Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Jeg håber ikke at vi køber Coutinho, hvis de 160 mio euro er prisen - han er måske det halve værd! Nu har vi erstattet Neymar med én spiller til overpris. Gem pengene til vinter - lige nu er vi simpelthen for desperate.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jo hurtigere folk forstår det nye marked jo bedre. Der er intet der tyder på at det bliver billigere til vinter eller næste sommer for den sags skyld.

Så længe man forsøger at forbedre holdet med spillere der kan bidrage i flere år så er jeg med. Og hvis der er en ting vores skide ledelse har tjek på så er det penge. De er der ellers ville vi ikke købe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:Jeg håber ikke at vi køber Coutinho, hvis de 160 mio euro er prisen - han er måske det halve værd! Nu har vi erstattet Neymar med én spiller til overpris. Gem pengene til vinter - lige nu er vi simpelthen for desperate.
Siden hvornår er det blevet billigere at købe om vinteren? Vinter-vinduer er da mere desperate end et sommervindue, da man åbenlyst så har nogle issues, som du skal have løst som hold, og det vil den sælgende klub hurtigt opdage.

Og at købe en stjerne om vinteren er mere eller mindre umuligt for et tophold. Sidst jeg kan huske, at en decideret stjerne er blevet købt er Fernando Torres i 2012 af Chelsea. Ellers har der aldrig nogensinde været sådan et decideret stornavn, som har skiftet klub henover vinteren.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Lige nu. Venstrekant og kan også spille oppe i front. De har også lige købt Stevan Jovetic. Lad os se om det giver en domino-effekt. Og de købte Keita for sølle 30 mio, Juve kunne have købt ham men gad ikke betale alle 30 mio. Det vil ikke komme bag på mig, hvis flere klubber er efter Keita næste år, for mindst 70-80 mio.

Billede
Præcis, så det må betyde, at Lemar nok får lov til at smutte nu, hvor både Liverpool og Chelsea vil købe ham. Oxlade-Chamberlain, som også både Pool og Chelsea vil have, selvom Chelsea blev enige om en pris med Arsenal om Ox, er også en, der kæmpes om, som kan være en erstatning for Coutinho. Selvom Chelsea er blevet enige om Arsenal om en pris for Oxlade, så skrives der, at Oxlade selv helst vil til Liverpool.

Jeg tror virkelig, at der nu sker ting og sager. Får Liverpool enten Oxlade eller Lemar, eller dem begge, så lader de Coutinho gå.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Ligemeget hvordan markedet har ændret sig, så er det for grotesk at smide 1,2 milliarder efter en 25 årig skadesplaget spiller, der ikke er en af verdens allerbedste.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Liverpool går all in nu
Oxlade-Chamberlain has rejected Chelsea move & wants to join Liverpool. Bid lower than #CFC £40m expected. Otherwise will stay at #AFC #LFC
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

HmmBillede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Xavi6Smede skrev:Ligemeget hvordan markedet har ændret sig, så er det for grotesk at smide 1,2 milliarder efter en 25 årig skadesplaget spiller, der ikke er en af verdens allerbedste.
Tja - men nu har vi alle råbt, skreget, bandet, tilsvinet og svoret død, ed og forbandelse over ledelsen i 4-5 uger - fordi de intet har gjort.

Nu tyder det på, at de gør noget. Jeg synes ikke, det er panik at købe Coutinho. Han er dyr ja, han er ung ja, han har haft skader ja.... om han ikke er "en af verdens allerbedste" (hvad det så end dækker over helt præcist og konkret), det skal jeg ikke kloge mig på.

Jeg synes bare, vi alle skal slappe af nu....der er 1,5 døgn tilbage at gøre med - om de bruger de penge eller ej, er jeg efterhånden fuldstændig ligeglad med. Klubben kommer ikke til at lide nød, selvom de så bruger dem - tværtimod. Der er ganske enkelt ikke bedre alternativer - og situationen bliver ikke bedre af at vente til næste transfervindue.

Lad os snart - allesammen - tage en rigtig god, velbrygget og varm kop shut the fcuk up, læne os tilbage og glæde os over, at vinduet lukker i morgen. Så kan vi kigge fremad, håbe og glæde os til, at Valverde kan begynde for alvor at få skabt noget ro i truppen.

No more whining, guys - mig selv inklusive. Lad os begynde at bygge positive vibes op. Vi trænger til det.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

B-Freak skrev:HmmBillede
Hent nu bare Dybala ffs.
#jesuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Coutinho's representative claim it will be very difficult to agree a deal as Liverpool still don't want to allow him to leave. Difficulty
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Nu er det jo rent faktisk Barca, der aktivt fastsætter de her priser.
Self startede PSG, men vi fulgte trop, og er med til at gøre milliard beløb til nye standarder.

Det kan vi ikke tørre af i, at de engelske klubber har penge som skidt, og sådan er markedet bare nu...
Nej, det er vores desperation, som skaber den efterspørgsel, som er villige til at betale de priser på Dembele og Coutinho.

Det kan sagtens være, at de vise sig, som pissegode spillere. Det håber jeg, selvom jeg brændende ønskede vi slog koldt vand i blodet istedet.
Skulle det gå galt med dem, så kan vi jo altid klandre den uduelige ledelse. Selvom det imo er fansenes pres, der har gjort det umuligt for ledelsen at handle anderledes.

Problemet er desværre, at med denne udvikling, så ved vi ikke, i hvor mange år, vi kan hente topspillere endnu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.transfermarkt.com/statistik/saisontransfers

Der har nu været en del transfers i dette vindue som var sindssyge. Også inden vi begyndte at kaste om os med de penge vi fik efter en af disse tossede transfers.

IMO har det været en udvikling man har kunne se over de sidste sæsoner - flere penge i fodbold generelt men især i toppen hvor der er kamp om de bedste. Dette fører både til højere priser på gode spillere men også på talenter mens etablerede topspillere er stort set umulige at hente.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Ret vildt at nogle medier mener at vi har givet op og nu ser på alternativer til Coutinho. Andre mener at den er done.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

MD contacted Barça and Coutinho about the operation. Barça only said they were willing to pay €160m. LFC have not accepted anything. [md]

Coutinho's entourage claim that it's still very difficult that Liverpool will allow him to leave. The chances are very low. [md]
Hmm ok så pools journalister (deres talerør) står fast på at coutinho ikke bliver solgt. MD (barcas talerør) støtter op om det og snakker om plan b. Men mange der ikke er forbundet til klubberne siger der er en handel.

Jeg synes det peger mod at klubberne har en aftale og nu holder man kæft så pool kan købe deres erstatninger for ok penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Helt enig, det kunne godt ligne man forsøger at forhindre at priserne går amok.

Hvis det dog er rigtigt at vi Ikke landet Coutinho, så skal vi altså smide nogle penge efter en anden midtbanespiller.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster