Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at det er 160 lige ud for Cou, eller sådan har jeg forstået det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke det er 160 lige ud for coutinho. Nærmere 120 mio.

Men fedt at Pool får købt lidt ind... Så får vi vores mand!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Jeg tror ikke det er 160 lige ud for coutinho. Nærmere 120 mio.

Men fedt at Pool får købt lidt ind... Så får vi vores mand!
Nu må vi se. De 40 får de også gennem variabler, medmindre det er nogle vilde variabler, hvilket jeg tvivler. Jeg har dog stadig på fornemmelse, at det er 160 lige ud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Minimum 12 af de variabler vi fik ind i dembele handlen kom an på om vi vandt cl flere gange. Jeg tror vi får noget af det samme at se i coutinho handlen... Jeg kan personligt ikke se os smide 160 lige på men vi må se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis det er 160 lige ud, så har Barca brugt 305 mio. euro plus 43 i variabler i dette vindue, altså 83 mio. euro plus 43 i variabler udover Neys penge. Hvis det er 120, så er det 265 plus 43 og 40, så 43 mio. euro plus 43 og 40 udover Neys penge.

Her har jeg ikke medtaget Deulofeu, men kun Cou, Demb og Paulinho.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

FFS det er lige gået op for mig at vi har indtil fredag kl 24 til at hente spillere... Jeg troede at vi ligesom i england var færdige i morgen kl 24 men nej nej. Det er selvfølgelig anderledes i spanien!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Skrev jeg også for nogle timer siden, troede vi var ved at være done med det pjat haha
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er så nederen men jeg tror så at det betyder at vi henter coutinho... Vi har i hvert fald ok tid til det. Så pool skal bare have lukket deres handler og så skal cou til barca og hygge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:
Kubala skrev:Det er jo ligegyldigt, om han er venstrebenet og skal spille venstrekant. Er han venstrekant? Ja. Så burde det ikke være så svært. Det er jo dumt at give 160 for Cou og især når Liverpool leger rundt.
Ja, han er venstrekant. Jeg synes slet ikke det ligegyldigt om den der spille venstrekant er venstrebenet eller ej, da det bliver lidt akavet at komme til afslutninger ordenligt. Han kommer automatisk til at blive mere kant, ind en angriber der kan trække ind i banen og score, i stedet for at gå til baglinjen og lage et indlæg som vil bliver mere naturligt for ham.
Lidt som man ser med Dølle når han spiller højrekant.

Jeg er ening i at der fuldstændigt vanvittigt at give 160 mil euro for Cou!! :eek: Men når der ikke er bedre og billigere alternativer, og at vi har pengene til det, og at vi virkelig har brug for sådan en spiller. Så synes jeg man skal give de penge.
Cristiano Ronaldo scorede de fleste af sine 42 mål i sin 07/08-sæson som højre kant for United. Det hele handler om instinkt og afslutningsteknik. Før 10-15 år siden var det jo næsten sjældent, at du så en venstrebenet kantspiller som højre og omvendt. Så længe Lemar evner at kunne udføre et godt spark, så burde da ikke være problemer?

Men af hvad jeg har set til Lemar, så er han mere en spiller, hvis forcer ligger i at drible og så lægge op til mål, hvor en del af dem kommer fra hans gode indlæg? Hvornår har vi som hold decideret spillet med indlæg? Vi er mere et penetrerings hold. Ikke et hold, der smækker bolden indover, hvor vi håber, at Messi eller Suarez skal heade dem ind.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Jeg bliver så pissed hvis vi henter Di Maria.. Den Puta cunt skal bare ikke i nærheden af min klub.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Michman skrev:Jeg bliver så pissed hvis vi henter Di Maria.. Den Puta cunt skal bare ikke i nærheden af min klub.
Det ville være utilgiveligt.
Barca fan siden 1986.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Jo mere, man ser til de her absurde priser, der florerer på markedet og priser, som spillerne vil blive solgt for, så er det fandme godt klaret af Bayern, at man formåede at hente et stortalent og lovende spiller som Tolisso fra Lyon for blot 300 mio. kroner. Det er decideret et røverkøb.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Jo mere, man ser til de her absurde priser, der florerer på markedet og priser, som spillerne vil blive solgt for, så er det fandme godt klaret af Bayern, at man formåede at hente et stortalent og lovende spiller som Tolisso fra Lyon for blot 300 mio. kroner. Det er decideret et røverkøb.
Lyon er utroligt dårlige til at få penge for deres spillere. De minder lidt om os på det punkt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Mahrez er på vej til anden klub. Fri transfer. Spændende.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ham ville jeg faktisk ikke have noget imod at få som sub...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster