sæson, og var en af de eneste grunde til at Celta ikke lå og rodede nede omkring stregen. Uden Aspas havde Celta velsagtens være en nedrykningskandidat sidste sæson. Hvis 19 scoringer og 3 assists i La Liga - i øvrigt for et komplet dysfunktionelt hold - er indbegrebet af middelmådighed, så har du ærligt talt nogle totalt forskruede idéer om, hvornår en fodboldspiller er god, og hvornår han er dårlig.
Jeg læner mig aldrig op ad stats for at bedømme en spiller. Det er helt i orden, du gør det, men det er aldrig ensbetydende for mig, at du gør det godt. Der er så mange ting i fodbold en blot stats.

Aspas har hverken samme fodbold IQ som de spillere, der burde være på landsholdet før ham (såsom Mata), eller samme kvalitet på den store scene. At Aspas scorer mål mod Liechtenstein, siger hellere ikke det store for mig.
Ja, det er rigtig fint og flot, men for en angriber - som Iago Aspas faktisk er, i øvrigt [/i]modsat[/i] Juan Mata - er mål slet ikke helt irrelevant. Du ved, lidt ligesom antallet af mål lukket ind er ikke er helt ligegyldigt for en målmand. Du skal have spillere der kan score mål, hvis du vil vinde i fodbold. Det har Spanien tidligere haft lidt problemer med, så man kan vel knapt nok bebrejde Lopetegui, at han udforsker lidt andre muligheder end Aduriz, Negredo, Soldado og hvad alle de andre, der aldrig har slået igennem på landsholdet nu ellers hedder.

Fodbold IQ mig her og fodbold IQ mig der. Cesc har tonsvis af fodbold IQ, men han fungerer jo ikke særlig godt som falsk 9'er. Det samme med Pedro. Og Juan Mata. Diego Costa har heller ikke for alvor grebet chancen på landsholdet. Og nu er det jo sådan, at man helst skal have en angriber. Morata gør det hæderligt, men han kan jo ikke spille hele tiden og altid. Nu fik Aspas chancen og han gjorde det godt. At du så har en eller anden fetish med at kategorisere den ene fodboldspiller efter den anden som "middelmådigheden himself", er jo egentlig en helt anden sag.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Russerne mangler ikke opfindsomhed, når det kommer til lappeløsninger:
https://www.sbnation.com/platform/amp/l ... de-stadium

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Der turde jeg sgu ikke sidde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Guardiola »

Ligner Photoshop. Fake news.

Og dog:
https://en.wikipedia.org/wiki/Central_S ... terinburg)

Håber godt nok de bygger nogle sider op omkring så folk ikke dratter ned. Det kan da umuligt være at efterkomme kravene til stadion, at bygge et dødsensfarligt stakit op på den måde

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster