Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

ladislau skrev:Vi kan da bare betale hvad de forlanger om uge, såfremt vi er så desperate. Indtil da skal vi da forsøge, at presse prisen ned, indtil vores forhandlere ikke mener, det noget at komme efter.
Dortmund har sat en deadline inden weekenden og jeg tror desuden at det vil ende med at blive dyrere. Det kan næppe være godt for os at vi venter helt til sidst!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Jesni skrev: Jeg er enig i at købe spillere, der ikke har fået det store gennembrud endnu - det er så en anden strategi at gå med, som på kort sigt ikke vil løse holdets umiddelbare problemer - men jeg er enig. Asensio er ærgelig, men hvem kunne lige forudse hans udvikling? Den er jo vanvittig, og nok nærmere heldigt af Real MAdrid, end idiotisk af os.
Det er jo så det. Om begge strategier kan løses samtidig, må så vise sig.
Ville være ked af at se endnu en Isco (har ville have ham til klubben, siden han spillede for Malaga i sin tid) gå til Real.
Men ja Asensio er super ærgerlig, og tror du har helt ret. Ikke engang sikkert, at han havde slået igennem på samme måde hos os.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Muddi12345 »

Rygterne siger, at et Di Maria skifte til Barca er tæt på at blive en realitet.
Hvis dette sker, så vil jeg virkelig sige, at ledelsen har ramt bunden hvad angår idiotiske handler.
Manden er 29 og har intet fremtidsperspektiv. Han har en fortid hos Real, og jeg husker
tydeligt hans opførsel i de mange El Classicos. Han var Madrid mand helt ind til benet, fatter ikke vi vil have ham. Hvordan vil hans fortid påvirke ham i de kommende clasicos?
Kæft det er mærkeligt.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Muddi12345 skrev:Rygterne siger, at et Di Maria skifte til Barca er tæt på at blive en realitet.
Hvis dette sker, så vil jeg virkelig sige, at ledelsen har ramt bunden hvad angår idiotiske handler.
Manden er 29 og har intet fremtidsperspektiv. Han har en fortid hos Real, og jeg husker
tydeligt hans opførsel i de mange El Classicos. Han var Madrid mand helt ind til benet, fatter ikke vi vil have ham. Hvordan vil hans fortid påvirke ham i de kommende clasicos?
Kæft det er mærkeligt.
Det kommer forhåbelig ikke til at ske.. Så gider jeg ikke mere..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Dyrere ligefrem? Fordi vi ikke overholder deres deadline? Hvis det er risikoen, så skal man da som forhandler tage den. Eller finde et helt andet arbejde.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Kan Di Maria spille venstre kant?
For ellers forstår jeg slet ikke, hvad man vil med ham, med mindre han bliver købt til at skulle lægge bag de forreste 3.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Hvis Di Maria kommer til klubben, så gider jeg ikke se denne sæson. Det er dråben for mig.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

ladislau skrev:Dyrere ligefrem? Fordi vi ikke overholder deres deadline? Hvis det er risikoen, så skal man da som forhandler tage den. Eller finde et helt andet arbejde.
Ja. Mon ikke man er lidt mere desperate til sidst og klubberne vil udnytte det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Jeg håber næsten vi henter Di Maria, så må alle da kunne se, at denne bestyrelse skal ud af vagten, hurtigst muligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der har heldigvis været snak om at psg ikke vil forhandle om ham.

Jeg ser endnu ikke nogen grund til at frygte at vi henter ham. Men man skal ikke undervurdere den panik der kan opstå hvis vi rammer næste uge uden transfers.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
ladislau skrev:Dyrere ligefrem? Fordi vi ikke overholder deres deadline? Hvis det er risikoen, så skal man da som forhandler tage den. Eller finde et helt andet arbejde.
Ja. Mon ikke man er lidt mere desperate til sidst og klubberne vil udnytte det?
Hvis man gerne selv vil sælge, så er det en farlig cocktail - køber kan jo også trække følehornene tilbage, og så vender afhængighedsforholdet. Jeg synes det er fint, hvis Coutinho ikke bliver købt, med den forudsætning af Liverpool kun vil have et latterligt beløb for ham. Dortmund har allerede være ude i medierne og sige at Dembele kan blive solgt, og at Dembele er kæmpe fan af os - det virker lidt til, at de teaser os til at købe, hvorfor de også har en interesse i at få handlen igennem, med Dembeles opførsel i truppen. Så jeg tror heller ikke de har lyst til at vente til sidstedagen.

Opdateringen med Seri virker også meget mærkværdig. Hvordan kan man pludseligt lave en 180 graders vending ifht om Seri passer til spillestilen? Det er da ret åbentlyst at han gør, og hvordan kan man ændre holdning så markant, så hurtigt? Jeg er ikke sikker på, jeg køber, at de angiveligt har stoppet forhandlingerne alene på et sportsligt argument.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Vi ser ud til at hente Di Maria.

Værste transfervindue nogensinde

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
ladislau skrev:Dyrere ligefrem? Fordi vi ikke overholder deres deadline? Hvis det er risikoen, så skal man da som forhandler tage den. Eller finde et helt andet arbejde.
Ja. Mon ikke man er lidt mere desperate til sidst og klubberne vil udnytte det?
Hvis man gerne selv vil sælge, så er det en farlig cocktail - køber kan jo også trække følehornene tilbage, og så vender afhængighedsforholdet. Jeg synes det er fint, hvis Coutinho ikke bliver købt, med den forudsætning af Liverpool kun vil have et latterligt beløb for ham. Dortmund har allerede være ude i medierne og sige at Dembele kan blive solgt, og at Dembele er kæmpe fan af os - det virker lidt til, at de teaser os til at købe, hvorfor de også har en interesse i at få handlen igennem, med Dembeles opførsel i truppen. Så jeg tror heller ikke de har lyst til at vente til sidstedagen.

Opdateringen med Seri virker også meget mærkværdig. Hvordan kan man pludseligt lave en 180 graders vending ifht om Seri passer til spillestilen? Det er da ret åbentlyst at han gør, og hvordan kan man ændre holdning så markant, så hurtigt? Jeg er ikke sikker på, jeg køber, at de angiveligt har stoppet forhandlingerne alene på et sportsligt argument.
Han spillede ikke så godt i går, imod en i øvrigt langt bedre modstander - den baggrund er nok til at denne ledelse kan finde ham for let. Der er ingen rød tråd.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Muddi12345 »

Faktum er jo, at vi reelt ikke ved noget med sikkerhed. Så når der bliver sagt, at Seri er udeladt af sportslige grunde, så kan det et eller andet sted godt betyde, at det er fordi man har fået et gennembrud et andet sted. Seri har aldrig været førstevalg, og hvis man er meget tæt på at lande en spiller som altid har været prioriteret højere, så kunne det jo være årsagen. Men ja, hvem ved?
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Muddi12345 skrev:Faktum er jo, at vi reelt ikke ved noget med sikkerhed. Så når der bliver sagt, at Seri er udeladt af sportslige grunde, så kan det et eller andet sted godt betyde, at det er fordi man har fået et gennembrud et andet sted. Seri har aldrig været førstevalg, og hvis man er meget tæt på at lande en spiller som altid har været prioriteret højere, så kunne det jo være årsagen. Men ja, hvem ved?
Præcis. Hvis de har forladt forhandlingerne, tyder det mere på et gennembrud et andet sted. Og han var vel 2. prioriteten for Coutinho, så mon der er kommet et gennembrud der?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster