Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Straffen er på ingen måde hård. Ronaldo dummer sig gevaldigt. Desværre så er det i mine øjne kun en fordel for Real Madrid at han ikke er med.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Blaugrana al vent skrev:Straffen er på ingen måde hård. Ronaldo dummer sig gevaldigt. Desværre så er det i mine øjne kun en fordel for Real Madrid at han ikke er med.
Så du hans mål? Han er 3 gange farligere end Bale, som de nu skal spille med igen. Også Benzema, for den sags skyld. Og der er ingen der får Pique til at sætte sig som Ronaldo gør, desværre, hver eneste gang.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
Blaugrana al vent skrev:Straffen er på ingen måde hård. Ronaldo dummer sig gevaldigt. Desværre så er det i mine øjne kun en fordel for Real Madrid at han ikke er med.
Så du hans mål? Han er 3 gange farligere end Bale, som de nu skal spille med igen. Også Benzema, for den sags skyld. Og der er ingen der får Pique til at sætte sig som Ronaldo gør, desværre, hver eneste gang.
Det arbejde Benzema laver med bolden og uden bold for Real er simpelthen guld værd. Ja, han er ikke en, der scorer 40 mål, men Benzema har så meget andel i den måde, Ronaldo har bombarderet sine mål i nu 8 år. Han er muligvis den bedste spilstations-angriber i verden. Det er i min optik kun Lewandowski, som kan konkurrere Benzema i forhold ti lde opgaver, han har.

Dog helt enig med Bale. Hold kæft, hvor er den waliser dog malplaceret på det hold. Rent teknisk er han så meget bagud i forhold til Modric, Kroos, Isco, Asensio og Benzema.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Ialocin »

Benzema spillede en ret dårlig sæson sidste år. Året før var han heller ikke imponerende.

Problemet er, at han er alt for svingende, og hans defensive arbejde er altså ikke imponerende. Han løber rimelig meget i gennemsnit, men det foregår ofte i et lavt tempo, når han presser. Når han en sjælden gang rammer sit top-niveau er han fantastisk til at indgå i spillet. Men jeg er altså langt fra enig i din vurdering af hans niveau.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Ialocin skrev:Benzema spillede en ret dårlig sæson sidste år. Året før var han heller ikke imponerende.

Problemet er, at han er alt for svingende, og hans defensive arbejde er altså ikke imponerende. Han løber rimelig meget i gennemsnit, men det foregår ofte i et lavt tempo, når han presser. Når han en sjælden gang rammer sit top-niveau er han fantastisk til at indgå i spillet. Men jeg er altså langt fra enig i din vurdering af hans niveau.
Jeg synes, at han år efter år laver det arbejde, som er bedst for holdet. Dog helt rigtigt, at hans produktion er faldet, hvad angår mål og assist i forhold til tidligere, men rent taktisk er Benzema en ufattelig dygtig angriber, da han laver så mange rigtige ting uden bold. Han trækker spillerne væk fra travle områder, som Ronaldo kan løbe ind i, og andre. Han er en ufattelig uselvisk spiller, som gør spillet så meget nemmere for de andre, men i særdeleshed Ronaldo. Især kompenserer han meget Ronaldos manglende bidrag i det opbyggende spil, men især også i spillet med ryggen til mål, hvor hna holder fantastisk fast i bolden.

Men bedømmer vi ham ud fra det en angriber som primært skal, så er jeg dog enig i, at Benzema ikke har gjort det godt nok, men når du er en målmaskine, som er kantspiller, eller falsk 11'er, call what you want it, så skal der spilles på en anden måde, og i de 8 år Ronaldo har været i Real, har Benzema udført det arbejde til perfektion.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Ialocin »

Jeg kan gå med til, at han har været rigtig dygtig til at skabe plads til Ronaldo, hvem han også har en rigtig god indbyrdes forståelse med, men han har virkelig ikke været god de sidste to år. Der går længere og længere mellem hans gode kampe, og det kan hans løb uden bold ikke kompensere for alene. En kammerat jeg ser fodbold med, og som er Real Madrid-fan sagde forleden, at aktionen mod Atletico Madrid reelt var hans eneste bidrag i sæsonen. Det er selvfølgelig sat på spidsen, men det er også ret sigende. Jeg har i hvert fald set 30 kampe med Benze sidste sæson, og jeg er tilbøjelig til at give ham ret. Han scorede meget få mål og brændte mange chancer. Han var ikke imponerende til at indgå i spillet, og var mere eller mindre usynlig i mange af kampene.

Han har som nævnt et vanvittigt højt top-niveau, og kan lave fantastiske ting, der får én til at måbe, men jeg har virkelig været skuffet over hans præstationer de sidste par år. Jeg troede han havde mere i sig, for på en god dag kan han jo det hele.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af JonasV »

@BeardedGenius
Can't believe Ronaldo has leaked the first six tracks on Morrissey's new album


:lol:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Temmelig godt høvlet ind af Matasdukken mod Fiorentina her i aftes. :eek: :eek:


phpBB [video]
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Flot kasse, grim fjæs.
Jeg er bange for at Messi laver ikke en eneste mål mens dukken har karantæne.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:Flot kasse, grim fjæs.
Jeg er bange for at Messi laver ikke en eneste mål mens dukken har karantæne.
Kan det ikke også være lidt ligemeget?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SparetireDad »


MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

SparetireDad skrev:Ldit sladder fra første række:

http://www.bt.dk/fodbold/chokrygter-i-m ... ldo-bliver
Hahaha.

"Han er vred over sine fem dages karantæne"

Hvad er der at være vred over? Ha nbrød en regel og det blev takseres.

Han er simpelthen et tudehorn uden lige, og hans evne ti lat konstant være i centrum er kvalmende. Real har gjort så meget for ham, og han truer gang på gang med at forlade dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:Flot kasse, grim fjæs.
Jeg er bange for at Messi laver ikke en eneste mål mens dukken har karantæne.
Kan det ikke også være lidt ligemeget?
Nej, fordi jeg ønsker at han laver helt vildt masse mål i denne sæson :razz:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Manden har lige købt en Bugatti Chiron. 1500 fucking heste!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster