Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og ja egzon vi kan hurtigt blive enige om at der er en del mystik omkring klubben for tiden. En stor del af dette er dog fans der blæser alt op fordi de, med rette, er irriteret over denne sommer.

Messi er ikke ney. Han stikker ikke af med halen imellem benene selvom nogle idiotiske barcafans mener det ville være godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Årh hvad mand. Bare jeg kunne. Det kommer dog ikke til at ske.
Brugernavnet "Dkatas" ville være den mere elegante løsning.

Det kommer aldrig til at ske :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Messi's entourage ensures that Messi has no intentions of leaving the club despite not signing his contract renewal yet. [ser]

Messi's entourage has also confirmed that the rumours of Manchester City's interest in Messi are false. [ser]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Årh hvad mand. Bare jeg kunne. Det kommer dog ikke til at ske.
Brugernavnet "Dkatas" ville være den mere elegante løsning.

Det kommer aldrig til at ske :glad:
Ja det må jeg gøre hvis messi smutter. Det kommer dog ikke til at ske. Jeg vil sige at der er ligeså stor chance for det som at vi henter verratti for 40-60 mio eller real henter hazard, de Gea og mbappe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Årh hvad mand. Bare jeg kunne. Det kommer dog ikke til at ske.
Brugernavnet "Dkatas" ville være den mere elegante løsning.

Det kommer aldrig til at ske :glad:
Ja det må jeg gøre hvis messi smutter. Det kommer dog ikke til at ske. Jeg vil sige at der er ligeså stor chance for det som at vi henter verratti for 40-60 mio eller real henter hazard, de Gea og mbappe.
Du jinxer det som med neymar;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Så. Vi er snart der, hvor succeskriterierne for transfers er at Messi ikke forlader os?
Wow, alting smuldrede hurtigt..!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5445
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Jeg håber fandme ikke at det sker. Men synes at sandsynlighederne er steget ift. før transfervinduet.

Og hvorfor skulle han ikke have lyst til at skifte? Var der ikke noget med, at han var ved at tage til Chelsea, men Vilanova talte ham fra det? Hvad skulle tale imod denne gang, udover at han vil sende klubben i den mørkeste tid nogensinde.

Hvem fanden vil skifte til os de næste mange år hvis Messi smuttede? Ingen. Alle vil til Barca for at få lov til at spille sammen med netop ham. Den rigeste klub i verden er vi heller ikke (Neymar var nok blevet hvis vi var).

Har bare på fornemmelsen at der kommer til at ske noget i klubben de næste par måneder, som ikke bliver kønt.

Håber igen inderligt at jeg tager fejl.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør du.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Barça and Nice's meeting concluded this afternoon without reaching an agreement for Seri, but talks will continue. [RMC]

God mulighed for at se ham lige nu iøvrigt mod stærk modstander, Napoli. Og Jorginho også.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

BVB did not reject a €130m bid today. Someone on Twitter said they did and multiple outlets reported it without checking. [@LucaGierl]

Sky Germany did not report this news. It's fake. [@LucaGierl]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5445
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Egzon skrev:Jeg håber fandme ikke at det sker. Men synes at sandsynlighederne er steget ift. før transfervinduet.

Og hvorfor skulle han ikke have lyst til at skifte? Var der ikke noget med, at han var ved at tage til Chelsea, men Vilanova talte ham fra det? Hvad skulle tale imod denne gang, udover at han vil sende klubben i den mørkeste tid nogensinde.

Hvem fanden vil skifte til os de næste mange år hvis Messi smuttede? Ingen. Alle vil til Barca for at få lov til at spille sammen med netop ham. Den rigeste klub i verden er vi heller ikke (Neymar var nok blevet hvis vi var).

Har bare på fornemmelsen at der kommer til at ske noget i klubben de næste par måneder, som ikke bliver kønt.

Håber igen inderligt at jeg tager fejl.

Var det ikke hans udfald med LE der fik ham til at følge Chelsea... altså fordi han ikke kunne med den daværende træner..

Jeg har aldrig set Messi gå efter personlig hæder ... han vil vinde titler, og allermest VM

Jeg kan ikke se hvorfor han pludselig skulle tro at hvis han skifter til CITY så vil han vinde et for ham attråværdig titel... han vil da vinde mesterskabet med hans hjerteklub... ellers stopper han bare og tager til Newels Old Boys.

Han fortsætter selvfølgelig i Barca sammen med Suarez, Iniesta og Busquets etc for at bevise at de stadigvæk er bedst i verden og derefter vil han satse alt på at vinde VM

Derefter, altså næste sæson, skal der være et hold med sportslig visioner i Barca for at han fortsætter.. ellers rejser han hjem til Argentina.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

En uge tilbage af vinduet.
Panikkøb om 3.....2......1.....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Vi har allerede fortaget et panik køb.. Men bare rolig der skal nok komme et mere.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har endnu engang støvet Twitter, og jeg kan forstå følgende.

Vores første prioritet: At købe Coutinho og Dembele
Vores anden prioritet, hvis første misser: At købe Seri og di Maria.

Jeg forstår ikke vores plan.

Første prioriteringen er ganske fornuftig. Coutinho er 25 år og har masser af år tilbage og har spillet 3½ år i en god liga med masser af konkurrence. Dembele er en af de største talenter i verdne og har minimum 10 år endnu tilbage.

Men anden prioriteringen? Seri er jeg meget varm på, men han er en fuldstændig anden type i forhold til Coutinho, og di Maria kan jeg virkelig godt lide som spiller, men der er jo ingen fremtidsperspektiver i ham. Han er 29 år, fylder 30 næste år, og vil derfor være i akkurat samme kategori som dem, vi har masser af, med Busquets, Rakitic, Messi, Suarez, Iniesta, Pique, Alba. Spillere, der er 30 eller derover næste år. Det er jo ikke optimalt, for så er der bare ikke særlig meget fremtid i det.

Jeg bliver simpelthen så frustreret over vores disponeringen af transfervinduet. Der er så mange ting, der ikke giver mening, og man bliver blot mere og mere pissed. Især når man også ser, at Verratti var vores første prioritet, mens Paulinho var backup'en. Endnu engang to vidt forskellige spillere og typer. Det giver ingen mening.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster