Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Holy...
Man kan heldigvis flyve sydpå til 200kr. Hvad skulle du også med de mange penge?
Tænkte jeg kunne få en Fed sommer ud af det.

Nu kan jeg sidde her og være ked af det ....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Odds

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Hvis du skulle have lavet den kupon, så den var gået hjem, hvis to af kampene ikke gik hjem, så havde dit odds alt i alt været langt lavere. Du var reelt ikke så tæt på, som du måske føler. Det kan du trøste dig med. :)
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Hvis man havde tidligt adgang til den exit poll, der bliver offentliggjort om det britiske valg her klokken 23:00, så kunne man tjene mange millioner på Betfair. Den har nemlig været ret præcis historisk set.

Det er derfor imponerende, at man er i stand til at holde resultatet hemmeligt hele dagen. Det havde sgu været nærliggende at prøve at tjene penge på ens viden, hvis man havde kendskab til tallene. Det lader dog ikke til at være tilfældet, hvis man ser på oddsene, der har været uændret hele dagen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Lavede lige en kupon her i weekenden. Jeg røg af på tre kampe, jeg anså som relativ sikre.



Feyenoord skulle bare have scoret 2 mål i kampen. Ligeglad med resultatet. De scorede til 2-0, men fik målet annulleret pga. VAR.

Zurichs kamp var en meget målfattig kamp. Jeg tog den, efter jeg fjernede Basel bare til at skulle score over 1,5 mål i kampen. Det var en dum beslutning.

Og endeligt, Flamingo var helt ved side nafs ig selv. De plejer at være gode på hjemmebane og score en del mål.

Lidt nederen at ryge af p åde tre kampe, ellers havde der været 703 klik til moi. Bedre held næste gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Når man er et mål fra at vinde 14.893 kroner hos Danske Spil.



Og her er statistikkerne fra kampen



Fucking lorte hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Bum, bum. 13,8 k til mig.

Startede med at lave denne odds.



hvorj eg kunne have vundet 17,4, men jeg solgte den til 88 kroner, da jeg ville lave en ny, da jeg simpelthen ikke troede, at der ville komme over 2,5 mål i West Hams kamp. Minuttet efter jeg soglte den, kom der hurtigt to mål, og så blev jeg lidt sur.

Så lavede jeg denne erstatningskupon hvor nogle af kampene var live i stedet, og den gik hjem.



Nu skal jeg sgu på druk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Odds

Indlæg af PuyolErGud »

Ærgerligt du ikke lavede en Storken classic, og fik sat et ekstra 0 på. Men tillykke!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

@MessiPogba

Tillykke med gevinsten. Det er godt nok nogle vilde varianter du roder roder dig ud i :glad:

Jeg har selv lavet de her tre kuponer til weekendens cross-over fight:

Billede

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:@MessiPogba

Tillykke med gevinsten. Det er godt nok nogle vilde varianter du roder roder dig ud i :glad:

Jeg har selv lavet de her tre kuponer til weekendens cross-over fight:

Billede
Mange tak.

15k på Floyd? Du har store nosser, mate. Jeg tør ikke at oddse på den. Man ved simpelthen ikke, hvad der er aftalt forinden :D
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Odds

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Odds

Indlæg af Lopezzz »

Gregor vinder
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Gregor vinder
Jeg kan ikke fordrage Mayweather, så det ville jeg næsten kunne acceptere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Kan ikke fordrage nogen af de to. Det er en joke kamp, og Gregor udstiller sig selv. Det er mere show end sport det her.

Føj...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Odds

Indlæg af De La Barça »

Spillet i pausen ved 2 x 1-0. Satans at Napoli ikke lige kunne klare en uafgjort...

Billede


Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Så fik jeg en god start på året.

Vandt lige 15.317 kroner på følgende kupon.



NOk heldigt for mig, at Lillard var skadet og ikke spillede kampen, for tvivler faktisk på, at han havde lavet de nødvendige point.

Kunne dog have vundet næsten 30000 kroner mere, hvis jeg lige havde læst mere om årets favorit itl årets director, da Del Toro vandt over Nolan. Ærgrer mig lidt.

"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster