Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af batistuta »

zqa skrev:@SpillerSomMessi
Fejle mere end Dølle? Han har spillet 2 kampe. Skulle vi nu ikke lige.

Men spændende med Dembele. Kan Valverde få breddespillerne op i gear, så ser det hele rigtig, rigtig fornuftigt ud!
Deulofeu er dømt til at fejle herinde, jeg har allerede givet op.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser dog helst Sergi Roberto brage igennem på den CM i stedet for Paulinho
Jeg ville klart helst have at roberto fik sit helt store gennembrud og satte sig på pladsen. Men jeg har bare en ide om at Paulinho er købt til præcist det system og den rolle. Og at han faktisk kommer til at gøre det godt... Ja jeg ved godt det er lidt tosset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

SpillerSomMESSI skrev:
zqa skrev:@SpillerSomMessi
Fejle mere end Dølle? Han har spillet 2 kampe. Skulle vi nu ikke lige.

Men spændende med Dembele. Kan Valverde få breddespillerne op i gear, så ser det hele rigtig, rigtig fornuftigt ud!

Dølle mener jeg har fejlet generelt.. ikke de 2 kampe i denne sæson.
Aha...
#jesuisSheep

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Ialocin »

Ja man må undre sig lidt over kritikken af Dølle allerede. Han har helt tydelige kvaliteter og var indblandet i begge vores mål mod Betis. Derudover er han ung og har haft problemer med attituden og arbejdsevnen. Det ser ud til at være ændret.. Lad ham nu lige få en chance inden han skal dømmes ude.. Jeg ser ham som en fin rotationsspiller med potentiale til mere.

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Problemet er jo at han ikke engang kunne komme på Evertons hold til sidst. Jeg synes han virker meget ubeslutsom i de to kampe han har spillet i denne sæson. Grunden til han blev sendt videre dengang var jo også at han havde problemer med attituden, jeg ser ikke at det skulle være ændret.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kvoller skrev:Problemet er jo at han ikke engang kunne komme på Evertons hold til sidst. Jeg synes han virker meget ubeslutsom i de to kampe han har spillet i denne sæson. Grunden til han blev sendt videre dengang var jo også at han havde problemer med attituden, jeg ser ikke at det skulle være ændret.
Hans bedste periode var vel Milan i sidste sæson.. men det var ikke Barca niveau
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Ialocin »

Kvoller skrev:Problemet er jo at han ikke engang kunne komme på Evertons hold til sidst. Jeg synes han virker meget ubeslutsom i de to kampe han har spillet i denne sæson. Grunden til han blev sendt videre dengang var jo også at han havde problemer med attituden, jeg ser ikke at det skulle være ændret.
Adama kunne heller ikke spille sig på et historisk ringe Aston Villa hold. Jeg giver ikke så meget for det imo.

Jeg skal indrømme at jeg ikke har set mange kampe med ham i Milan, men det virkede som om han blomstrede, og jeg har da set ham spille mange gode kampe i Everton på højrekanten. Dølles attitude virker ændret, og han er selvfølgelig ikke tiltænkt en startplads.

Han er kun 23 år, og hvor tit har man ikke set spillere med lignende attitude-problemer slå igennem i en lidt ældre alder end ellers? Han har god fart, gode driblinger og han sparker altså rigtig fint. Jeg er glad for at han er tilbage i Barcelona.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Ialocin skrev: Jeg skal indrømme at jeg ikke har set mange kampe med ham i Milan, men det virkede som om Deulofeu blomstrede, og jeg har da set ham spille mange gode kampe i Everton på højrekanten. Dølles attitude virker ændret, og han er selvfølgelig ikke tiltænkt en startplads.

Han er kun 23 år, og hvor tit har man ikke set spillere med lignende attitude-problemer slå igennem i en lidt ældre alder end ellers? Han har god fart, gode driblinger og han sparker altså rigtig fint. Jeg er glad for at han er tilbage i Barcelona.
Jeg citerer lige en gut fra twitter, der havde følgende kommentar efter Nice's træner kritiserede Balotelli for at have en elendig arbejdsmoral mod Napoli:

"So many clubs continue to make this mistake. If a player has behavioral trouble everywhere, you won't fix it. Your culture isn't special. You're most likely average. It's delusional to think you can succeed where every other team has failed."

Jeg har ikke set mange spillere, som havde et større attitude problem som ung end Deulofeu. Man skal godt nok være optimist, hvis man tror han ændrer sig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Watzke (CEO Dortmund): "The possible transfer of Dembélé is on the way, but the road is not yet over."
:roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:
Watzke (CEO Dortmund): "The possible transfer of Dembélé is on the way, but the road is not yet over."
:roll:
Bumpy road
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af batistuta »

Storken skrev:
Ialocin skrev: Jeg skal indrømme at jeg ikke har set mange kampe med ham i Milan, men det virkede som om Deulofeu blomstrede, og jeg har da set ham spille mange gode kampe i Everton på højrekanten. Dølles attitude virker ændret, og han er selvfølgelig ikke tiltænkt en startplads.

Han er kun 23 år, og hvor tit har man ikke set spillere med lignende attitude-problemer slå igennem i en lidt ældre alder end ellers? Han har god fart, gode driblinger og han sparker altså rigtig fint. Jeg er glad for at han er tilbage i Barcelona.
Jeg citerer lige en gut fra twitter, der havde følgende kommentar efter Nice's træner kritiserede Balotelli for at have en elendig arbejdsmoral mod Napoli:

"So many clubs continue to make this mistake. If a player has behavioral trouble everywhere, you won't fix it. Your culture isn't special. You're most likely average. It's delusional to think you can succeed where every other team has failed."

Jeg har ikke set mange spillere, som havde et større attitude problem som ung end Deulofeu. Man skal godt nok være optimist, hvis man tror han ændrer sig.
Men han har jo netop ikke vist nogle tegn på attitude problemer, hverken nu eller i Milan. Der er udelukkende tale om at han skal modnes i sit spil, og blive bedre til at træffe de rigtige beslutninger. At drage Balotelli ind i samtalen er bare komisk, og kan slet ikke sammenlignes med Deulofeu længere. Det er 3-4 år siden nu at Deulofeu udviste lignende tendenser, skal vi ikke komme videre?
Barca fan siden 1986.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Watzke (CEO Dortmund): "The possible transfer of Dembélé is on the way, but the road is not yet over."
:roll:
Ville så gerne være fluen på væggen til vores forhandlinger med andre klubber. Det må da være et freakshow uden lige.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

batistuta skrev:
Storken skrev:
Ialocin skrev: Jeg skal indrømme at jeg ikke har set mange kampe med ham i Milan, men det virkede som om Deulofeu blomstrede, og jeg har da set ham spille mange gode kampe i Everton på højrekanten. Dølles attitude virker ændret, og han er selvfølgelig ikke tiltænkt en startplads.

Han er kun 23 år, og hvor tit har man ikke set spillere med lignende attitude-problemer slå igennem i en lidt ældre alder end ellers? Han har god fart, gode driblinger og han sparker altså rigtig fint. Jeg er glad for at han er tilbage i Barcelona.
Jeg citerer lige en gut fra twitter, der havde følgende kommentar efter Nice's træner kritiserede Balotelli for at have en elendig arbejdsmoral mod Napoli:

"So many clubs continue to make this mistake. If a player has behavioral trouble everywhere, you won't fix it. Your culture isn't special. You're most likely average. It's delusional to think you can succeed where every other team has failed."

Jeg har ikke set mange spillere, som havde et større attitude problem som ung end Deulofeu. Man skal godt nok være optimist, hvis man tror han ændrer sig.
Men han har jo netop ikke vist nogle tegn på attitude problemer, hverken nu eller i Milan. Der er udelukkende tale om at han skal modnes i sit spil, og blive bedre til at træffe de rigtige beslutninger. At drage Balotelli ind i samtalen er bare komisk, og kan slet ikke sammenlignes med Deulofeu længere. Det er 3-4 år siden nu at Deulofeu udviste lignende tendenser, skal vi ikke komme videre?
Emery var hans træner for to år siden. Han sagde følgende:
".. make him play football with teammates, on a big pitch, and it’s hard. He doesn’t have the maturity or capacity for sacrifice yet."

Det er skidt, når ens træner udtaler den slags.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af batistuta »

Storken skrev:
batistuta skrev:
Storken skrev:
Ialocin skrev: Jeg skal indrømme at jeg ikke har set mange kampe med ham i Milan, men det virkede som om Deulofeu blomstrede, og jeg har da set ham spille mange gode kampe i Everton på højrekanten. Dølles attitude virker ændret, og han er selvfølgelig ikke tiltænkt en startplads.

Han er kun 23 år, og hvor tit har man ikke set spillere med lignende attitude-problemer slå igennem i en lidt ældre alder end ellers? Han har god fart, gode driblinger og han sparker altså rigtig fint. Jeg er glad for at han er tilbage i Barcelona.
Jeg citerer lige en gut fra twitter, der havde følgende kommentar efter Nice's træner kritiserede Balotelli for at have en elendig arbejdsmoral mod Napoli:

"So many clubs continue to make this mistake. If a player has behavioral trouble everywhere, you won't fix it. Your culture isn't special. You're most likely average. It's delusional to think you can succeed where every other team has failed."

Jeg har ikke set mange spillere, som havde et større attitude problem som ung end Deulofeu. Man skal godt nok være optimist, hvis man tror han ændrer sig.
Men han har jo netop ikke vist nogle tegn på attitude problemer, hverken nu eller i Milan. Der er udelukkende tale om at han skal modnes i sit spil, og blive bedre til at træffe de rigtige beslutninger. At drage Balotelli ind i samtalen er bare komisk, og kan slet ikke sammenlignes med Deulofeu længere. Det er 3-4 år siden nu at Deulofeu udviste lignende tendenser, skal vi ikke komme videre?
Emery var hans træner for to år siden. Han sagde følgende:
".. make him play football with teammates, on a big pitch, and it’s hard. He doesn’t have the maturity or capacity for sacrifice yet."

Det er skidt, når ens træner udtaler den slags.
Det er stadig 2 år siden, og der kan rigtig meget på 2 år i den alder. Nu er han tilbage i klubben hvor alle idolerne spiller/har spillet, lad os nu lige give ham chancen i stedet for at dømme ham ude på baggrund af én kamp (Real Madrid).
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Så skal vi bare have sendt Turan afsted med en kanon, så Ousmane kan få sit 7-tal på trøjen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster