10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

MessiPogba skrev:Kære Leos far.

Som Leos rådgiver, please, på vegne af os fans - få din søn til at skifte. Bare så han kan komme væk fra Bartomeu og hans kamikaze-projekt.

Historiens bedste fodboldspiller skal simpelthen ikek have sådan en skamplet på sin historiske CV. Skift til City. Skift til Bayern. Messi fortjener det bedste. Han har givet os 14 uforglemmelige år. Det er 2-3 gange så meget, som nogle andre historiske Barca-spillere har givet os. Vi står dig i evig gæld.
Han skal ingen steder!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Ikke ligefrem betryggende fra Pep Segura omkring Messi og hans kontraktforlængelse. Der er nok også grænser for hvor meget Messi, Busi, Iniesta og co. kan tage.

The Argentinian ace left the pitch disappointed and when questioned by Esport3 if the player has already signed his new contract, Segura replied: "It is an issue that is being handled by the president and I can't say how the situation is right now. But I think that things are extremely clear.

http://www.ibtimes.co.uk/barcelona-chie ... al-1635441

https://futbol.as.com/futbol/2017/08/17 ... _8_15_none

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Raman93 »

Det der lyder fandme ikke godt. Messi så godt nok også frustreret ud igår. Det må også være irriterende for ham at være omgivet af så dårlige spillere. Hvor svært kan det være at bygge et ordentligt hold omkring historiens bedste??

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Hans eftermæle skal ikke plettes af en flok bundkorrupte spassere, der har smadret hans hjerteklub. Jeg brænder af, hvis Messi skal takke af sin tid i Barca, hvor vi er en middelmådig klub efter fleres års nølen på transfermarkedet og håbløs dirigering af en flok bundkorrupte narrøve i ledelsen.

Hvis Dembele og Coutinho ikke kommer her snart, så håber jeg for Messis skyld, at han skifter. Historiens bedste spiller skal ikke være vidne til det her ragnarok, vi er endt i.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alias-A »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... i-fri.html

Tror i der er noget om det her? Det bliver også diskuteret heftigt inde på barcaforum.com.

På en måde ville jeg ikke bebrejde ham, hvis han har fået nok, men det ville være et historisk lavpunkt for barca, hvis klubbens all time bedste spiller forlader os. Det tror jeg ikke Barto overlever - bogstavelig talt.

Måske (forhåbentlig) presser Messi ledelsen til at skride langt væk...
93' Iniesta

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Med de priser salget af Neymar bragte med sig, vil jeg næsten sige at Messi til den pris er et røverkøb. Bartomeu ville være nødt til at søge asyl på månen hvis det sker. Ville dårligt kunne bebrejde Messi

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

Jeg tror ikke, han skifter denne sommer. Jeg tror dog, at han vil kraftigt overveje det næste sommer, hvis vi ikke forstærker os og generelt fortsætter den nedadgående tendens.


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

klogfyr skrev:Jeg tror ikke, han skifter denne sommer. Jeg tror dog, at han vil kraftigt overveje det næste sommer, hvis vi ikke forstærker os og generelt fortsætter den nedadgående tendens.


Sent from my iPad using Tapatalk
Enig. Det er senest næste sæson, hvis det stadig skal være en Messi på toppen. Han ville blive det suverænt dyreste transfer nogensinde, og ville tjene mere end nogen anden. Ting han et eller andet sted har fortjent. Ellers bliver er skifte hjem til Argentina når han er over toppen som afslutning på karrieren. Tror han bliver her, men vil efterhånden ikke udelukke noget... siger alt om hvor dårligt vi bliver forvaltet pt (og oliepenge og deres magt). Hader den udvikling vi er vidne til.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

Han har jo ikke forlænget endnu, så han er vel free agent næste sommer.


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

klogfyr skrev:Han har jo ikke forlænget endnu, så han er vel free agent næste sommer.


Sent from my iPad using Tapatalk
Jeps. Men mon ikke han forlænger nu, hvis ikke han bliver solgt. Kan ikke forestille mig andet, en Messi på fri transfer ville få min hjerne til at smelte sammen. Men ok, det ville give Bartomeu et år til at lægge sin flugtplan. Og en sindssygt masse penge til Messi i sign on fee. Måske er det faktisk det, han overvejer. Ikke af grådighed, men fordi det også er ved at være sidste udkald

Brugeravatar
Platon
Indlæg: 117
Tilmeldt: lør okt 29, 2011 5:15 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Platon »

Fra barcastuff:

Manchester City have denied the reports from France suggesting that they were willing to pay 300m to sign Messi #fcblive [md]

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

klogfyr skrev:Han har jo ikke forlænget endnu, så han er vel free agent næste sommer.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hahaha, jeg kan lige se det for mig. Så kan vi sgu lige så godt lukke og slukke klubben de næste fem år, hvis Messi smutter på fri transfer. Vi har på ingen måder en backup-plan i skuffen, hvis han smutter. Så langt ude og skide er vi. Selv hvis Dembele skulle komme, ville vi blive et vanvittigt middelmådig hold med en Messi afgang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Platon
Indlæg: 117
Tilmeldt: lør okt 29, 2011 5:15 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Platon »

:lol:
Jeg har også gået og ventet på at han skulle begynde at gale op:

Tw J. Laporta (ex-president): "If we want Messi to continue being happy here at Barcelona then we need to get rid of Bartomeu immediately."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Platon skrev::lol:
Jeg har også gået og ventet på at han skulle begynde at gale op:

Tw J. Laporta (ex-president): "If we want Messi to continue being happy here at Barcelona then we need to get rid of Bartomeu immediately."
Kan Laporta egentlig godt blive præsident igen?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Laporta skal lukke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst