Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ej teemus er det dig?

Di maria analysen fra dig fortæller ALT :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Ej teemus er det dig?

Di maria analysen fra dig fortæller ALT :-)
Teemus hvad?

Hvis du ikke kan indse, at di Maria i sin absolutte topform, som hna viste i 2013-2014 er en verdensklasse spiller , så benægter du blot en konstatering. Du glemmer vist også, hvor godt han gjorde det imod os i 4-0-sejren.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ej teemus er det dig?

Di maria analysen fra dig fortæller ALT :-)
Teemus hvad?

Hvis du ikke kan indse, at di Maria i sin absolutte topform, som hna viste i 2013-2014 er en verdensklasse spiller , så benægter du blot en konstatering. Du glemmer vist også, hvor godt han gjorde det imod os i 4-0-sejren.

Di maria er sooooo yesterday, og bare ordinær.. det er hvad Di Maria er..

At postulere at P$G er et sindsygt hold ved at fremhæve ham er ikke intelligent imo.

Men vi ser åbenbart meget forskelligt på spilleres niveau generelt kan jeg efterhånden se. Du virker ret sensationslysten i dine indlæg her på siden. I min verden er Di Maria nu som han var i Man U. Flop

Di Maria har indimellen stadig en god dag... ligesom Kyle Walker i øvrigt også har spdan en, nu og da.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ej teemus er det dig?

Di maria analysen fra dig fortæller ALT :-)
Teemus hvad?

Hvis du ikke kan indse, at di Maria i sin absolutte topform, som hna viste i 2013-2014 er en verdensklasse spiller , så benægter du blot en konstatering. Du glemmer vist også, hvor godt han gjorde det imod os i 4-0-sejren.

Di maria er sooooo yesterday, og bare ordinær.. det er hvad Di Maria er..

At postulere at P$G er et sindsygt hold ved at fremhæve ham er ikke intelligent imo.

Men vi ser åbenbart meget forskelligt på spilleres niveau generelt kan jeg efterhånden se. Du virker ret sensationslysten i dine indlæg her på siden. I min verden er Di Maria nu som han var i Man U. Flop

Di Maria har indimellen stadig en god dag... ligesom Kyle Walker i øvrigt også har spdan en, nu og da.
Nej, jeg har nævnt andre navne. di Maria var en af dem. Men bare lige for at give dig en belysning. Neymar, Mbappe, Fabinho, Cavani, Verratti, Rabiot, Motta, Meunier, Thiago Silva, Marquinhos, Aurier, Kurzawa, Le Celso, Guedes, Pastore, Draxler, Ben Arfa, Krychowiak, Kimpembe. Det er en særdeles stærk og bredt trup.

Men det er sjovt, at du som Liverpool-fan skal pege fingre ad ordinære spiller, når dit andet hold er begrebet af ordinære. PSG har en stærk trup nu. Alt andet er hovedløst at benægte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:Nu er rygterne, at PSG betaler 200 mio. euro plus Lucas Moura for Mbappé og Fabinho.

Gad vide, hvor sur Neymar nu bliver, nu hvor han mister en af sine brasilianer-venner og en af sine bedste venner i Lucas Moura.

Areola
Aurier/Meunier - Marquinhos - Silva - Kurzuwa
di Maria - Fabinho - Verratti - Neymar
Mbappé - Cavani

Sindssygt hold.
Ok - reality er at di maria, fabinho, aurier er sub top klasse
Mbappe er lotto kupon
Cavani er vel på niveau lige under alexis ..

Ikke så sindsygt emdda, ok men ikke sindssygt hold.. ath. Mad er bedre
di Maria i topform er en verdensklasse spiller. 2013/2014 di Maria var en af verdens bedste spiller.

Fabinho er en knalddygtig tovejsspiller. Aurier er en dygtig aggressiv back. Skør, men dygtig.
Mbappe er stadigvæk et talent, men når du som 18-årig kan lege rundt med et bundrutineret Juventus-hold med nogle af de mest snue defensive spillere, så er du noget special.
Cavani er en røvfarlig angriber. Brænder en del, men er fantastisk god til at komme til chancer.

Du behøves ikke at have et hold af lutter verdensstjerner for at være et sindssygt hold. Den trup, jeg skrev der er en god sammenblanding af verdensklasse talent, hårdtarbejdende folk i Verratti, di Maria og Fabinho, x-faktor i Mbappé og Neymar, den hårdtarbejdende angriber og gode spilstation i Cavani, lederen i Silva, playmakeren i Verratti.

At hævde at Atletico er bedre er noget sjovt. De er en bedre sammenspillet hold, da de har spillet sammen i mange år, men rent talentmæssigt kan de ikke hamle op i mod PSGs.
Mon ikke Alves vil være ked af den startopstilling? :grin: Aurier skifter til Premier League.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Vi kommer jo egentlig til at være mere fucked i denne sæson end vi var i sidste :lol:

Hvis vi antager at Dembele erstatter Neymar (svækkelse), Coutinho ikke kommer (tror næppe på vi får begge spillere), og at vi nok ikke får den stjernemidtbanespiller som vi ønskede, så er holdet virkelig på grænsen til middelmådigt. Vores eneste problem dette transfervindue har løst er tilgangen af Semedo. Den anden vej har vi fået et problem på venstrekant grundet Neymars skifte, og samtidig havde vi allerede vores kæmpe handicap på midtbanen. Det skal åbenbart løses af Paulinho :grin:

Vi drømte om en opstilling som følgende:
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Busquets
Veratti - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

Og ender nok med at få denne:
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Neymar
Busquets
Paulinho/Gomes/Arda/Rafinha/Suarez/Roberto og hvad vi ellers har af spillere fra 2 rang - Iniesta
Messi - Suarez - Dembele/Deulofeu

Det giver en lettere depression når man ser på hvad vi kunne have haft, og hvad vi (nok) ender med.
Ronaldinho Gaúcho

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Ronaldinho skrev:Vi kommer jo egentlig til at være mere fucked i denne sæson end vi var i sidste :lol:

Hvis vi antager at Dembele erstatter Neymar (svækkelse), Coutinho ikke kommer (tror næppe på vi får begge spillere), og at vi nok ikke får den stjernemidtbanespiller som vi ønskede, så er holdet virkelig på grænsen til middelmådigt. Vores eneste problem dette transfervindue har løst er tilgangen af Semedo. Den anden vej har vi fået et problem på venstrekant grundet Neymars skifte, og samtidig havde vi allerede vores kæmpe handicap på midtbanen. Det skal åbenbart løses af Paulinho :grin:

Vi drømte om en opstilling som følgende:
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Busquets
Veratti - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

Og ender nok med at få denne:
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Neymar
Busquets
Paulinho/Gomes/Arda/Rafinha/Suarez/Roberto og hvad vi ellers har af spillere fra 2 rang - Iniesta
Messi - Suarez - Dembele/Deulofeu

Det giver en lettere depression når man ser på hvad vi kunne have haft, og hvad vi (nok) ender med.
Ret beset drømte de fleste vel om Bellerin frem for semedo. Jeg er dog fint tilfreds med at det blev Semedo.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Ronaldinho skrev: Vi drømte om en opstilling som følgende:
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Busquets
Veratti - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

Og ender nok med at få denne:
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Neymar
Busquets
Paulinho/Gomes/Arda/Rafinha/Suarez/Roberto og hvad vi ellers har af spillere fra 2 rang - Iniesta
Messi - Suarez - Dembele/Deulofeu
Du er lige lovlig optimistisk/pessimistisk. Jeg tror altså ikke, at Neymar kommer tilbage - og slet ikke for at spille en plads som bak :mrgreen:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ej teemus er det dig?

Di maria analysen fra dig fortæller ALT :-)
Teemus hvad?

Hvis du ikke kan indse, at di Maria i sin absolutte topform, som hna viste i 2013-2014 er en verdensklasse spiller , så benægter du blot en konstatering. Du glemmer vist også, hvor godt han gjorde det imod os i 4-0-sejren.

Di maria er sooooo yesterday, og bare ordinær.. det er hvad Di Maria er..

At postulere at P$G er et sindsygt hold ved at fremhæve ham er ikke intelligent imo.

Men vi ser åbenbart meget forskelligt på spilleres niveau generelt kan jeg efterhånden se. Du virker ret sensationslysten i dine indlæg her på siden. I min verden er Di Maria nu som han var i Man U. Flop

Di Maria har indimellen stadig en god dag... ligesom Kyle Walker i øvrigt også har spdan en, nu og da.
Nej, jeg har nævnt andre navne. di Maria var en af dem. Men bare lige for at give dig en belysning. Neymar, Mbappe, Fabinho, Cavani, Verratti, Rabiot, Motta, Meunier, Thiago Silva, Marquinhos, Aurier, Kurzawa, Le Celso, Guedes, Pastore, Draxler, Ben Arfa, Krychowiak, Kimpembe. Det er en særdeles stærk og bredt trup.

Men det er sjovt, at du som Liverpool-fan skal pege fingre ad ordinære spiller, når dit andet hold er begrebet af ordinære. PSG har en stærk trup nu. Alt andet er hovedløst at benægte.
hø høh hø.. "som liverpool-fan.." - hvad har det med PSG truppen at gøre?
MessiPogba: Hør her, jeg synes at mange af dine indlæg her er både spændende og saglige og jeg holder af at læse dem.. men ofte er det også som at læse EB - en sensation her og en sensation der...

Dit indlæg om PSG's trup hvor du remser en start 11'er op og skriver at det er en sindssyg trup! er en af dem.

Jeg kommenterer bare at det halve af holdet er ret ordinære og ikke "sindssyg" som så. That's it.

Vi er nok ret uenige om hvad en sindssyg trup er, hvis du mener at PSG's har sådan en.. Jeg vil mene at REAL ret beset er den eneste trup (måske sammen med Bayern M) som har det jeg vil kalde en sindssyg trup.

PSG har enkelte spillere der er i absolut verdens klasse, men mere end halvdelen af dem er ordinære i forhold til Ath. Madrid, Barca, Chelsea etc... som hver har en trup der er på højde med PSG's ditto.

Det var bare det, du.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Efter at have set City-Everton igår ærgrer jeg mig endnu mere over, at vi ikke hentede Bernado Silva. Bedste spiller for Monaco sidste år i mine øjne og kan indenfor kort tid blive lige så god som Coutinho, hvis ikke bedre.

Men vi sov og var alt for passive i starten af vinduet og City hentede ham for 50 millioner euro. Sommerens steal. Nu er vi desperate for Coutinho.

At Neymar forlod os er ingen undskyldning. Det var kendt i lang tid, at vi manglende en Iniesta afløser.

Hvad fanden lavede vi i juni og juli?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Raman93 skrev:Hvad fanden lavede vi i juni og juli?
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:Efter at have set City-Everton igår ærgrer jeg mig endnu mere over, at vi ikke hentede Bernado Silva. Bedste spiller for Monaco sidste år i mine øjne og kan indenfor kort tid blive lige så god som Coutinho, hvis ikke bedre.

Men vi sov og var alt for passive i starten af vinduet og City hentede ham for 50 millioner euro. Sommerens steal. Nu er vi desperate for Coutinho.

At Neymar forlod os er ingen undskyldning. Det var kendt i lang tid, at vi manglende en Iniesta afløser.

Hvad fanden lavede vi i juni og juli?
Han ville passe perfekt ind - også hans alder in mente. Fremtidens mand. Og jo nærmest "billig" i nuværende marked + Dembele beløbene der nævnes.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Champione skrev:
Raman93 skrev:Efter at have set City-Everton igår ærgrer jeg mig endnu mere over, at vi ikke hentede Bernado Silva. Bedste spiller for Monaco sidste år i mine øjne og kan indenfor kort tid blive lige så god som Coutinho, hvis ikke bedre.

Men vi sov og var alt for passive i starten af vinduet og City hentede ham for 50 millioner euro. Sommerens steal. Nu er vi desperate for Coutinho.

At Neymar forlod os er ingen undskyldning. Det var kendt i lang tid, at vi manglende en Iniesta afløser.

Hvad fanden lavede vi i juni og juli?
Han ville passe perfekt ind - også hans alder in mente. Fremtidens mand. Og jo nærmest "billig" i nuværende marked + Dembele beløbene der nævnes.
Stærk teknisk og enormt kreativ. Dækker også begge kanter. Hans driblinger og kontrol med bolden ligner meget Iniesta/Messi. Man skal bare se hans kampe mod City sidste år for at se hvor god han egentligt er. Og igår fortsatte han.

Det er egentligt underligt Monaco lod ham gå så billigt, når de kræver så meget for Mbappe.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

De havde nok heller ikke set markedet eksplodere, som det er gjort.
Normalt er 560 mio en suveræn handel, men ikke i dagens marked.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Gad godt, at FIFA/UEFA (eller hvem der nu står for det) kunne indføre et eller andet, som kunne stoppe de her sindssyge summer. For FFP er tydeligvis ikke nogen hjælp.

Er med på at priserne ryger derop, fordi klubberne (læs: de rigeste klubber) har råd til det.
Men det er vel kun PL-klubber + de største klubber i de forskellige ligaer, som kan følge med efterhånden.
Og det ødelægger bare en del af spillet IMO, når midterklubberne dårligt kan følge med, fordi de ikke har råd til at give +500 mio. for en angriber.

Kunne fx. være en start at sætte et loft på lønninger for spillerne. Så man byde nok så mange penge for en spiller, men hvis spilleren allerede har ramt loftet i sin nuværende klub, vil det forhåbentligt kun være pga. sportslige ambitioner at han skifter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster