Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:To splinter nye i starteren på vores mega vigtige midtbane, som skal steppe op i forhold til Nice og Guangzhou?

Er pænt meget at kaste håndklædet i ringen, Casemiro, Isco, Modric, Kroos og Asensio, og Caballos som talentet.

Christ, hvor er der lang vej.
Hvad vil du ellers gøre? Sidde og tude? Vi kan jo ikke hente Verratti, Thiago osv.

Jeg vil langt hellere at vi prøver noget fremfor bare at fortsætte med en midt der ikke virker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Casemiro, Isco, Modric, Kroos og Asensio, og Caballos
Af de spillere er det vel forresten kun kroos der ikke skulle "steppe op"?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tja, vi skulle aldrig have købt Paulinho - og der er ingen garantier ift Seri.
Ingen af jer har set manden kontinuerligt - han har ingen erfaring på højeste niveau og manden har sølle 13 kampe for Elfenbenskysten. Og så har han leveret i en sæson, hvor han har pæne stats.

Så - vi går alligevel en mellemsæson i vente, så kunne vi lige så godt undlade at forstærke os, når det ikke er fra øverste hylde, og så arbejde tidligt på næste sommers store transfers, hvor vi kunne gafle nogle af de større navne.

Vi lapper for at lappe, åndssvagt.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Casemiro, Isco, Modric, Kroos og Asensio, og Caballos
Af de spillere er det vel forresten kun kroos der ikke skulle "steppe op"?
Modric havde været et monster i Premier League - og Isco havde ført Malaga højt op og været med i Champions League for dem, den spanske ligaerfaring er også værdifuld.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej vi prøver. Vi har jo lige netop set at det ikke virker og i stedet for at sidde og glo så reagerer man. Det er altid positivt.

For hver Modric real har købt har der været en James, for hver casemiro var der en lucas silva, kroos en illaramendi. Man får ikke noget foræret og hvis man ikke prøver så kommer man ingen vegne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:
Piquénbauer skrev:
Casemiro, Isco, Modric, Kroos og Asensio, og Caballos
Af de spillere er det vel forresten kun kroos der ikke skulle "steppe op"?
Modric havde været et monster i Premier League - og Isco havde ført Malaga højt op og været med i Champions League for dem, den spanske ligaerfaring er også værdifuld.
De skulle stadig steppe op. Isco er først ved at slå igennem nu og modric blev kåret til af de dårligste køb i sin første sæson i spanien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Du er ekstrem selvmodsigende Piquenbauer!
I andre debatter slår du stolpe op og ned om system, og at det handler om system og taktik, samt manden der står i spidsen, der er afgørende for resultater.
Jeg postulerer at vi mangler akut kvalitet fra øverste hylde.

Nu skriver du, at vi skal købe for at købe, fordi det er at handle og noget skal vi jo prøve?

Jeg holder stadig fast i navne fra øverste hylde, og kan det ikke lade sig gøre, så er jeg med på din oprindelige mening - at man må forsøge sig med hvad man har - og lade den nye træner indarbejde nye tiltag, taktik og nytænkning.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er jeg ikke. Systemet er stadig det vigtigste men hvis de spillere man har ikke kan fungere i det så må man købe. Det er tydeligt at man ikke mener at det materiale man har passer med de ideer der omkring systemet for ellers ville man ikke købe.

Jeg mener stadig at den trup vi har er voldsomt undervurderet da de er blevet offer for en taktik der ikke har virket. De kan i det rigtige system blomstre. Men som sagt - hvis det system ikke bliver hos os så kommer det ikke til at ske. Rak skal f.eks. ikke spilles som en kontrollerende midt.

Og ja jeg ved godt du står fast på hele det der øverste hylde snak. Problemet er bare at man ikke kan købe det. Jeg har sagt det hele sommeren men ingen vil lytte. Man køber IKKE spillere fra øverste hylde. De bliver ikke solgt.

Og når det ikke sker så må man ud og lede efter spillere der passer den profil man vil have. Man skal sgu ikke bare give op mens transfervinduet er åbent og man har penge. Det kan man gøre hvis det ikke lykkes at hente spillere til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Jeg glæder mig til at se, hvordan folk gå i spåner, når Dembele og Seri ikke har spillet fuldstændigt fantastisk efter første sæson. Skal de så sælges? Er ledelsen så dum?

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af KongenINord »

Nå SparetireDad sendte mig en PM og bad mig give mit besyv med her, da alle andre herinde i tråden åbenbart delte hans synspunkter.

Jeg synes, at ledelsen i dette transfervindue har stået overfor nogle meget vanskelige arbejdsbetingelser. Neymar valgte at smutte og transferpriserne har været presset helt voldsomt op. Jeg har været usikker på, hvem på markedet ud over Verratti, der præcis manglede ind for at sikre fremtiden. Verratti tror jeg klubben gjorde alt for at hente, men måtte sande at det var umuligt – PSG havde intet incitament i mine øjne til at sælge ham, hvis og såfremt de kan slippe for de værste konskevenser af FFP. Jeg kan slet ikke se logikken i, at ledelsen skulle kunne udnytte, at PSG ville hente Neymar, til i stedet at få Verratti til klubben.

130 og 150 mio. for henholdvis stortalentet Dembele og en ofte skadespræget Coutinho er en enorm investering. Er de reelt dem, der kan sikre os endnu en årrække på højeste niveau? Jeg tror, ikke vi kan fyre beløb i en sådan størrelsesorden af mange gange, hvorfor det er uhyrre vigtigt at vi investere dem rigtigt. Det er måske den rigtige investering, jeg synes bare ikke det er så ligetil, som det bliver gjort.

Det kan dog godt være, at det er mere problematisk helt at holde sig fra at hente nye spillere, end jeg først forventede (givet kampene mod Real, som mildest talt ikke var sååå godt – skal dog passe på med at lave de hårdeste konklusioner så tidligt på sæsonen med en ny træner osv.). Man skal dog virkelig gøre sig klart, at hvis man skal have spillere, der er på højeste hylde (som mange kræver), så er priserne altså helt deroppe af, hvor der ikke skal mange fejlhandler til, før vi har væsentligt forværret vores chance for at blive i toppen. Seri er der mange der har talt godt om, og efter hvad jeg har læst om prisen og hans måde at spille bold på, så synes jeg han lyder til at være noget af det, vi har manglet.

Midtbanen synes jeg nemlig har haltet i mange år efterhånden, selvom jeg forstår logikken fra Lucho om at udnytte de tre vi havde i front. Det krævede en anden type midtbane. Alligevel er det her, jeg synes ledelsen ift. transfers(!) har fejlet mest. Vi har haft tilbudt mange fremragende tekniskstærke, bodbessidende midtbanespillere i løbet af årene, som ledelsen har været alt, alt for passive med at få hentet ind. Derfor synes jeg i mindre grad ledelsen har fucket op i det her transfervindue, og i højere grad at de har fucket op løbende med ikke at få hentet forstærkninger ind undervejs. Så havde vi måske kunnet undgå at stå i en situation som nu, i et transfervindue, hvor priserne er presset i vejret, og det begynder at være sidste time for at få fornyet truppen uden at alle i den gamle garde endegyldigt har takket af.

Det skal dog siges at efter jeg først skrev om, at ledelsen på daværende tidspunkt havde leveret en acceptabel indsats i nuværende transfervindue pba. svære betingelser, så har de da været ude og dumme sig af flere omgange derefter. Især udtalelserne fra Pep Segura har været skandaløse. Og købet af Paulinho har været direkte elendigt, omend han selvfølgelig skal have en chance, nu han er her. 40 mio euro var bare alt, alt for meget.
Senest rettet af KongenINord lør aug 19, 2017 2:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Jeg glæder mig til at se, hvordan folk gå i spåner, når Dembele og Seri ikke har spillet fuldstændigt fantastisk efter første sæson. Skal de så sælges? Er ledelsen så dum?
Selvfølgelig skal de ikke det. Nye spillere skal minimum have 1 sæson. Og så er det ligemeget om det er paulinho eller coutinho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:Jeg glæder mig til at se, hvordan folk gå i spåner, når Dembele og Seri ikke har spillet fuldstændigt fantastisk efter første sæson. Skal de så sælges? Er ledelsen så dum?
Selvfølgelig skal de ikke det. Nye spillere skal minimum have 1 sæson. Og så er det ligemeget om det er paulinho eller coutinho.
Ved jeg godt, du også mener, men jeg glæder mig til at se andre brugeres reaktioner, hvis/når scenariet sker. Set generelt på indlæg herinde, så er folk ikke tålmodige med unge spillere, medmindre de kommer fra La Masia, så at de nu skriger op efter talenter i start-20'erne til at løse holdets problemer er en interessant cocktail.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:Jeg glæder mig til at se, hvordan folk gå i spåner, når Dembele og Seri ikke har spillet fuldstændigt fantastisk efter første sæson. Skal de så sælges? Er ledelsen så dum?
Selvfølgelig skal de ikke det. Nye spillere skal minimum have 1 sæson. Og så er det ligemeget om det er paulinho eller coutinho.
Ved jeg godt, du også mener, men jeg glæder mig til at se andre brugeres reaktioner, hvis/når scenariet sker.
Hehe der skal nok komme en del "vi skulle have købt verratti - hvad tænkte de på?!".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:Jeg glæder mig til at se, hvordan folk gå i spåner, når Dembele og Seri ikke har spillet fuldstændigt fantastisk efter første sæson. Skal de så sælges? Er ledelsen så dum?
Selvfølgelig skal de ikke det. Nye spillere skal minimum have 1 sæson. Og så er det ligemeget om det er paulinho eller coutinho.
Ved jeg godt, du også mener, men jeg glæder mig til at se andre brugeres reaktioner, hvis/når scenariet sker.
Hehe der skal nok komme en del "vi skulle have købt verratti - hvad tænkte de på?!".
Det er i hvertfald meget nemt, at være fan bag et tastatur.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Edu Polo (journalist): "While waiting for Dembélé and Coutinho, it seems that the next to arrive will be Seri." [@EduPolo]
Endnu en troværdig kilde. Altså så troværdig som en journalist nu kan være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster