Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Det er en okay film, men historien er lidt tynd og ustruktureret. Jeg følte mig heller ikke rigtig fanget af karakterne, hvis man ser bort fra Hardy i flyet. Jeg manglede simpelthen lidt indlevelse.

Jeg havde ærlig talt højere forventninger, når nu det var Nolan. Jeg elsker normalt hans film. Jeg ved dog heller ikke om en krigsfilm omkring en historisk begivenhed er hans scene. Han har brug for frie tøljer og rum til udfoldelse.

Man må dog give Nolan, at han kan noget specielt med lyden og billedet. Hans film passer perfekt til biografen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Film

Indlæg af Piquénbauer »

Dunkirk er fremragende. Det er ikke en film der lever på historien men stemningen og der rammer Nolan plet. Det er ikke uden grund at den er blevet modtaget som den er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Film

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Dunkirk er fremragende. Det er ikke en film der lever på historien men stemningen og der rammer Nolan plet. Det er ikke uden grund at den er blevet modtaget som den er.
Helt enig. Den her film har ikke en stor historie i sig, men en meget lille og intens en af slagsen, som han virkelig formår at få penslet ud i biografen. Jeg forstår ikke folk, der kritiserer handlingen, for hele ideen er jo, at det er en meget lille historie i den store historie. Og han rammer det perfekt. En af de bedste filmoplevelser jeg har haft i biografen i meget længe.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Film

Indlæg af whidgee »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Dunkirk er fremragende. Det er ikke en film der lever på historien men stemningen og der rammer Nolan plet. Det er ikke uden grund at den er blevet modtaget som den er.
Helt enig. Den her film har ikke en stor historie i sig, men en meget lille og intens en af slagsen, som han virkelig formår at få penslet ud i biografen. Jeg forstår ikke folk, der kritiserer handlingen, for hele ideen er jo, at det er en meget lille historie i den store historie. Og han rammer det perfekt. En af de bedste filmoplevelser jeg har haft i biografen i meget længe.
Den er elendig efter min mening

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Film

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det var da ærgerligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Film

Indlæg af Tello »

Havde helt glemt hvor fænomenal Godfather 2 er. Fik lige Blu-ray boksen af damen, og hooold nu fast. Good shit!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Film

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Valerian er skod.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Til folk som interesserer sig meget for OL, cykling eller bare sport i det hele taget, vil jeg anbefale at se dokumentaren Icarus på Netflix. Virkelig "skræmmende" dokumentar.

phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Film

Indlæg af SparetireDad »

Skydefinten skrev:Har nogen set denne?Shot Caller.
Ja, den er ok - men især fordi NCW spiller hovedrollen - jeg så den vist mest med Dannebrog i hjertet ;-)

Historien er lidt pointless - men ok film til en kedelig søndag i regnvejret eller noget.

IMDb: 7,5 (jeg ville nok give den 6,5)
http://www.imdb.com/title/tt4633690

Rotten Tomatoes: 75%
https://www.rottentomatoes.com/m/shot_caller

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Film

Indlæg af SparetireDad »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Dunkirk er fremragende. Det er ikke en film der lever på historien men stemningen og der rammer Nolan plet. Det er ikke uden grund at den er blevet modtaget som den er.
Helt enig. Den her film har ikke en stor historie i sig, men en meget lille og intens en af slagsen, som han virkelig formår at få penslet ud i biografen. Jeg forstår ikke folk, der kritiserer handlingen, for hele ideen er jo, at det er en meget lille historie i den store historie. Og han rammer det perfekt. En af de bedste filmoplevelser jeg har haft i biografen i meget længe.
Også helt enig. Og jeg kan klart anbefale den i IMAX - fed fed oplevelse. Meget intens og alle pengene værd.
Klart den bedste film, jeg har set i år.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Film

Indlæg af Kvoller »

Jeg sidder og genser Starship Troopers for ved ikke hvilken gang. Synes det er en genial film, og utrolig flot - specielt når man har i tankerne at den er fra 97. Selvfølgelig skal den også være flot med et budget på $105 mio. Eller en tredjedel Neymar.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Film

Indlæg af Flax_Generous »

Starship Troopers er et mesterværk. Den bliver kun bedre med tiden. Jeg mener helt alvorligt, at det er den bedste film fra '97. Lige foran The Fifth Element, Boogie Nights, Grosse Pointe Blank og den der film om det store skib som ramte et isbjerg.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Flax_Generous skrev:Starship Troopers er et mesterværk. Den bliver kun bedre med tiden. Jeg mener helt alvorligt, at det er den bedste film fra '97. Lige foran The Fifth Element, Boogie Nights, Grosse Pointe Blank og den der film om det store skib som ramte et isbjerg.
Hey. 1997 var faktisk et mesterår.

L.A. Confidential
As Good as i gets
Face OFF
The Game
Donnie Brasco
Men in Black
Lost Highway
Jurassic Park
Con Air
Djævlens Advokat
Livet er Smukt

- og ikke mindst Anaconda med Ice T.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Film

Indlæg af Tello »

Flax_Generous skrev:Starship Troopers er et mesterværk. Den bliver kun bedre med tiden. Jeg mener helt alvorligt, at det er den bedste film fra '97. Lige foran The Fifth Element, Boogie Nights, Grosse Pointe Blank og den der film om det store skib som ramte et isbjerg.
Er 91'er, men så Starship Troopers som teenager.. Good times.BilledeBillede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster