Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Hahah, "Når det mener du? Jeg har set det her før, i børnefodbold, det er fuldstændigt vanvittigt".

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Liverpool er bare goe for tiden.. vi så det mod Hoffenheim og i dag mod Arsenal.. Og det er uden Coutinho.

Mane, Salah, Firmino spiller godt, og så har man lige Sturridge på bænken..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Nedenstående klip er bare genialt, hvis man kan huske baggrunden:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Med de mange rygter om van Dijk, Thomas Lemar og Naby Keita til Liverpool for Coutinho-pengene, så har de sgu taget et stort skridt hen ad den rigtige retning i min verden, hvis de henter de tre. Jeg har også læst nogle rygter om, at Keita allerede kan komme nu, hvis det lykkedes for RB Leipzig at kunne finde en erstatning for Keita, så kan han komme nu.

Med udgangspunkt i at de tre kommer, så er det her Liverpools mulige stærkeste formation

Mignolet
Clyne - Matip - van Dijk - Moreno
Keita - Henderson - Lallana
Mané - Firmino - Lemar

Fin startformation. Moreno er fantastisk offensiv, en joke defensivt, men måske kan han lære af Marcelo. Han var også en forfærdelig spilelr rent defensivt, men i dag er han verdens bedste back med Alaba. Samme kan gøre sig gældende for Moreno, selvom der er meget arbejde forude.

Mignolet er ringe. Der er ikke så mange gode målmænd derude, som Liverpool kan hente. Donnarumma kan de aldrig hente. Han er enten Real-bound, hvis de Gea glipper for dem, eller United-bound, da hans agent, Raiola, har meget tætte forbindelser med United. Men en som Butland kunne gøre en god figur. Stor, kender ligaen, kan håndtere de fysiske kampe, der er i PL og har et fint talent, som måske kan videreudvikles.

En god 6'er skal de finde. En, der er god på bolden, men som helst kan forsvare. William Carvalho ville være fin, ville jeg mene.

En rigtig 9'er. Firmino er ikke angriber rigtigt. Kan de finde en hurtigløber, som er god i det opbyggende spil og god ti lat score mål, skal de gøre det, da det ville passe Klopps filosofi perfekt.. Et bud? Timo Werner fra RB Leipzig. 21 år, hamrende hurtig, målfarlig og kan lidt af det hele.

Så ville de få

Butland
Clyne - Matip - van Dijk - Moreno
Keita - Carvalho - Lallana
Mané - Werner - Lemar/Firmino

Et godt hold, der alle sammen passer ind i Klopps tankegang med masser af fart, bevægelse. Så skal de bare lige finde en ordentlig playmaker ti lat tage over fra Lallana, når han ikke kan mere og så søge mere til bredden i det centrale forsvar.

Men selv som sekunder United sympatisør, så er det sgu fint business Liverpool har gjort sig, hvis de formår at hente de tre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Helt enig. Liverpool har virkelig købt intelligent ind, og står som en af de mest spændende klubber i øjeblikket, som jeg ser det. Virkelig spændende spillere, der er i den trup, kombineret med en træner, der virkelig har en klar filosofi. Det er som om, at Roy Hodgson's Liverpool var årtier tilbage med den kontrast det her hold har til dengang.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Men selv som sekunder United sympatisør, så er det sgu fint business Liverpool har gjort sig, hvis de formår at hente de tre.
Det er et temmelig stort hvis. De har to dage til at lukke tre kæmpe handler. Det gør samtidig også din sidste formation til ekstremt spekulativ. Den indeholder jo hele seks spillere som ikke spiller i klubben. Jeg er sikker på, at jeg kan forvandle de fleste topklubbers startopstillinger til noget imponerende med seks drømmeindkøb.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Men selv som sekunder United sympatisør, så er det sgu fint business Liverpool har gjort sig, hvis de formår at hente de tre.
Det er et temmelig stort hvis. De har to dage til at lukke tre kæmpe handler. Det gør samtidig også din sidste formation til ekstremt spekulativ. Den indeholder jo hele seks spillere som ikke spiller i klubben. Jeg er sikker på, at jeg kan forvandle de fleste topklubbers startopstillinger til noget imponerende med seks drømmeindkøb.
Mit indlæg bærer nu mest præg at at kigge på de tre handler (Keita, van Dijk og Lemar) og den første formation, jeg har skrevet. Det er det, jeg mest har bygget op. Selv der er det en stærk startformation, de har sig, men en anelse svag bredde IMO.

Du skal ikke tage den sidste opstilling så højtideligt. Mere den første.

Og de har da lukket Keita? Så de har to dage til at lukke to store handler - hvori ligger det besværlige i at hente van Dijk, som mere end gerne vil væk, og Liverpool nu gerne vil betale Sotons pris, mens Lemar også vil væk og prøve onget nyt? Det er kun Lemar, der kan trække tænder. Forstår ikke dit indlæg, må jeg være ærlig og sige.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Og de har da lukket Keita? Så de har to dage til at lukke to store handler - hvori ligger det besværlige i at hente van Dijk, som mere end gerne vil væk, og Liverpool nu gerne vil betale Sotons pris, mens Lemar også vil væk og prøve onget nyt? Det er kun Lemar, der kan trække tænder. Forstår ikke dit indlæg, må jeg være ærlig og sige.
Keita skifter først til næste sommer. Og van Dijk har de jagtet i månedsvis uden succes, mens Monaco angiveligt ikke ønsker at sælge Lemar. Det er vel mere sandsynligt, at de har ingen af de tre spillere om to dage end alle tre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Det er vel mere sandsynligt, at de har ingen af de tre spillere om to dage end alle tre.
Hvordan formår du at formulere dette, når Keita er signet, og det er officielt, at han er Pool-spiller næste sommer?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af !Option »

MessiPogba skrev:
Flax_Generous skrev:Det er vel mere sandsynligt, at de har ingen af de tre spillere om to dage end alle tre.
Hvordan formår du at formulere dette, når Keita er signet, og det er officielt, at han er Pool-spiller næste sommer?
Det hænger nok sammen med "to dage" er lidt før næste sommer :grin:
Rey Abi!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:
Flax_Generous skrev:Det er vel mere sandsynligt, at de har ingen af de tre spillere om to dage end alle tre.
Hvordan formår du at formulere dette, når Keita er signet, og det er officielt, at han er Pool-spiller næste sommer?
Du svarer jo selv på spørgsmålet: Fordi Keita ikke er Liverpool-spiller om to dage, men til næste sommer.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

The Telegraph har givet deres bud på de 25 bedste spillere i Premier League-æraen

Billede

Selvom Suarez er en af vor egne, så forstår jeg ikke, hvordan han er kommet foran Aguero og David Silva. De to sidstnævnte har været en magtfaktor i PL de sidste 7 år og har vundet to PL, mens Suarez var der kun i 3½ år og først ramte sit topniveau i sin allersidste sæson. Silva har været en fornøjelse fra dag 1 af og er det stadigvæk, og Aguero har haft stor, stor, stor andel i deres to PL-titler.

Endeligt, at Vidic ikke er på den liste er også helt ude i skoven. For mit vedkommende, den absolut bedste centerback i Premier Leagues historie. Men at han ikke er på der er sygt. Hvis valget stod mellem ham og Kompany, ville jeg stadigvæk have valgt Vidic any given sunday. Kompany var fantastisk, men Vidic var simpelthen bare en absurd god forsvarsspiller fra 2007-2011 (pånær når han stod over for Torres ;) )
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »



SHAAAAME!!!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

http://www.skysports.com/football/news/ ... son-starts

Fornuftigt. Jeg håber resten af europa følger trop.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster