Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og du skal nok se at det bliver endnu sværere at forstå da vi ikke har en ide om hvad valverde vil med holdet. Så mens det for os virker underligt så er der nok en tanke bag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg begynder at grine, hvis vi køber Di Maria. Det ville være så dumt, at det blev helt komisk.

Det ville dog give mening med den nuværende ledelse.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Og du skal nok se at det bliver endnu sværere at forstå da vi ikke har en ide om hvad valverde vil med holdet. Så mens det for os virker underligt så er der nok en tanke bag.
Det må være den samme tanke, der lå bag købene af Douglas, Vermaelen, Mathieu, Paulinho, Gomes, Song osv.

Man må i hvert fald give ledelsen, at de er rimelig konsekvente, når det kommer til tanken bag indkøbene.
Senest rettet af Storken tirs aug 22, 2017 11:29 pm, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Og imens har ledelsen travlt med at forfølge Neymar omkring skyldte penge osv. Kom videre, I har lige hentet en ubrugelig spiller for 300 mio! Hent Dembele og Seri - det er de spillertyper vi mangler. Messi er jo vores nye Iniesta/Coutinho.

Desuden er det helt absurd at alle de overflødige spillere ikke er blevet skudt af sted endnu, og det vidner om at de er backup for de spillere vi forsøger at hente = vi har ikke styr på en skid.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Og du skal nok se at det bliver endnu sværere at forstå da vi ikke har en ide om hvad valverde vil med holdet. Så mens det for os virker underligt så er der nok en tanke bag.
Valverde har udtalt at han ikke har ønsket de spillere der blevet rygtet til klubben. Hvor meget mere tydeligt kan det blive, at ledelsen sejler fuldstændig?
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:Og du skal nok se at det bliver endnu sværere at forstå da vi ikke har en ide om hvad valverde vil med holdet. Så mens det for os virker underligt så er der nok en tanke bag.
Valverde har udtalt at han ikke har ønsket de spillere der blevet rygtet til klubben. Hvor meget mere tydeligt kan det blive, at ledelsen sejler fuldstændig?
Ja han har udtalt at han ikke direkte har bedt om dem (sat navn på dem han vil have). Det betyder dog ikke at han ikke har efterlyst en bestemt profil.

Jeg siger intet om de nævnte spillere - jeg siger bare at det ser endnu mere uforståeligt ud da vi ikke kender planen og de taktiske overvejelser bag.

Men selvfølgelig skal vi ikke hente di Maria. Og der er heller ikke en eneste af de mere troværdige journalister der har nævnt ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Jeg vil forresten gerne lige forsvare køb som Gomes, Paco og Song. De var alle unge og lovende spillere i deres respektive klubber da vi hentede dem - det er uheldigt at de ikke var klar til at tage det næste skrift, og det er den slags fejlkøb alle klubber laver. Men køb som Vermaelen, Douglas, Mathieu, Paulinho, og delvist Arda, er hvad der får bægeret til at flyde over. Dyre lappeløsninger, købt uden omtanke og fremtidsperspektiv. Det er den slags indkøb der langsomt ødelægger klubben, og det er simpelthen en skandale at vi netop har foretaget endnu et af samme karakter. Det vidner om en ledelse der ikke er blevet en bjælle klogere, tværtimod.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça decided to go after Seri after reading tweets from fans on Twitter. [rac1]
Hahahaha hahahaha!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Er jeg den eneste, som lige har set Napoli spille? Jeg var da lige ved at falde ned af stolen - voldsomt flot spil af dem hele vejen rundt. Ved godt at Nice var elendige, men det er deres spillestil som jeg hæfter mig med. Det er især deres midtbanespillere, der er utroligt teknisk dygtige og utroligt løbestærke. Det er mig en gåde, at vi ikke kigger på en spiller som Jorginho og for den sags skyld Insigne, selvom nogle rygter siger at vi fik budt på ham i løbet af sommerferien.

Insigne har alt det, det kræves af en kantspiller - kommer frem til rigtig mange chancer, selvom skarpheden kan mangle nogle gange, ellers er han utrolig dygtig. Lille, teknisk og uforudsigelig. Barca potentiale.

Jorginho, ja - han er ren topklasse. Han kunne om nogen gøre en forskel, men det kræver at vi sælger to-tre folk, hvis der skal være plads til endnu en midtbanemand..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Piquénbauer skrev:
Barça decided to go after Seri after reading tweets from fans on Twitter. [rac1]
Hahahaha hahahaha!!

Okay allesammen, lad os få Aduriz til Barca til at trende verden over. Hvis i virkelig elsker klubben.

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

A$AP skrev:
Piquénbauer skrev:
Barça decided to go after Seri after reading tweets from fans on Twitter. [rac1]
Hahahaha hahahaha!!

Okay allesammen, lad os få Aduriz til Barca til at trende verden over. Hvis i virkelig elsker klubben.
William Kvist!!!!!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

denisasllani98 skrev:
A$AP skrev:
Piquénbauer skrev:
Barça decided to go after Seri after reading tweets from fans on Twitter. [rac1]
Hahahaha hahahaha!!

Okay allesammen, lad os få Aduriz til Barca til at trende verden over. Hvis i virkelig elsker klubben.
William Kvist!!!!!

There are only 2 options if we want to retain the CHL
1) Søren Colding
2) Jakob Laursen (or Keldberg)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

denisasllani98 skrev:Er jeg den eneste, som lige har set Napoli spille? Jeg var da lige ved at falde ned af stolen - voldsomt flot spil af dem hele vejen rundt. Ved godt at Nice var elendige, men det er deres spillestil som jeg hæfter mig med.
Napoli er rigtig gode. Det er virkelig imponerende, hvad Sarri har fået ud af holdet.

Sarri forstår, at holdet skal spille aggressivt, hvis de vil vinde fodboldkampe. Det kunne rigtig mange trænere lære af.

Jeg ville ikke blive overrasket, hvis de vandt Serie A i år. De er slet ikke så langt fra Juventus, som de fleste tror.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

(@gerardromero):
Leon Gortezka's agent was at the Camp Nou on Sunday. The players contract runs out in 2018.


Hahah, 7-8 dage tilbage, og med alle de her rygter skulle man tro vi var i Juni. Alle de catalanske medier lukker bare lort ud, denne sommer synes jeg. Også Romero.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Romero er faldet af på den. Han har virkelig skrevet meget lort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster