Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Barça throws the towel and will not sign Coutinho. [sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fedt... Vi står svagere end sidste sæson. Jeg håber virkelig at valverde kan få noget taktisk på benene for ellers bliver det svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Forfærdeligt transfervindue. Muligvis det dårligste jeg kan huske. Det eneste positive jeg kan komme i tanke om er at det forhåbentligt er med til at vælte ledelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvad mon Messi mener om det her?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har stadig munir, verm, arda og 50 cm'er. Vi har ikke engang formået at sælge.

Det er en katastrofe. Intet mindre. Man kan simpelthen ikke miste en af verdens bedste spillere for så at erstatte ham med et talent. Det er det arsenal gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Messi orker ikke forlænge efter den her farce.
Det skal seriøst ikke undre mig!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:Forfærdeligt transfervindue. Muligvis det dårligste jeg kan huske. Det eneste positive jeg kan komme i tanke om er at det forhåbentligt er med til at vælte ledelsen.
Helt helt enig. Hvis det vitterligt ender sådan her, så er det en katastrofe og det er så alvorligt, at det må og skal have konsekvenser.

De forfærdelige takter, der især blev vist fra Neymar blev solgt til Coutinho blev købt, ender nu med at blive ti-foldigt værre. Man havde masser af muligheder i juli - man har haft flere forskellige muligheder de sidste 14 dage - og nu tyder det på, at INTET af det lykkes. I N T E T.

Allerede for tre-fire uger siden, skrev jeg nogle længere indlæg om, hvor elendig ledelsen er og hvor dårligt man har håndteret hele transfervinduet. Dengang havde jeg i min vildeste fantasi ikke forestillet mig, hvor slemt det skulle blive.

Det er jo nærmest som et dårligt og meget tragikomisk mareridt. Man skulle tro, at det var skjult kamera og at der er nogen, der tager pis på os allesammen. Helt seriøst - det er slet ikke til at fatte, at det formentligt er nået så langt ud.
Senest rettet af SparetireDad fre sep 01, 2017 5:08 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er så desperat at jeg næsten håber vi henter di maria eller ozil. Det går simpelthen ikke at alt kreativt er på messi og dembeles skuldre. Det kommer ikke til at fungere. Vi har brug for mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:Jeg er så desperat at jeg næsten håber vi henter di maria eller ozil. Det går simpelthen ikke at alt kreativt er på messi og dembeles skuldre. Det kommer ikke til at fungere. Vi har brug for mere.
Jeg er så desperat, at det på et eller andet plan har ramt mit Barca-hjerte så hårdt, at jeg næsten føler det som et kærlighedsforhold i seriøs krise... det er sikkert en overreaktion af frustrationer, men lysten til at bløde Barca-blod og følge dem i tykt og tyndt, daler sgu snart.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke gik efter mbappe. Han var på markedet og vi havde pengene. Det ville i det mindste vise fansene at man forsøgte. Suarez helt fremme og så dembele og mbappe på kanterne med messi centralt bag suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

SparetireDad skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så desperat at jeg næsten håber vi henter di maria eller ozil. Det går simpelthen ikke at alt kreativt er på messi og dembeles skuldre. Det kommer ikke til at fungere. Vi har brug for mere.
Jeg er så desperat, at det på et eller andet plan har ramt mit Barca-hjerte så hårdt, at jeg næsten føler det som et kærlighedsforhold i seriøs krise... det er sikkert en overreaktion af frustrationer, men lysten til at bløde Barca-blod og følge dem i tykt og tyndt, daler sgu snart.
Spot on.
Du er ikke alene.

Man har det virkelig skidt oven på det her lorte vindue.
Jeg er alvorligt bekymret - og på barometeret på bekymringerne er i top indtil Messi sidder med sin nye kontrakt og har forlænget.

Når det forhåbentlig sker, så falder vi et par trin ned. Men den er ravruskende gal.

Det er håbløst at vi ikke har fået luet ud af de overflødige og fået forstærket os.
Man skulle tro at ledelsen havde en agenda om at nedbringe niveauet.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Munir El Haddadi is close to joining Deportivo Alavés. Negotiations are advanced. [md]
Uden tvivl et lån. Og det efter vi har afvist flere bud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Jeg forstår ikke hvorfor man ikke gik efter mbappe. Han var på markedet og vi havde pengene. Det ville i det mindste vise fansene at man forsøgte. Suarez helt fremme og så dembele og mbappe på kanterne med messi centralt bag suarez.
Luna nævnte det igår på deadlineday på tv3sport.
Vi var for sent ude - surprise.

Vi havde muligheden tidligere i vinduet, men afviste.
Så kom PSG, og det tog fart og endte som det gjorde.

Og det er spot on på vores ageren.
Uden føling på tingene og med forkert timing konstant.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Selvfølgelig var vi for sent ude. Det har vi været fra dag 1 efter vinduet åbnede. Det har jeg også sagt hele tiden - man har sovet i timen. Har ikke haft de famøse planer A, B, C.....eller nogle andre planer.

I debatten undervejs har nogle af modargumenterne været, at priserne i vinduet har nået syge højder - og at det derfor har været meget svært for ledelsen af finde noget at handle fornuftigt med/købe ind. Ikke desto mindre er vi jo alligevel endt her, hvor man i panik har budt netop så syge beløb for f.eks. Coutinho.... netop fordi man har ventet for længe.

I mellemtiden - og ja, også siden Neymar blev solgt - har masser af andre store klubber handlet og handlet - og ja, der er også gjort gode indkøb rundt omkring. Det har kunnet lade sig gøre for alle mulige andre at forhandle. Bare ikke for Barca.

Det er utilgiveligt. Denne her helt fucked up nedtur startede på dag 1 og er kun gået én vej i HELE vinduet - dag for dag. Det er indiskutabelt. Som en skrev i går: hvad skal vi med en sportsdirektør og en hær af scouts, hvis ikke de kan få mere (noget som helst) ud af to måneders mulighed for at handle??? Seriøst... man har haft 60 freaking dage at gøre med...........

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Hypotetisk spørgsmål:

Havde man hentet Semedo, og en stor kanon til midten, FØR Neymar var skiftet - fx Coutinho, som han efter sigende har et godt forhold.

Tror I så han var skiftet?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster