Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Griezmann har fra januar af en frikøbsklausul på 100 millioner euro. Og José Giménez samt Goretzka har kun seks måneder tilbage af deres kontrakter til januar og vil kunne komme på fri transfer til næste sommer.

Markedet er lukket ja, men ingen grund til at slappe af nu.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Lad os tage Dybala næste år, tak.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Har vi ikke alle godt af snart at stoppe alt snak om transfers - såvel aktuelle som fremtidige - bare for en tid... så vi kan samle kræfter og flytte fokus over på dét, vi har at arbejde med nu?

Vi har vist alle fået udgydet vores frustrationer i passende mængder de sidste uger...har fået afløb for vores negativitet omkring holdets tilstand samt hvad vi har eller ikke har at gøre godt med - og hvor elendigt det hele er omkring indkøb, manglende indkøb, Messis manglende underskrift osv. Skal vi nu ikke i stedet prøve at stå sammen og se fremad i stedet? Skabe nogle gode vibes i stedet for at køre yderligere i ring...

Jeg forsøger bare at lede efter en positiv åbning ift nuet - eller at vi forholder os til tingene som de er. Vi kan alligevel ikke gøre andet nu. Måske har vi alle godt af at hjælpe hinanden op af hullet med nogle rationelle indpiskninger. Så vi kan komme videre.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Som en ander bruger tidligere skrev..

Vi vinder ligaen i år!

Vi rejser os fra asken og ... overrasker os selv!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Griezmann har fra januar af en frikøbsklausul på 100 millioner euro. Og José Giménez samt Goretzka har kun seks måneder tilbage af deres kontrakter til januar og vil kunne komme på fri transfer til næste sommer.

Markedet er lukket ja, men ingen grund til at slappe af nu.
1) Hvor vil du placere Griezmann, hvis det skulle være på vores hold? Han er enten bedst i en 4-4-2, eller 4-2-3-1 som hængende angriber.

Vil du køre?

Messi - Griezmann - Dembele
Suarez????

2) Griezmann er jeg næsten sikker på, at er United-spiller senest næste sommer. Han havde skiftet i år, hvis det ikke var for transfer-karantænen til Atletico. Griezmann er stor fan af United pga. Beckham var hans idol som barn. Så ham tror jeg ikke, vi får. Jeg har en formodning om, der er en forhåndsaftale på plads mellem Atletico og United ang. Griezmann.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Griezmann har fra januar af en frikøbsklausul på 100 millioner euro. Og José Giménez samt Goretzka har kun seks måneder tilbage af deres kontrakter til januar og vil kunne komme på fri transfer til næste sommer.

Markedet er lukket ja, men ingen grund til at slappe af nu.
1) Hvor vil du placere Griezmann, hvis det skulle være på vores hold? Han er enten bedst i en 4-4-2, eller 4-2-3-1 som hængende angriber.

Vil du køre?

Messi - Griezmann - Dembele
Suarez????

2) Griezmann er jeg næsten sikker på, at er United-spiller senest næste sommer. Han havde skiftet i år, hvis det ikke var for transfer-karantænen til Atletico. Griezmann er stor fan af United pga. Beckham var hans idol som barn. Så ham tror jeg ikke, vi får. Jeg har en formodning om, der er en forhåndsaftale på plads mellem Atletico og United ang. Griezmann.
Enten som venstrekant ala Henry/Villa, altså hængende angriber med udgangspunkt til venstre eller afløser for Suarez. Jeg synes i hvertfald 100 millioner euro lyder meget rimeligt for Griezmann, når man tænker på hvilke andre spillere der har været rygtet til for den pris. Jeg synes man bør overveje muligheden.

Jeg tror også han er United-bound ligesom Goretzka er Bayern-bound.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

SparetireDad skrev:Har vi ikke alle godt af snart at stoppe alt snak om transfers - såvel aktuelle som fremtidige - bare for en tid... så vi kan samle kræfter og flytte fokus over på dét, vi har at arbejde med nu?

Vi har vist alle fået udgydet vores frustrationer i passende mængder de sidste uger...har fået afløb for vores negativitet omkring holdets tilstand samt hvad vi har eller ikke har at gøre godt med - og hvor elendigt det hele er omkring indkøb, manglende indkøb, Messis manglende underskrift osv. Skal vi nu ikke i stedet prøve at stå sammen og se fremad i stedet? Skabe nogle gode vibes i stedet for at køre yderligere i ring...

Jeg forsøger bare at lede efter en positiv åbning ift nuet - eller at vi forholder os til tingene som de er. Vi kan alligevel ikke gøre andet nu. Måske har vi alle godt af at hjælpe hinanden op af hullet med nogle rationelle indpiskninger. Så vi kan komme videre.
Det er den forkerte tråd du maner til ro i. Jeg kan godt følge din tankegang og støtter den sådan ser også. Men at bede folk om at lade vær med at snakke om transferrygter i en tråd der handler om transferrygter er ikke ligefrem fordrende for et aktivt forum. Folk gør det ikke kun ud af frustrationer, men også for at være konstruktive på den længere bane.

Efter min mening bør man altid have et øje på transfermarkedet. Hvis ledelsen havde det, havde vi måske ikke haft så negativt et transfervindue. Men nok om det. Lad os snakke om transfers på en konstruktiv måde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Griezmann har fra januar af en frikøbsklausul på 100 millioner euro. Og José Giménez samt Goretzka har kun seks måneder tilbage af deres kontrakter til januar og vil kunne komme på fri transfer til næste sommer.

Markedet er lukket ja, men ingen grund til at slappe af nu.
1) Hvor vil du placere Griezmann, hvis det skulle være på vores hold? Han er enten bedst i en 4-4-2, eller 4-2-3-1 som hængende angriber.

Vil du køre?

Messi - Griezmann - Dembele
Suarez????

2) Griezmann er jeg næsten sikker på, at er United-spiller senest næste sommer. Han havde skiftet i år, hvis det ikke var for transfer-karantænen til Atletico. Griezmann er stor fan af United pga. Beckham var hans idol som barn. Så ham tror jeg ikke, vi får. Jeg har en formodning om, der er en forhåndsaftale på plads mellem Atletico og United ang. Griezmann.
Kan du huske, hvilken position Griezmann spillede i de sæsoner, hvor han slog i gennem i Real Sociedad? Et lille hint: Det var ikke angriber.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Coutinho sagaen fortsætter...
Coutinho har en plan: Han vil droppe Champions League for Liverpool således han ikke bliver låst - han ønsker nemlig at skifte til Barcelona til januar når transfervinduet åbner igen!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Bager skrev:
SparetireDad skrev:Har vi ikke alle godt af snart at stoppe alt snak om transfers - såvel aktuelle som fremtidige - bare for en tid... så vi kan samle kræfter og flytte fokus over på dét, vi har at arbejde med nu?

Vi har vist alle fået udgydet vores frustrationer i passende mængder de sidste uger...har fået afløb for vores negativitet omkring holdets tilstand samt hvad vi har eller ikke har at gøre godt med - og hvor elendigt det hele er omkring indkøb, manglende indkøb, Messis manglende underskrift osv. Skal vi nu ikke i stedet prøve at stå sammen og se fremad i stedet? Skabe nogle gode vibes i stedet for at køre yderligere i ring...

Jeg forsøger bare at lede efter en positiv åbning ift nuet - eller at vi forholder os til tingene som de er. Vi kan alligevel ikke gøre andet nu. Måske har vi alle godt af at hjælpe hinanden op af hullet med nogle rationelle indpiskninger. Så vi kan komme videre.
Det er den forkerte tråd du maner til ro i. Jeg kan godt følge din tankegang og støtter den sådan ser også. Men at bede folk om at lade vær med at snakke om transferrygter i en tråd der handler om transferrygter er ikke ligefrem fordrende for et aktivt forum. Folk gør det ikke kun ud af frustrationer, men også for at være konstruktive på den længere bane.

Efter min mening bør man altid have et øje på transfermarkedet. Hvis ledelsen havde det, havde vi måske ikke haft så negativt et transfervindue. Men nok om det. Lad os snakke om transfers på en konstruktiv måde.
Jeg bad ikke folk om at stoppe med at tale om transfer-rygter.

Hele min pointe var hovedsageligt, at vi måske godt kunne prøve at begrænse vores negative udgydelser. Selvfølgelig skal der snakkes transfer-rygter herinde - men nu er vinduet jo lukket...og så er der reelt set ikke nogle rygter at tale om. At tale om, hvem vi bør hente for at få et bedre hold, er jo ikke rygter.

Men når man allerede nu begynder at skrive om, hvad vi skal gøre i næste vindue, hente Dybala, Griezmann, Coutinho stadig spøger osv...så er det lidt som om, at vi fortsætter, hvor vi slap, før vinduet lukkede. Det er jo ikke RYGTER at diskutere, hvad vi BURDE have gjort eller hvad vi BØR gøre til vinter, når vinduet åbner igen - og da slet ikke, før vi har forholdt os til den aktuelle situation og har set, hvad holdet reelt set kan skabe af resultater.

Jeg forsøgte at appellere til, at vi får nogle rationelle og relevante indlæg - hvor vi ikke græder over spildt mælk eller diskuterer, hvad der skal ske om fire måneder.

Vi kan sagtens have et godt øje på markedet uden at køre i ring. Vigtigst ligenu er det, at vi fokuserer på nuet og får skabt noget positivt energi ift den trup, vi har.

Denne her tråd er jo mildest talt gået totalt i selvsving de sidste uger (jeg har selv bidraget til det). Nu er vinduet lukket. At vi så potentielt begynder at diskutere det hele forfra, det giver bare ikke rigtigt mening.

Vigtigst af alt: Mit indlæg var ikke et oplæg til en ny diskussion. Det var et forsøg på at skabe noget kollektivt positivitet - og sparke os alle ud af den frustrationscyklus, vi vist er/var røget ind i.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ok, rygtet siger at Dybala har skiftet sin agent ud med sine brødre der bor i Barcelona... man mener at det er for at han kan få sit ønskede skifte til Barca til vinter eller sommer.

Cou arbejder også på at få sit skifte igennem til vinter eller sommer..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:Ok, rygtet siger at Dybala har skiftet sin agent ud med sine brødre der bor i Barcelona... man mener at det er for at han kan få sit ønskede skifte til Barca til vinter eller sommer.

Cou arbejder også på at få sit skifte igennem til vinter eller sommer..
Så det vil sige at vi køber Coutinho til vinter, eller til sommer sammen med Dybala :glad: :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Ja + Verratti og Grimaldo.

Meen, det sker kun hvis ikke plan A med Di Maria og Parejo går igennem først.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Ok, rygtet siger at Dybala har skiftet sin agent ud med sine brødre der bor i Barcelona... man mener at det er for at han kan få sit ønskede skifte til Barca til vinter eller sommer.

Cou arbejder også på at få sit skifte igennem til vinter eller sommer..
Jeg kan simpelthen ikke se, at Dybala med Messi skal ende lykkeligt. Er de to ikke for ens?

Vi var heldige med, at vi formåede at smaske tre superstjerner ned i en trio i MSN. Messi som kreatøren, Neymar med flairet og de fancy driblingerne og Suarez med vildskaben. Tre meget forskellige typer.

Jeg har virkelig, virkelig svært ved at se to så ens typer som Messi og Dybala ende som en succes på en bane samtidig på klubplan. Vi må håbe, at det kommende VM giver et billede af, hvordan Messi og Dybala spiller sammen samtidig.

Messi - Dybala - Dembele
Suarez

På papiret ser det komplet sindssygt ud. Jeg har valgt Messi på højre, da han er verdensklasse derude, mens Dybala er bedst fra et centralt udgangspunkt. Men stadigvæk, så er jeg meget, meget i tvivl om, Dybala + Messi er en så god idé, som det kan lyde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Griezmann har fra januar af en frikøbsklausul på 100 millioner euro. Og José Giménez samt Goretzka har kun seks måneder tilbage af deres kontrakter til januar og vil kunne komme på fri transfer til næste sommer.

Markedet er lukket ja, men ingen grund til at slappe af nu.
1) Hvor vil du placere Griezmann, hvis det skulle være på vores hold? Han er enten bedst i en 4-4-2, eller 4-2-3-1 som hængende angriber.

Vil du køre?

Messi - Griezmann - Dembele
Suarez????

2) Griezmann er jeg næsten sikker på, at er United-spiller senest næste sommer. Han havde skiftet i år, hvis det ikke var for transfer-karantænen til Atletico. Griezmann er stor fan af United pga. Beckham var hans idol som barn. Så ham tror jeg ikke, vi får. Jeg har en formodning om, der er en forhåndsaftale på plads mellem Atletico og United ang. Griezmann.
Kan du huske, hvilken position Griezmann spillede i de sæsoner, hvor han slog i gennem i Real Sociedad? Et lille hint: Det var ikke angriber.
Kan du forklare mig, hvorfor det lige pludselig er sådan, at Griezmann tog sit shit next level, da han blev mere centralt så? Griezmann var en dygtig spilelr som kant, men han er blevet langt bedre som centralt figur på banen, der kan løbe i hullerne. Han skal ikke ud og deicderet udfordre, som han skal som kant. Han skal agere inde i hullerne mellem kæderne og løbe i de blinde vinkler. Ikke drible.

Så ja, jeg husker udmærket godt. Faktisk husker jeg så godt, at Griezmann i sine første to kampe for Frankrig under EM spillede som kant, og det var en mindre succes historie. Det var først, da han blev skubbet ind centralt bag Giroud og Sissoko tog sig af højrekanten, at Griezmann gik amok.

Det er hovedløst at skulle købe en så dygtig spilelr og bruge ham på en position, han ikke er bedst i. Det må du da mene.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster