Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Kan ikke se hvorfor, at Liverpool skulle lyve om det her. Jeg kan derimod godt se hvorfor, at vores ledelse ville gøre det.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Ferguson lavede ikke generationsskift. Han havde for mange aldrende og middelmådige spillere i truppen, så selvfølgelig var han ansvarlig for den del.
Det var jo netop min pointe. Han overlod det til sin efterfølger, så efterfølgeren kunne skabe et nyt hold. Det er vel fornuftigt? At han så valgte en kammerat, istedet for en person, der matchede hvad United stod for, er vel den sande tragedie.
Nu prøver jeg en sidste gang, og ellers må vi blive enige om at være uenige. Ferguson efterlod et hold, der havde brug for en større udrensning, hvilket man ikke må. De nye trænere vil altid evaluere holdet, når de overtager, hvor man måske skal af med 4-5 spillere og tilføje næsten ligeså mange, og det er hvis, der virkelig er brug for at rense lidt ud. Moyes kunne ikke bare bygge videre på holdet, da fundamentet ikke var der, derfor mener jeg, at Ferguson var ansvarlig for den del; at efterlade et fundament, man kan bygge videre på. At Moyes så var den forkerte og dispositioner fra ham og trænerteamet ligeledes ikke var gode, hører selvfølgelig med til historien,

Da Frank R. blev opsagt og Pep blev ansat, havde Pep et hold med fundament, hvilket man ikke kan sige om Moyes, som sagt.

PS. Nok om den snak fra min side af. Det handler ikke om United, men Barcas netop overstået transfervindue, som jeg synes, har været en joke og som gør Valverdes arbejdsbetingelser sværere, end de i forvejen er.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Moyes kunne ikke bare bygge videre på holdet, da fundamentet ikke var der, derfor mener jeg, at Ferguson var ansvarlig for den del; at efterlade et fundament, man kan bygge videre på.
Det hold Ferguson overlod havde lige vundet mesterskabt med ni point. Det giver jo ingen mening, at argumentere for at holdet var fuldstændig uden fundament. Det kan du da vel selv høre?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Moyes kunne ikke bare bygge videre på holdet, da fundamentet ikke var der, derfor mener jeg, at Ferguson var ansvarlig for den del; at efterlade et fundament, man kan bygge videre på.
Det hold Ferguson overlod havde lige vundet mesterskabt med ni point. Det giver jo ingen mening, at argumentere for at holdet var fuldstændig uden fundament. Det kan du da vel selv høre?
Det havde de, og den sæson var United både heldige og man havde Ferguson-faktor. Jeg tror nemlig ikke på, at en anden træner ville have gjort det med det hold. Det så man også sæsonen efter.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

At skulle rigtigt igang med denne sæson, ovenpå dette transfervindue, føles som at skulle starte job efter ferie, med ubegribelige tømmermænd. Lad os håbe, det hele samler sig og ordner sig på magisk vis.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Vi er da nr 1 ;)
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Det er selvfølgelig sandt ;) Så skal vi bare lige holde den, de resterende spillerunder!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Selvom vinduet ikke var godt, så kunne man håbe på at Rakitic spiller bedre i denne sæson og at Gomes efter et år i klubben træder i karakter.

Hvis vi kan undgå skader, så kan vi godt være med i ligaen om mesterskabet, men CL kræver lidt held.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af drømmefodbold »

Håber vi får mere at se til Alena denne sæson. Virkede spændende i pre season tour.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

drømmefodbold skrev:Håber vi får mere at se til Alena denne sæson. Virkede spændende i pre season tour.
Vi må ikke håbe han bliver alt for god. Hans frikøbsklausul er på €75 mio de næste tre år.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Nu har jeg været væk en lille uge herinde fra, men det er mig simpelthen en gåde, hvordan man har ageret i dette vindue. Det virker på ingen måder som om, man fra bestyrelsen af har haft styr på noget som helst.

Vi har jagtet Verratti, vi ender med Paulinho, vi har jagtet med Coutinho, vi får ingenting.

Vi kunne for langt billigere penge have hentet Bernardo Silva, hvis talent er ligeså stort som Coutinho, hvis ikke større. Så kunne han have taget højre kanten, Dembele venstre.

Vi kunne for langt billigere penge og langt mere fremtidsperspektiv have hentet Tolisso end Paulinho. En spiller, der er 22 år og har været meget lovende i noget tid nu.

Vi kunne have hentet Douglas Costa på en lejeaftale med dertilhørende købsoption for små 40 mio. euro. Ak nej, langt hellere jagte en di Maria, der er ældre og ikke gider mere.

Vi har hentet Marlon, men lejer ham ud og i stedet satser på en Vermaelen, der er helt ude i skoven og ikke har været overbevisende i noget som helst i de sidste 5 år.

Jeg forstår virkelig ingenting, hvad fanden de arrogante rotter i bestyrlsen har haft gang i. Der er ingen som helst rød tråd i det, vi har foretaget os.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

On 17th August Barça & Juventus agreed for Dybala, Fee around €120m. Player wanted the move. Robert later ruled it out. [@quimdomenech]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
On 17th August Barça & Juventus agreed for Dybala, Fee around €120m. Player wanted the move. Robert later ruled it out. [@quimdomenech]
Det ville være rimelig dumt at sige nej tak til Dybala, så den historie må næsten passe på vores ledelse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jep... Og 120 er ikke engang slemt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Fuck Robert. 160 for Coutinho, men 120 for Dybala? Dybala & Messi.. Ufff.. FUCK Robert.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster