Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:MessiPogba, ville du virkelig have forrtrukket hele din liste af pr l spillere fremfor Cou?

I så fald tror jeg ikke vi har samme syn på Cou, hans evner og spil intelligens.. altså sådan.. overhovedet.

Alle er gode spillere.. du har også De Gea med..spøjst i den liste.
Jeg snakker ikke om foretrukken. Det er jo en subjektiv mening. Jeg prøver at snakke om det objektive, nemlig deres præstationer og deres konsistent.

Jeg snakker ikke om deres dag på deres absolutte topniveau, men om deres niveau over to år Jeg har skrevet, at hvis vi snakker om decideret talent, så er Coutinho uden tvivl i min top 10, men der har været andre, der har præsteret bedre og vist mere i Premier League end Coutinho. Selv de GEa, der alene har reddet Uniteds røv i tre år.
Hvordan er din mening om dette "objektivt"...? Din mening om deres præstationer? Hvordan har du målt deres præstationer?

Me, i like some proof, evidence et all now...

Popcorn og cola.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:Nu, hvor vi er ved Liverpool og det her statistik-snak, så jeg kan fortælle dig, at en af de største grunde til, at Liverpool i sin tid købte en af de største flop i Premier Leagues historie de sidste 10 år, Stewart Downing, skyldtes, at hans statistikker var off the chart. Det står i den Hemmelige Fodboldspiller, tror jeg det var, at det var det, der gjorde, at Liverpool den sommer købte ham, selvom han var ne ordinær spiller og ikke kiggede udenlandsk. Vi alle ved godt, hvordan den historie endtem ellem Downing og Liverpool.

At basere sin vurdering af en spiller op ad statistik i fodbold er på ingen måder validerende nok. Det kan nemt skævvrides og være særdeles misdannende.
Aha, tak for den ligegyldige info. Cou er mere end stats, selvom de to seneste sæsoner statistisk har set godt ud. Og sammenligning med Stewart D. siger bare alt; at du ikke ved, hvad du snakker om.
Jeg ved ikke ,hvad jeg snakker om? Det er dig, der går uden om Iniesta og statistikker. Jeg venter stadigvæk på svar. Jeg ved mere end noget andet, hvad jeg snakker om, men det er typer som dig, der er med til at gøre folk til en omgang ligegyldig snak, når man smider statistik-kortet på bordet.

I følge dig er Dele Alli en bedre spiller end Isco, da Dele Allis statistikker er vilde. Er han det? Nej, vel?
Du ved intet. Absolut intet. Du kloger dig på en masse, men du ved ikke det store. Mest af alt er du bare bombastisk og sensationel.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Hvis en sæson, hvor man er skadet og ikke har spillet en særlig god sæson, kan producerede tal som 14 mål og 9 assist, i ca 36 kampe eller 2531 min., så gad jeg godt se, hvordan man gjorde det på et langt bedre hold og når man præsterede sæsonen igennem?

Mane havde 13 mål og 8 assist i 29 kampe eller 2427 min.
Åh gud, endnu en statistik-rytter. Hvordan vurderer du så Iniestas karriere, siden du er statistik-rytter? Statistisk set er han jo ikke nogen storspiller, vel?

At måle fodbold igennem statistik er jo decideret dumt. Hvordan vurderer du temposkift, beslutningstagen, evnen til at løbe i de rigtige rum, forståelse, taktik osv osv?

Courtois har lukket færre mål ind end de Gea de sidste tre år, er han også bedre end de Gea, eller hvordan?
Åh Gud endnu en resistent bruger overfor fakta.
Så svar mig på Iniesta-problemet, siden du prøver at sælge det som fakta? HVad er Iniestas karriere så? En af de ordinære? Hans statistikker er ikke nogen sprudlende at kigge på, hvis du spørger mig.

At henvise statistikker som fakta i fodbold er jo hovedløst. Det kan være en guide til, men at postulere det som fakta er jo decideret idioti.

Jeg vil gerne svare for Kubala..
Iniesta har virkelig dårlige stats mht mål og assists. Så hvis man vil vide om han er god må man måle ham på de præmisser som man vil sammenligne ham med en anden spiller med.

Men Sammenligningen mellem 2 spillere som bliver diskuteret hvor afgørende de har været for holdet, er i den forbindelse sagligt at bringe antal mål og assists ind i billedet.

Hvad er det der gør Cou så dårlig i dine øjne i forhold til de 10,11 spillere de har nævnt?

Hvad er det der gør Mane så meget bedre i dine øjne end Cou?

Jeg tror du kommer til nogle stats på et tidspunkt i din argumentation.. ikke i alle tilfælde, men i nogle.
Du svarer jo stadigvæk ikke på Kubalas manglende hjemmel for hans statistikinddragelse. Det er jo ikke kun Iniesta sammenlignet med andre. Det kan være Dele Alli versus Isco (hvor Allis statistikker er en del bedre end Isco), det kan være Lloris versus De Gea (Lloris har flere clean sheets end de Gea), det kan være Harry Kane versus Zlatan (Kane har flere mål end Zlatan). Alle sammen, hvor statistikkerne giver et billede af, at hhv. Alli, Lloris, Kane er bedre end hhv. Isco, de Gea og Zlatan, hvilket i min verden aldrig kan komme på tale, da de tre sidstnævnte er bedre end de tre førstnævnte.

Det, jeg vurderer ud fra er deres topniveau og hvor konsistente de er. F.eks. har Coutinho et virkelig flot topniveau, ja decideret verdensklasseniveau, men han har den aldrig tre kampe i træk. Det er for mig ikke godt nok i en endelig bedømmelse sammenlignet med f.eks. en som David Sila, som meget, meget sjældent har en skidt kamp og alligevel præsterer på et højt niveau eller Hazard. Jeg bedømmer ikke en spiller på, hvor god de er på dagen, men hvor gode de er til at opretholde deres høje niveau over en længere periode.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:Nu, hvor vi er ved Liverpool og det her statistik-snak, så jeg kan fortælle dig, at en af de største grunde til, at Liverpool i sin tid købte en af de største flop i Premier Leagues historie de sidste 10 år, Stewart Downing, skyldtes, at hans statistikker var off the chart. Det står i den Hemmelige Fodboldspiller, tror jeg det var, at det var det, der gjorde, at Liverpool den sommer købte ham, selvom han var ne ordinær spiller og ikke kiggede udenlandsk. Vi alle ved godt, hvordan den historie endtem ellem Downing og Liverpool.

At basere sin vurdering af en spiller op ad statistik i fodbold er på ingen måder validerende nok. Det kan nemt skævvrides og være særdeles misdannende.
Aha, tak for den ligegyldige info. Cou er mere end stats, selvom de to seneste sæsoner statistisk har set godt ud. Og sammenligning med Stewart D. siger bare alt; at du ikke ved, hvad du snakker om.
Jeg ved ikke ,hvad jeg snakker om? Det er dig, der går uden om Iniesta og statistikker. Jeg venter stadigvæk på svar. Jeg ved mere end noget andet, hvad jeg snakker om, men det er typer som dig, der er med til at gøre folk til en omgang ligegyldig snak, når man smider statistik-kortet på bordet.

I følge dig er Dele Alli en bedre spiller end Isco, da Dele Allis statistikker er vilde. Er han det? Nej, vel?
Du ved intet. Absolut intet. Du kloger dig på en masse, men du ved ikke det store. Mest af alt er du bare bombastisk og sensationel.
Argh, det klassiske trick med, at når ma ner ude på dybt vand, så begynd at anklage debattørens personlighed. Fantastisk move, Kubala. Snak du bare udenom :). Du er en sjov karakter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er slet ikke sådan. Det ved du jo. Du bragt selv Mane og Cou. Og deres betydning. Derfor henviste jeg til mål og assist samt antal min. Og derudover er Cou mere end bare mål og assist. Du ser ham bare som en ordinær spiller. Deri er problemet. At du prøver at skabe en anden debat og putter ord i mund på mig, kommer bare ikke til at virke. Er ked af at skuffe dig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det, jeg vurderer ud fra er deres topniveau og hvor konsistente de er. F.eks. har Coutinho et virkelig flot topniveau, ja decideret verdensklasseniveau, men han har den aldrig tre kampe i træk. Det er for mig ikke godt nok i en endelig bedømmelse sammenlignet med f.eks. en som David Sila, som meget, meget sjældent har en skidt kamp og alligevel præsterer på et højt niveau eller Hazard. Jeg bedømmer ikke en spiller på, hvor god de er på dagen, men hvor gode de er til at opretholde deres høje niveau over en længere periode.
Ser du alle kampe eller? Når du skriver så får du det til at lyde som om du ved noget som ingen andre gør, men jeg finder det ærlig talt en smule utroværdigt at du ser nok fodbold til at kunne komme med nogle af de påstande du kommer med.

Når du f.eks. postulere imod hvad størstedelen af pool fans mener om coutinhos vigtighed for holdet så SKAL du se ligeså mange kampe som dem (alle kampe) før man kan bruge det til noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Hvis en sæson, hvor man er skadet og ikke har spillet en særlig god sæson, kan producerede tal som 14 mål og 9 assist, i ca 36 kampe eller 2531 min., så gad jeg godt se, hvordan man gjorde det på et langt bedre hold og når man præsterede sæsonen igennem?

Mane havde 13 mål og 8 assist i 29 kampe eller 2427 min.
Åh gud, endnu en statistik-rytter. Hvordan vurderer du så Iniestas karriere, siden du er statistik-rytter? Statistisk set er han jo ikke nogen storspiller, vel?

At måle fodbold igennem statistik er jo decideret dumt. Hvordan vurderer du temposkift, beslutningstagen, evnen til at løbe i de rigtige rum, forståelse, taktik osv osv?

Courtois har lukket færre mål ind end de Gea de sidste tre år, er han også bedre end de Gea, eller hvordan?
Åh Gud endnu en resistent bruger overfor fakta.
Så svar mig på Iniesta-problemet, siden du prøver at sælge det som fakta? HVad er Iniestas karriere så? En af de ordinære? Hans statistikker er ikke nogen sprudlende at kigge på, hvis du spørger mig.

At henvise statistikker som fakta i fodbold er jo hovedløst. Det kan være en guide til, men at postulere det som fakta er jo decideret idioti.

Jeg vil gerne svare for Kubala..
Iniesta har virkelig dårlige stats mht mål og assists. Så hvis man vil vide om han er god må man måle ham på de præmisser som man vil sammenligne ham med en anden spiller med.

Men Sammenligningen mellem 2 spillere som bliver diskuteret hvor afgørende de har været for holdet, er i den forbindelse sagligt at bringe antal mål og assists ind i billedet.

Hvad er det der gør Cou så dårlig i dine øjne i forhold til de 10,11 spillere de har nævnt?

Hvad er det der gør Mane så meget bedre i dine øjne end Cou?

Jeg tror du kommer til nogle stats på et tidspunkt i din argumentation.. ikke i alle tilfælde, men i nogle.
Du svarer jo stadigvæk ikke på Kubalas manglende hjemmel for hans statistikinddragelse. Det er jo ikke kun Iniesta sammenlignet med andre. Det kan være Dele Alli versus Isco (hvor Allis statistikker er en del bedre end Isco), det kan være Lloris versus De Gea (Lloris har flere clean sheets end de Gea), det kan være Harry Kane versus Zlatan (Kane har flere mål end Zlatan). Alle sammen, hvor statistikkerne giver et billede af, at hhv. Alli, Lloris, Kane er bedre end hhv. Isco, de Gea og Zlatan, hvilket i min verden aldrig kan komme på tale, da de tre sidstnævnte er bedre end de tre førstnævnte.

Det, jeg vurderer ud fra er deres topniveau og hvor konsistente de er. F.eks. har Coutinho et virkelig flot topniveau, ja decideret verdensklasseniveau, men han har den aldrig tre kampe i træk. Det er for mig ikke godt nok i en endelig bedømmelse sammenlignet med f.eks. en som David Sila, som meget, meget sjældent har en skidt kamp og alligevel præsterer på et højt niveau eller Hazard. Jeg bedømmer ikke en spiller på, hvor god de er på dagen, men hvor gode de er til at opretholde deres høje niveau over en længere periode.

Og det er hele humlen ved dig MessiPogba, du postulerer noget som... sandhed, faktum og objektivt... og alt hvad du smider med er... din personlige mening, vægtet på dine egen præmisser, og helt igennem din subjektive analyse af hver spiller etc.

Det kan man nemlig diskutere i rigtig lang tid, men det forbliver... drumroll... subjetivitet.

Hvis du tror du har sandheden, objektivt om pr l's bedste spiller de 2 sidste sæsoner, så:
1) Giv mig spillerens navn
2) En præcis objektiv analyse af hvorfor netop han var den bedste, bakket op af fakta, som ikke kan diskuteres.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
Det, jeg vurderer ud fra er deres topniveau og hvor konsistente de er. F.eks. har Coutinho et virkelig flot topniveau, ja decideret verdensklasseniveau, men han har den aldrig tre kampe i træk. Det er for mig ikke godt nok i en endelig bedømmelse sammenlignet med f.eks. en som David Sila, som meget, meget sjældent har en skidt kamp og alligevel præsterer på et højt niveau eller Hazard. Jeg bedømmer ikke en spiller på, hvor god de er på dagen, men hvor gode de er til at opretholde deres høje niveau over en længere periode.
Ser du alle kampe eller? Når du skriver så får du det til at lyde som om du ved noget som ingen andre gør, men jeg finder det ærlig talt en smule utroværdigt at du ser nok fodbold til at kunne komme med nogle af de påstande du kommer med.

Når du f.eks. postulere imod hvad størstedelen af pool fans mener om coutinhos vigtighed for holdet så SKAL du se ligeså mange kampe som dem (alle kampe) før man kan bruge det til noget.
Ja, plus at han vel også skal kende stort set alle Liverpool fans personligt og vide at deres analyse af Liverpools spillere ikke er foretaget rigtig, altså udfra den sande objektive model som MessiPogba jo bruger.. en model jeg gerne vil se, og begynde at måle alle spillere efter.. så kan jeg jo rent faktisk måle helt objektivt 2 spillere mod hinanden.

Wow, (ikke world of warcraft)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nå men, kommer ham Cou.. det var egentlig det jeg var herinde for at tjekke op på... nye rygter?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:Nå men, kommer ham Cou.. det var egentlig det jeg var herinde for at tjekke op på... nye rygter?
Ikke andet end at poollejrens journalister stadig siger at han ikke bliver solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Vi hygger os vist her på sitet. Bold.dk go home :grin: .
Senest rettet af FCBSOCI man aug 28, 2017 10:13 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis Robert har sagt, man er i forhandlinger og der er de rygter om 150 lige ud plus variabler, mon ikke man lander Cou? Det skal siges, at jeg synes, at 150 lige ud er for vanvittigt. Så meget er Cou ikke værd, imo. Hvis man vidste allerede i juni(hvor spillerne vidste det til Messis bryllup), at Ney var på vej væk, så burde man havde handlet allerede der, før salget af Ney. Måske havde man fået Cou for 70-80 plus 20-25 i variabler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke set et eneste rygte der siger 150 mio lige ud. Jeg har maks set 120.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Så latterligt hvis det passer.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Jeg har ikke set et eneste rygte der siger 150 mio lige ud. Jeg har maks set 120.
Bein sport? De melder om 150? Men det kan jo sagtens tænkes, at de ikke har styr på det? 120 er stadig meget, dog bedre end 150. Når man har dummet sig så meget; sent ude og alt det der, så vil jeg mene, at 90-100 plus 20-25 variabler ville være ok, eller det er noget, man burde kunne leve med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster