Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SparetireDad »

Skydefinten skrev:
Laize566 skrev:Jeg vil bare lige høre hvordan man sletter sin profil herinde?
Det letteste er nok at sætte alle andre brugere på "Ignore". Så er man stort set ude herfra.
Eller alternativt bare være ligeglad med, at der er en profil herinde. Der sker jo intet ved, at den er der. Lad være med logge ind - altså.... det er jo ikke nogen big deal...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Du skal ikke lytte til Skyde og Sparetire. Bare kom i gang med at sende beskeder til zqa.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af klogfyr »

Absolut spam brugeren zqa, derefter kan du tage kontakt til hjemmesidens administrator Wennerberg og spørge ham om han kan slette dig. Tror det er den eneste mulighed.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Haha, hold op!
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Tænker lige at bruge denne tråd til lidt historier fra fodboldbanen.

Har nogen herinde spillet med eller mod nuværende professionelle spillere? Og har nogen af jeres gode venner spillet mod andre proffer?

Jeg spillede unionsfodbold mod Christian Eriksen og Rasmus Falk, som spillede for Fyn-delen. Især Eriksen var ganske enkelt vanvittig. Falk var bare en vild dribler. Eriksen var bare så vanvittig elegant. De var vilde de to sammen.

Nicolai Boilesen var også dygtig.

På en udenlandsk tur til en fodboldturnering i Holland, så spillede mit hold og jeg imod Sparta Rotterdam, hvor Memphis Depay var med, selvom jeg er 92'er og han er 94'er. Han scorede tre mål imod os, men det var ikke sådan, at jeg fuldstændig tabte kæben over ham. Det er lidt sjovt, synes jeg, at han så et årti efter blev United-spiller. Mener det var i 03 eller 04, jeg mødte ham. De havde også en på midten, som jeg spillede overfor, som var helt fantastisk. Kan bare ikk ehuske hans navn. Grunden til jeg husker Memphis tydeligt var alene pga. hans navn, da medspillerne hele tiden råbte Memphis, og så hans lidt sjove næse.

Af venner eller bekendte så arbejdede jeg sammen med en, som var på det Fæørernes ungdomslandshold, hvor de mødte Tyskland. Han spillede direkte over for Toni Kroos, og han sagde, at det var direkte brutal, hvor god han var. Han myrdede hans holdkammerater, sagde han.

Af bekendte er der også Jens Stryger Larsen. Han sagde, at det var sindssygt at spille over for vores egen Thiago i ungdomsårene på landsholdet u21. Han sagde generelt, at det var det vildt at møde de stjerner fra Spanien, men at Thiago var helt absurd god. Det var kropumuligt at tage bolden fra ham.

Hvad har I af historier, og hvor langt rakte jeres talent?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af !Option »

Jeg spillede ligeledes Unionsbold på Fyn og har derfor også haft den tvivlsomme fornøjelse af at spille mod Eriksen :eek:
En kammerat for folkeskolen nåede vidst nok også at spille sammen med Falk..

Det er hvad jeg kan strække det til :grin:

Min fætter er forresten ret gode venner med Frederik Børsting fra AAB. De boede sammen i ½-1 år. Han var også med til hans 18-års for et par år siden hvor jeg også deltog.. Prøv lige og snak om at være STARSTRUCK!!! :lol:
Rey Abi!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg har i mine unge dage spillet sammen med Riza Durmisi, dengang han var helt ung og stadig spillede fodbold i Ishøj. Allerede dengang som 7-8 årig var han vanvittig. Både i tanke og handling. Han gjorde ene og alene forskellen i størstedelen af kampene. Bedst eksemplificeret ved at vi det ene år vandt en turnering med ham på holdet, hvorefter han blev hentet til Brøndby som 9/10 årig. Året efter til samme turnering uden ham, endte vi sidst... Derudover har jeg ikke spillet sammen med flere, ikke hvad jeg ved af, men har spillet flere kampe mod Brøndbys ungdomshold med Holst, Durmisi etc på holdet.

Derudover spillede vi til et udenlandsstævne i Holland en kamp mod Anderlecht hvor Youri Tielemans var med. Vi fik ret så mange stryg i den kamp...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Spillede unionshold med bla Falk og Eriksen og spillede utallige kampe mod dem, både da de var i Middelfart og OB.
Ellers spillede jeg på hold med Daniel Høegh og Oliver Kirk, som begge har været i OBs Superligatrup og en masse, som spiller Danmarksserie og division nu.

Vi spillede til en masse større stævner mod udenlandske hold, men kan desværre ikke nævne nogle navne. Jeg ved dog, at en af mine tidligere holdkammerater har spillet overfor Varane på ungdomslandsholdet og lavede vistnok panna på ham.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har trillet bold med nogle af vores herskere. Blandt andre Kristian Jensen, Jens Rohde og Kristian Thulesen Dahl.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SparetireDad »

Jeg har spillet med/efter Madison Ivy.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Jesni »

Jeg har fået en undskyldning af selveste Laporta, da han var ti cm fra at køre mit knæ i stykker i hans bæst af en bil inde.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi stoppede i sin bil på vej ind til Camp Nou i 2010 11 sept da jeg stod lidt i vejen for ham... jeg fik lige øjenkontakt med ham og så kørte han videre ind på Camp Nou.. jeg var nok ca 5 meter fra ham.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har spillet tennis med Michael Laudrup. Jeg lod ham vinde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

SpillerSomMESSI skrev:Messi stoppede i sin bil på vej ind til Camp Nou i 2010 11 sept da jeg stod lidt i vejen for ham... jeg fik lige øjenkontakt med ham og så kørte han videre ind på Camp Nou.. jeg var nok ca 5 meter fra ham.
Hoppede hjertet en ekstra gang eller to? :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kvoller skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Messi stoppede i sin bil på vej ind til Camp Nou i 2010 11 sept da jeg stod lidt i vejen for ham... jeg fik lige øjenkontakt med ham og så kørte han videre ind på Camp Nou.. jeg var nok ca 5 meter fra ham.
Hoppede hjertet en ekstra gang eller to? :glad:
Det var syret.. jeg var fuldstændig starstrucked
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster