Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Raman93 skrev:Agent Seri: "It was possible to reach an agreement for Seri. Barça and Nice were negotiating, yesterday they went to France." [rac1]

Agent Seri: "PSG contacted us 3 days ago for Seri, but he refused them for Barça." [rac1]

Jeg føler sgu med ham. Det må føles underligt bare sådan at blive sorteret fra når alt næsten er på plads.
Vi bør tænke over, hvordan vi behandler spillere, som sætter alt til side for at komme til klubben.

Det er som om, at ledelsen bare træffer beslutninger hen ad vejen. Der er ingen overordnet plan eller strategi; det er bare ren impuls.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det giver jo god mening at signe Paulinho for 40 og give efter, men ikke Seri for 40 og give efter. Hvorfor ikke hente en afdanket 29 årig fra den kinesiske liga?, når man kan hente en 26 årig, lysende spiller fra den franske?
Senest rettet af Kubala ons aug 23, 2017 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Agent Seri: "It was possible to reach an agreement for Seri. Barça and Nice were negotiating, yesterday they went to France." [rac1]

Agent Seri: "PSG contacted us 3 days ago for Seri, but he refused them for Barça." [rac1]

Jeg føler sgu med ham. Det må føles underligt bare sådan at blive sorteret fra når alt næsten er på plads.
Det giver ingen mening. Med Semedo, Seri, Coutinho og Dembele ville vi dybt seriøst formå at give os mere bredde, mere kvalitet og spillere, vores trup har higet efter. Semedo som den aggressive back, der kan holde bredden og kan noget på egen hånd, Seri som den her playmaker, som vores trup higer efter, når Iniesta ikke er med eller på toppen, Coutinho som hybridspilleren der både kan tage kanten og Iniestas plads, når denne er skadet eller skal hviles, og så Dembele, der har den her kækhed og x-faktor i sit spil.

Man kan have nok så mange offensive spillere, men enhver der har spillet fodbold ved hvor pokkers vigtigt det er at have en spiller, der binder hele lortet sammen. Dem, der går under radaren. Playmakeren. Vi havde Xavi, Bayern havde Schweinsteiger, Real havde Xabi Alonso og nu har Modric/Kroos, Juve havde Pirlo og har nu Pjanic, mens United i deres storhedstid havde Paul Scholes og derefter Michael Carrick.

man bliver seriøst så træt af dette vindue.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Agent Seri: "It was possible to reach an agreement for Seri. Barça and Nice were negotiating, yesterday they went to France." [rac1]

Agent Seri: "PSG contacted us 3 days ago for Seri, but he refused them for Barça." [rac1]

Jeg føler sgu med ham. Det må føles underligt bare sådan at blive sorteret fra når alt næsten er på plads.
Det giver ingen mening. Med Semedo, Seri, Coutinho og Dembele ville vi dybt seriøst formå at give os mere bredde, mere kvalitet og spillere, vores trup har higet efter. Semedo som den aggressive back, der kan holde bredden og kan noget på egen hånd, Seri som den her playmaker, som vores trup higer efter, når Iniesta ikke er med eller på toppen, Coutinho som hybridspilleren der både kan tage kanten og Iniestas plads, når denne er skadet eller skal hviles, og så Dembele, der har den her kækhed og x-faktor i sit spil.

Man kan have nok så mange offensive spillere, men enhver der har spillet fodbold ved hvor pokkers vigtigt det er at have en spiller, der binder hele lortet sammen. Dem, der går under radaren. Playmakeren. Vi havde Xavi, Bayern havde Schweinsteiger, Real havde Xabi Alonso og nu har Modric/Kroos, Juve havde Pirlo og har nu Pjanic, mens United i deres storhedstid havde Paul Scholes og derefter Michael Carrick.

man bliver seriøst så træt af dette vindue.
Læg dertil at alle, selv ledelsen var helt klar over denne mangel på holdet. Af samme årsag forsøgte vi at signe Verratti som det første - det lykkedes ikke. Var Paulinho virkelig plan B på midtbanen? Det virker fjollet. Det eneste der nu giver mening for mig, er hvis Bussen får mere offensiv frihed, og Paulinho skal overtage nogle af de defensive pligter (sådan en spillertype var der langt bedre bud på, men nwm). Det stadig en lorteløsning, men Bussen gemmer på en masse lækkerier mht. sit pasningsspil, det har vi set mange gange før.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det eneste der nu giver mening for mig, er hvis Bussen får mere offensiv frihed, og Paulinho skal overtage nogle af de defensive pligter (sådan en spillertype var der langt bedre bud på, men nwm). Det stadig en lorteløsning, men Bussen gemmer på en masse lækkerier mht. sit pasningsspil, det har vi set mange gange før.
Det synes jeg faktisk vi så imod betis. Bussi var meget mere aktiv i det opbyggende spil. Og det er faktisk en løsning jeg godt kan lide da bussi, som du siger, kan en masse med bolden. Når paulinho så kommer til så tænker jeg at han får endnu mere frihed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kicker: BVB made their demands -around €140m in total for Dembélé- clear. Barça made an improved offer, but BVB rejected it, fee was too low

Kicker: Either Barça fulfills the demands or not. A offer lower than 140m is pointless, FCB don't need to make any other offers says Watzke

Kicker: There could be a meeting in Monaco (UCL draw) tomorrow between BVB & Barça. Barça has time until the weekend to make a decision.
Det er godt nok mange penge. Uden at have en ide omkring det så passer det meget godt med de andre rygter der siger 100 mio lige på og så 30 udover i variabler (som vi ikke kan blive enige om).

Vi skal nok få dembele. Jeg tror vi tester vandene hos pool, nice osv for at se hvad vi kan få fat i udover dembele. Det stemmer også fint overens med:
Nice asked for €50 million which interrupted Seri's transfer. The pause is temporary and Seri could still become a Barça player. [l'equipe]

Barça submitted an offer for €30m on Tuesday. Nice wanted more, which caused Barça to look for other options. Deal is on hold. [l'equipe]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men nu kigger vi også mod Willian, hvis kontrakt udløber i CFC i 2020.

Hvad med Walcott, nu vi er ved det.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Willian er god. Det er dog for sent at hente ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Nå, men nu kigger vi også mod Willian, hvis kontrakt udløber i CFC i 2020.

Hvad med Walcott, nu vi er ved det.
Willian er da en dygtig spiller? God fart, fantastisk spark, arbejder godt uden bold også, kan begge kanter og 10'eren.

Men vi skal bruge en lidt mere målfarlig type, vil jeg mene. En, der kan give dig de her 20-25 mål pr. sæson. Det tvivler jeg lidt, Willian kan. Han er ligesom di Maria mere en skaber end en afslutter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Nu skal man jo ikke tage sorgerne på forskud, men...

Vi håbede at beholde Ney og forstærke os med Verratti, en topangriber til aflastning af MSN og en højre back a la Alves i sin storhedstid. Heldigvis er vinduet stadig åbent, men følgende billede tegner sig:
Ney røg til PSG
Verratti kan vi ikke købe
Dembele og Countinho bliver nok ikke til noget

Hvis vi ender op med Semedo, Paulinho og Di Maria er det efter min opfattelse en alvorlig svækkelse. Paulinho og Di Maria kan næsten kun overraske positivt. Men de har også en alder der gør, at det bliver noget nær håbløst at sælge dem videre.

Håber at jeg tager grueligt fejl i ovenstående - ellers ser det sort ud for Barca, i hvert fald på den korte bane.

Visca Barca.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Hvis ikke der kommer forstærkninger, tror jeg så man kan tage det positive med, at så får klubben en ny ledelse. Derfor tror jeg, der bliver købt ind, for magtliderlige personer, vil gøre alt for at beholde magten - selv hvis det går udover klubben på langt sigt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Hazard sættes igen i forbindelse med Real. Bliver dog en dyr fornøjelse, hvis de vil signe ham her i sidste uge af vinduet.

Er dog sikker på, at Hazard er Real spiller inden 1/9-2018.

Forestil jer, at de lige signer Hazard i næste uge, og vi står og nøler den fuldstændig med Dembele og Coutinho.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Hvis ikke der kommer forstærkninger, tror jeg så man kan tage det positive med, at så får klubben en ny ledelse. Derfor tror jeg, der bliver købt ind, for magtliderlige personer, vil gøre alt for at beholde magten - selv hvis det går udover klubben på langt sigt.
Barcelona are convinced they'll close 2 big signings before deadline day but this will happen by paying a very high price. [@Alfremartinezz]
;-)

Der kommer til at være ekstremt mange rygter i dag da ledelsen hos flere klubber befinder sig i monaco til cl lodtrækning. Lad os håbe der også kommer noget afklaring. Her skal det forresten med at både MD og RAC1 melder at PSG overhovedet ikke vil forhandle om di maria (jeg tror det var for at få prisen på dembele ned).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Cavling-journalistik af 1. klasse - men ikke desto mindre en vanvittig skøn følelse, hvis det faktisk er lykkedes at pisse ledelsen af på dén måde :mrgreen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... dt/6790056

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Starnils »

Hvordan gjorde Di Maria det i PSG sidste sæson?
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster