Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Napoli har også hele tiden en mand på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Det sagt, så synes jeg vi ser noget i Seri, vi mangler på vores midtbane. Han virker alt for god til at spille i Nice, og jeg håber, vi ser ham ret hurtigt, for han har lige det, vores midtbane mangler.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev: Det sagt, så synes jeg vi ser noget i Seri, vi mangler på vores midtbane. Han virker alt for god til at spille i Nice, og jeg håber, vi ser ham ret hurtigt, for han har lige det, vores midtbane mangler.
Enig. Som CM er du ikke bedre end de medspillere, du har. Forestil jer Xavi med den overlegenhed han viste mellem 2008-2012, hvis han havde et hold uden en back som Alves, der aldrig løb i dybden, eller en makker, der ikke kunne tæmme en bold i pressede situationer, så havde han også set skidt ud.

Seri viste gode takter. Der var mange udfald, men som type var han rigtig spændende, og er i den grad det, vores mangler for at kunne klikke, som det skal gøre. Det ville frigøre noget af det opbyggende spilpres, der er på Messis skuldre, hvis en som Seri kom, for så kan Messi være tættere på modstanderens mål end f.eks. det skrammel man så mod Real, hvor Messi ofte var helt nede som 6'er i det opbyggende spil, fordi de andre åbenbart har sqvært ved at kunne lave en fremadrettet aflevering.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Flot Hoffenheim, meget flot.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Hvis jeg fik en krone for hver gang Viasats fodboldkommentatorer reklamerede for Mayweather vs McGregor, så havde jeg haft nok til at betale for pay-per-view.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

fck :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
#jesuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, ingen dansk deltagelse i året Champions League. Nu er alle holdene fundet til årets Champions League og lodtrækning finder sted i morgen.

Skrækpuljen vil umiddelbart kunne være:

Bayern München/Juventus
FC Barcelona
Tottenham/Napoli
CSKA Moskva - Grundet den lange rejse. Ingen af holdene i det lag burde volde problemer.

Drømmepuljen må være:

Spartak Moskva
FC Barcelona
Anderlecht
Maribor

Men hvis man kender os ret, så ender vi noget ala den øverste pulje.

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Seedningslagene til lodtrækningen.

Seeding pot 1

Spain Real Madrid CC: 176.999
Germany Bayern Munich CC: 154.899
England Chelsea CC: 106.192
Italy Juventus CC: 140.666
Portugal Benfica CC: 111.866
France Monaco CC: 62.333
Russia Spartak Moscow CC: 18.606
Ukraine Shakhtar Donetsk CC: 87.526

Seeding pot 2

Spain Barcelona CC: 151.999
Spain Atlético Madrid CC: 142.999
France Paris Saint-Germain CC: 126.333
Germany Borussia Dortmund CC: 124.899
Spain Sevilla CC: 112.999
England Manchester City CC: 100.192
Portugal Porto CC: 98.866
England Manchester United CC: 95.192

Seeding pot 3

Italy Napoli CC: 88.666
England Tottenham Hotspur CC: 77.192
Switzerland Basel CC: 74.415
Greece Olympiacos CC: 64.580
Belgium Anderlecht CC: 58.480
England Liverpool CC: 56.142
Italy Roma CC: 53.666
Turkey Beşiktaş CC: 45.840

Seeding pot 4

Scotland Celtic CC: 42.785
Russia CSKA Moscow CC: 39.606
Portugal Sporting CP CC: 36.866
Cyprus APOEL CC: 26.210
Netherlands Feyenoord CC: 23.212
Slovenia Maribor CC: 21.125
Azerbaijan Qarabağ CC:18.050
Germany RB Leipzig CC: 15.899

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg fatter stadig ikke hvorfor vi ikke er i seedingslag 1.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Der er alligevel et par gode hold i seedningslag 3. Det ville sgu ikke være sjovt, hvis vi fik Bayern og Napoli.

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

zqa skrev:Jeg fatter stadig ikke hvorfor vi ikke er i seedingslag 1.
Fordi 1. Seedsningslag er reserveret til de nationale mestre i de 8 bedste lande på koefficient listen. Hvis Champions League mesteren er fra et af de lande, og ikke bliver nationale mestre, er det så de 7 bedste landes nationale mestre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Nu er jeg pisse glad for, at FCK røg ud, da jeg hader Ståle omtrent ligeså meget som jeg hader Real Madrid. Jeg kan på ingen døje den analfabet i fodboldmæssige henseender med hans primitive lorte fodbold og hans klamme arrogance uden at have noget at have det i på nogen som helst måde.

Men burde man ikke overveje at ændre reglen om udebanemål?

Et forslag.

Jeg synes, at det burde være sådan: Hvis resultatet er lige sammenlagt i kamp 2, men det ene hold har et udebanemål, så burde kampen gå ud i ekstra tid, så det jagtende hold kan få 2 x 15 minutter mere. Hvis resultatet stadigvæk er det samme efter den forlængede spilletid, så kan det hold med udebanemålet gå videre.

Man ser alt for mange hold bare parkere bussen og ødelægge kampen. Det er jo fucking svært at kunne forsvare sig i 90 + 30 minutter, da trætheden vil betyde flere fejl i sidste ende. Det kan også få det forsvarende hold til at måske jagte et mål endnu mere, da de ikke er interesseret i at gå ud i 2 x 15 minutter.

Jeg synes virkelig, man burde se mere efter reglen om udebanemål. Det ødelægger alt for mange kampe p ådenne måde, som reglen er nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Reglen om udebanemål er genial. Man kan diskutere om det er fair, men den lille regel sørger for rigtig meget underholdning i returkampe. Man undgår alle de kedelige stunder, hvor begge hold stiller sig tilfredse med forlænget spilletid. I stedet kommer der fart over feltet, da det ene hold næsten altid vil være tvunget frem.

Der har været så mange fantastiske øjeblikke i Champions League knockout fasen, hvor reglen om udebanemål har været hovedårsagen. Det ville være et kampe tab, hvis man ændrede på det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Reglen om udebanemål er genial. Man kan diskutere om det er fair, men den lille regel sørger for rigtig meget underholdning i returkampe. Man undgår alle de kedelige stunder, hvor begge hold stiller sig tilfredse med forlænget spilletid. I stedet kommer der fart over feltet, da det ene hold næsten altid vil være tvunget frem.

Der har været så mange fantastiske øjeblikke i Champions League knockout fasen, hvor reglen om udebanemål er hovedårsagen.
Jeg snakker ikke om at afskaffe det, men blot ændre det. Forestil dig hvor meget mere, der kunne ske, hvis der kom 2 x 15 minutter, så de her busparkeringer og lignende blev aflivet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

https://draw.inker.fun/#/cl/gs

Hvis man har lyst til at forudse vores lodtrækning.

Mit forsøg endte således

http://imgur.com/a/2Pk55


Det skulle sikkert passe det ender således. I så fald - Blame it on me.
Senest rettet af PuyolErGud ons aug 23, 2017 11:48 pm, rettet i alt 4 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten og 4 gæster