Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

De af jer der tit benytter sig af Stream, ville jeg helt klart anbefale at downlode Ace Stream, som er en en del af VLC, det er et eller andet med, at den kan afspille links fra nettet, som VLC ikke kan. Så VLC har lavet denne app. der er 100% identisk.
Tror man kan downloade den her:
http://acestream.org/

OG det smarte er så, man kan streame samtlige kampe, uden nogen form for reklame, og tit i HD kvalitet.
Hjemmesiden til linksene er:
http://www.livefootballol.me/channels/
Vælg ude i venstre side, hvilken liga og hvilken turnering.

Hvis man vil se de danske kanaler, gå på denne (en side tilbage af forrige)
http://www.livefootballol.me/acestream- ... -2017.html
og tryk CTRL + F og søg: Danish. Så kommer der dem med dansk tale (tv3 sport 1 og 2, og TV2 sport.)

Eller bare søg på google:
Acestream football, og klik på det første link der dukker op.


SORRY for den lange besked, og manual. MEN det er 100% det værd, især jer der elsker spanske og engelske kommentatorer!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Der er ikke noget, der indikerer, at man vil tilbage til Tiki-taka. Man vil spille direkte, hvor boldbesiddelse er i spil. For mig at se, burde en type som Mane være oplagt, men altså Liverpool sælger ham næppe. Har kun været i klubben i en sæson.
Altså hvis vi skal spille Jupp Heynckes Bayern 2013-fodbold, hvor det var meget direkte, men også igennem boldbesiddelse, men ikke sådan, at man skulle hgave bolden for at have bolden, men at man ville have bolden for at afslutte et angreb, så er jeg enig i, at Mane ville være en rigtig god tilføjelse. Men jeg tolker altså Valverdes udtalelser her på det seneste, at han vil tilbage til Barcas DNA og den mere boldbesiddende filosofi, og i så fald det sker, så er MAne ikke en decidert spiller, der vil sprudle, da han har brug for plads ti lat udnytte sin vanvittige fart i.

Mane vil fitte mere Reals nuværende spillestil end vores, ville jeg mene.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

AndersP
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 1:59 pm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af AndersP »

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har det store kendskab til Dembele's spil, men jeg er efterhånden tilhænger af at han droppes. Vi bør i stedet give Liverpool et ordentligt tilbud og ikke alle de skide add ons som de ikke vil have alligevel. Smid nu 130 mio eur på bordet i cool cash, og så køber vi Seri for 30-40 mio eur, og Di Maria eller Draxler. Så vil jeg mene at vi er godt garderet. Vi får ingen Neymar, for det er umuligt, men vi får nogle solide spillere som kan bidrage nu og her og som kan hjælpe Messi de næste par år.

Og så begriber jeg ikke hvorfor vi ikke har solgt nogle spillere endnu. Det er næsten ligeså bekymrende som at vi ikke har købt nogle kvalitetsspillere. Alle de spillere som ved de ikke får spilletid skaber da kun dårlig stemning. Sælg nu for faen Arda, Munir, Vermaelen, Douglas, og så vil jeg faktisk også mene at Sergi ROberto skal afsted hvis vi kan få 40 mio for ham, han vil aldrig få den spilletid på midtbanen som han har krav på.
Til gengæld fatter jeg ikke hvorfor vi ikke beholder Samper og Marlon, de er da om nogle fremtiden i klubben.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Watzke: "Dembélé refused to do his work. We met Thursday, but noticed quickly our ideas are wide apart. Suddenly Friday he doesn't show up"
Watzke: "There are only 2 possibilities: We have a claim, if Barça fulfill it soon, he can go. If they don't pay, he remains our player."
Watzke: "The fee we want is not as high as the press is speculating."
Interviewer, jokes: "So it's higher then?"
Watzke: "No comment"
Watzke: "Dembélé is Barça's option No. 1 oin this position. They don't have a No. 1B or No. 1C option. They know he's an excellent player."
Watzke: "I'm 100% sure Dembélé wouldn't have done this for any other club in the world. He has a affinity for Barcelona."

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Jeg var ikke klar over, at der var så stor krise omkring Özil:

http://www.bt.dk/fodbold/legender-svine ... e-sig-selv

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Watzke: "The fee we want is not as high as the press is speculating."
Interviewer, jokes: "So it's higher then?"
Watzke: "No comment"
Hmm hvordan skal man forstå det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Watzke: "I'm 100% sure Dembélé wouldn't have done this for any other club in the world. He has a affinity for Barcelona."
Hvis det citat faktisk er retvisende for hvad der er sagt, så kan han næsten ikke sige det mere direkte-indirekte, at vi skal steppe up og købe Dembele.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Watzke: "The fee we want is not as high as the press is speculating."
Interviewer, jokes: "So it's higher then?"
Watzke: "No comment"
Hmm hvordan skal man forstå det?
At prisen Dortmund vil have er lavere. Intervieweren joker, og Watzke spiller med, med sin igen kommentarer kommentar.

Det klart bedste scenarie for Dortmund er at sælge (så dyrt som muligt), og jeg tror de er ved at blive lidt bange for at fisken (Barca) hopper af krogen. Nu er det alene et spørgsmål om at få enderne til at mødes

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Watzke: "The fee we want is not as high as the press is speculating."
Interviewer, jokes: "So it's higher then?"
Watzke: "No comment"
Hmm hvordan skal man forstå det?
At prisen Dortmund vil have er lavere. Intervieweren joker, og Watzke spiller med, med sin igen kommentarer kommentar.

Det klart bedste scenarie for Dortmund er at sælge (så dyrt som muligt), og jeg tror de er ved at blive lidt bange for at fisken (Barca) hopper af krogen. Nu er det alene et spørgsmål om at få enderne til at mødes
Ah ok. Jeg var lidt i tvivl over Watzkes svar.

Men ja det er Dortmund snakker så meget i medierne som de gør er imo også et tydeligt tegn på at de vil have en handel på plads. Der har været stille fra barcas side i noget tid nu og imens er forholdet til dembele blevet smadret. Det skal bare på plads og det hurtigst muligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Jeg håber, vi lukker med Dembele og Seri hurtigt, for så står vi ikke desperat og mangler Coutinho, og så må vi se, hvad Liverpool egentlig vil. Man kan håbe Coutinho ikke kan tages til nåde i Liverpool, så vi får tre fantastiske signings efter er drama, jeg ikke husker set før.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Jeg håber, vi lukker med Dembele og Seri hurtigt, for så står vi ikke desperat og mangler Coutinho, og så må vi se, hvad Liverpool egentlig vil. Man kan håbe Coutinho ikke kan tages til nåde i Liverpool, så vi får tre fantastiske signings efter er drama, jeg ikke husker set før.

Hvad med Mina... opgivet?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:Jeg håber, vi lukker med Dembele og Seri hurtigt, for så står vi ikke desperat og mangler Coutinho, og så må vi se, hvad Liverpool egentlig vil. Man kan håbe Coutinho ikke kan tages til nåde i Liverpool, så vi får tre fantastiske signings efter er drama, jeg ikke husker set før.

Hvad med Mina... opgivet?
Spørg ledelsen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:Jeg håber, vi lukker med Dembele og Seri hurtigt, for så står vi ikke desperat og mangler Coutinho, og så må vi se, hvad Liverpool egentlig vil. Man kan håbe Coutinho ikke kan tages til nåde i Liverpool, så vi får tre fantastiske signings efter er drama, jeg ikke husker set før.

Hvad med Mina... opgivet?
Han kommer højst sandsynligt efter kommende sæson er færdig/efter VM.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

God læsning om Seri og hans kompetencer, fra maj.

https://www.esdfanalysis.com/player-ana ... hael-seri/

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mkj 77 »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:Jeg håber, vi lukker med Dembele og Seri hurtigt, for så står vi ikke desperat og mangler Coutinho, og så må vi se, hvad Liverpool egentlig vil. Man kan håbe Coutinho ikke kan tages til nåde i Liverpool, så vi får tre fantastiske signings efter er drama, jeg ikke husker set før.

Hvad med Mina... opgivet?
Spørg ledelsen.
Jeg tror at vores tanker og derved svar ville give mere mening end hvad vi kan få fra dem

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster