Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Or like I like to say:

Either disciplining people is always wrong or it’s not always wrong to discipline people for committing crimes.
Disciplining people hurts them.
Therefore, disciplining people is always wrong.

Bedre illustreret ved klippet:
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:Bedre illustreret ved klippet:
Jeg har altid elsket den scene :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Bedre illustreret ved klippet:
Jeg har altid elsket den scene :glad:
Se, DET er logik for burhøns... :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af soul_pitcher »

Jeg er endelig blevet ædru efter den berusende forestilling Farum gav os i søndags. Jeg havde damen med for første gang, (pappa og jeg har sæsonkort men han var på ferie), og hun udtrykte faktisk begejstring over hele oplevelsen, og endte med at efterspørge et kort hende selv. Jeg måtte erklære, at det var en dårlig idé, da pappa og jeg har brug for vores 'away-time' fra konerne.

Anygay - sikken kamp at overvære, da FCK ikke havde taget deres fanbase med udover 20 man (føltes det som), og jeg mener, at Superligaen fortjener lidt mere opmærksomhed på dette forum, især under dette transfervindue.

Slutteligt:

William Kvist er en komplet dårlig taber med en smule voldelige tendenser (måske bare et dårlig-taber-gen), samt at jeg kan kun fryde mig over, at Farum kan sælge tre profiler og faktisk blive bedre, hvorimod FCK sælger tre profiler og ligger på en syvendeplads.

Farum ender på en 3-4 plads til maj, men ligenu er det bare wunderbaum.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af A$AP »

William Kvist er et kæmpe fjols. Denne her episode var blot en reminder:

Og så står han efter kampen i et interview og kalder Marcondes for uopdragen og snakker ned om hans attitude, og at han vil få det svært i Brentford pga hans attitude. Som om han selv var en success i udlandet, til at starte med :lol: :lol:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

soul_pitcher skrev:Jeg er endelig blevet ædru efter den berusende forestilling Farum gav os i søndags. Jeg havde damen med for første gang, (pappa og jeg har sæsonkort men han var på ferie), og hun udtrykte faktisk begejstring over hele oplevelsen, og endte med at efterspørge et kort hende selv. Jeg måtte erklære, at det var en dårlig idé, da pappa og jeg har brug for vores 'away-time' fra konerne.

Anygay - sikken kamp at overvære, da FCK ikke havde taget deres fanbase med udover 20 man (føltes det som), og jeg mener, at Superligaen fortjener lidt mere opmærksomhed på dette forum, især under dette transfervindue.

Slutteligt:

William Kvist er en komplet dårlig taber med en smule voldelige tendenser (måske bare et dårlig-taber-gen), samt at jeg kan kun fryde mig over, at Farum kan sælge tre profiler og faktisk blive bedre, hvorimod FCK sælger tre profiler og ligger på en syvendeplads.

Farum ender på en 3-4 plads til maj, men ligenu er det bare wunderbaum.
William Kvist burde i første omgang overhovedet ikke være professionel fodboldspiller. Han er en håbløs en af slagsen, og man krummede tæer over at se hans post-interview i søndags, hvor han angreb Marcondes, selvom Kvist havde to voldelige episoder under kampen. Helt ude i skoven.

Men FCKs trup er så meget bedre, end det de viser, men når man har en primitiv, arrogant klovn ude på sidelinjen, som negligerer enhver form for midtbane og helst vil spille med lange bold op en til targetman for så at kun spille på indlæg, så er det klart, at deres spil går så meget i stykker, når ingen af deres tre nuværende angriber kunne det, Cornelius kan med hans fysik (At Cornelius er en dårlig fodboldspiller er noget helt andet, men hans fysisk var altdominerende i Superligaen).

Det er bare dejligt at se, at et hold får succes med deres klare, offensive filosofi og deres implementering af unge spillere. Det er noget, enhver klub i SL kunne lære en del af.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SparetireDad »

Kvist har jo bare taget over for Sanka...

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Xavi6Smede »

Siden Williams Kvist's interview efter 0-0 kampen imod Rumænien, hvor han blev fornærmet over eksperternes mening, og kaldte det for en super præstation, der har han muligvis været den spiller, der har irritereret mig mest. Jeg kunne ellers godt lide ham i hans yngre år.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Sorte Svin i Smilets By! Fedt fedt fedt! Det glæder jeg mig virkelig til at følge! Guld Glen har været skidt i langt, langt størstedelen af sin tid i klubben, så jeg tror David Nielsen kan give et friskt pust!

Jeg synes, at han har været rigtig spændende at følge både i Norge og i Lyngby! Jeg kunne godt forestille mig, at hans stil kommer til at gå rent hjem hos spillere som Spelmann og Riel. En spiller som Amini er nok en anden sag.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af B-Freak »

Bryder mig ikke om David Nielsen...

Han er alt for arrogant til min smag.
Jeh forstår heller ikke at man ikke venter med at skifte til fx på mandag, så Lyngby kunne spille deres kamp i morgen i mod FCK med David Nielsen.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Vestegnen hader gf endnu mere nu.... ja, det kunne faktisk lade sig gøre.
#jesuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af B-Freak »

zqa skrev:Vestegnen hader gf endnu mere nu.... ja, det kunne faktisk lade sig gøre.
Helt enig...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Skydefinten »

WTF



Det er fandme grimt - og meget mere.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af OliverDK »

Skydefinten skrev:WTF



Det er fandme grimt - og meget mere.
"You will loose" :lol:

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af ulrich »

Pinligt.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster