16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

En ting er, at der er forskel på kvaliteten, men den manglende spilleglæde og gnist var skræmmende. Jeg synes det var en fornøjelse at følge Sergi Roberto, han prøvede som den eneste at tage ansvar.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Vores problem har været, at vi har levet med meget hoved oppe i røven og nægtet at se realiteterne. Vi havde Xavi og Iniesta, og da de herskede verden, var det alt sammen godt. Åbenbart så godt, så vi lod den enes arving gå til Bayern og aldrig formåede at hente en spiller allerede i 2013-2014, som var tilpas ung, som vi kunne have ladet være under guiding af de to og så accellere, når det ville begynde at gå ned ad bakke for Iniesta og Xavi. Nu står vi tilbage med en fuldkommen elendig midtbane, der kan ingenting, og så en aldrende Pique og Suarez, som begge er helt væk. Vores stamme er væk, og deres erstatninger er elendige. Gomes ksal forestille sig at være Iniestas afløser. FUCKING GOMES!

Bestyrelsen har snorksovet i timen og været så tilpas arrogante, at de aldrig har tænkt fremadrettet nok til at komme det åbenlyse problem, der ville fremkomme den dag, at vi ikke længere havde Xavi og Iniesta til at sætte vores lid til. Den tid er nu kommet, og vi står på bar bund. En velkørende klub havde forudset det problem.

Nu har vi en flok succesmætte 87'ere og opefter og der er intet ungdom tilbage, som er god nok udover Umtiti. Resten er lige til at lukke op og skide i.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Godmorgen! Vandt vi?? :lol:

Alligevel ret deprimerende at læse kamptråden :cool:
Alle lød, som om man var klar til at hoppe ud fra en høj bro.


Alarmklokkerne ringer kraftigt - det eneste som kan sikre os en CL plads i år må være en hurtigt lukning af Dembele og Coutinho handlerne - og de to så leverer fra starten. Ligaen starter meget snart - og det lugter allerede af pointtab mod Betis.
Billede

Jeg har faktisk ret ondt af Valverde. Jeg håber at han har nosser nok til at sparke til Suarez og de øvrige etablerede stjerner, som pisser rundt på grønsværen.

Ps. Har i tænkt på, at Messi IKKE har forlænget endnu? Han har vel ikke underskrevet?
Billede

Jeg håber det dårlige humør vender, når Paulinho bliver præsenteret på Camp Nou i morgen!
Senest rettet af Skydefinten tors aug 17, 2017 7:09 am, rettet i alt 2 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

Skydefinten skrev:Ps. Har i tænkt på, at Messi IKKE har forlænget endnu? Han har vel ikke underskrevet?
Billede
Tænkte selv tanken i går. Jeg mener heller ikke at han har skrevet under endnu.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Jeg er såååååå glad for, at jeg ikke blev oppe og så kampen! Alene Asensios mål i nyheder i morges gjorde ondt nok. 4 mio euro? Seriøst? Havde vi ikke 4 mio euro at give væk? Jeg synes da vi spilder penge nok hist og her. Havde man seriøst ikke fucking 4 mio euro at betale på en gang? Disgrace.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Godmorgen! Vandt vi?? :lol:

Alligevel ret deprimerende at læse kamptråden :cool:
Alle lød, som om man var klar til at hoppe ud fra en høj bro.


Alarmklokkerne ringer kraftigt - det eneste som kan sikre os en CL plads i år må være en hurtigt lukning af Dembele og Coutinho handlerne - og de to så leverer fra starten. Ligaen starter meget snart - og det lugter allerede af pointtab mod Betis.
Billede

Jeg har faktisk ret ondt af Valverde. Jeg håber at han har nosser nok til at sparke til Suarez og de øvrige etablerede stjerner, som pisser rundt på grønsværen.
!
Nu skal der i alt fairness også tages stats med fra 2. halvleg:

1. halvleg (Katastrofe - Real spiller godt, men det er også på en billig baggrund, da samtlige vores spillere, undtagen Messi og Umtiti, slet ikke spiller fodbold, men står og kigger beundrende på Real spillerne)
Billede

2. Halvleg (Real går selvfølgelig lidt ned i gear, så måske det er på en billig baggrund at vi rent faktisk er bedst i 2. halvleg (ikke meget, men dog bedre)
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Tillykke til RM, som tydeligvist var bedre. Det er sørgeligt at se os i denne forfatning. Nu gælder det om at komme ind i en god rytme i ligaen og få det bedste ud af sæsonen. Men mine forhåbninger er godtnok ikke store.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

SpillerSomMESSI skrev:
2. Halvleg (Real går selvfølgelig lidt ned i gear, så måske det er på en billig baggrund at vi rent faktisk er bedst i 2. halvleg (ikke meget, men dog bedre)
Billede
Vil nu sige, at Real ikke bare går en smule ned i anden halvleg - men meget. De presser os slet ikke til de mange pasningsfejl, som de gjorde i første halvleg.
Det ligner modgiften mod os i år - hårdt hårdt pres.

Men jeg synes Semedo så godt ud - fint indhop på svær scene.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Champione skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
2. Halvleg (Real går selvfølgelig lidt ned i gear, så måske det er på en billig baggrund at vi rent faktisk er bedst i 2. halvleg (ikke meget, men dog bedre)
Billede
Vil nu sige, at Real ikke bare går en smule ned i anden halvleg - men meget. De presser os slet ikke til de mange pasningsfejl, som de gjorde i første halvleg.
Det ligner modgiften mod os i år - hårdt hårdt pres.

Men jeg synes Semedo så godt ud - fint indhop på svær scene.
Men igen: Gjorde vi ikke Real ekstra gode i 1. halvleg ved at spille fornærmende ringe? Det går begge veje.. Jeg synes det var på en billig baggrund at de så gode ud.. vi spillede simpelthen slet ikke fodbold.. fejl på fejl på fejl.. ikke engang kun når vi var pressede.. vi var der slet ikke i 1. halvleg.. ligesom mod PSG på udebane.. de kunne også have scoret flere mål end de gjorde.. da vi simpelthen lod dem spille som de ville og gav dem bolden..

Jeg tror ikke Real med vilje lod os komme ind i kampen i 2. halvleg.. Jeg vil derimod sige at 2. halvleg viste det sande billede af styrkeforholdet lige nu.. Real ville give have givet os en afklapsning, men Barca spillerne begyndte at spille bedre bold og Real måtte overgive initiativet til os i store perioder, ligesom vi gjorde omvendt i 1. halvleg.

Jeg tror ikke at styrkeforholdet er så skævt som det så ud i 1. halvleg i går.. ligesom det heller ikke var reelt tilfældet med 4-0 mod PSG på udebane..

Men når Barca vælger at stille op til kamp med sådan en indstilling som i går går det som vi har set det før: 4-0 Bayern, 3-0 Bayern, 4-1 Celta, 4-0 PSG, 3-1 Real, 2-0 Real.. same same..

2. halvleg var klart bedre, men det er indlysende at Real er bedre overall... et par rigtig gode signings og fornyet energi plus friske ideer fra træner, så er det igen en lige kampe i spanien/Europa.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Pinlig start på sæsonen, der indikerer at vi overhovedet ikke har flyttet os i forhold til sidste sæson. Det ser snarere ud til, at vi bare er blevet endnu ringere. Selv med tilgangen af en Coutinho og en Dembélé, er det svært at se at det skulle rykke os.

Vores problemer er stadig ikke for alvor i de forreste geledder af holdet, men er stadig på midtbanen og særligt organisationen af denne halter. Paulinho er et totalt idiotisk løsningsforslag på de massive problemer, vi har på den del af banen.

Jeg kan slet ikke se, at vi skulle kunne udfordre Real i denne sæson. Jeg kan heller ikke se os komme længere end kvartfinalen i Champions League. Vi er decimeret til en skygge af, hvad vi var for bare en håndfuld år siden. Dårlig ledelse helt ud til fingerspidserne.

Jeg satser på at vi hiver Copa del Rey hjem igen, men der skal også fokuseres på det, for reserverne er næppe gode nok længere, til at kunne slå hold som Celta, Betis, Espanyol og lignende, når de kommer i stærkeste startopstilling. Jeg længes efter de dage, hvor det var Maxwell, Keita, Bojan og den slags, vi havde siddende på bænken!

Barca.luv
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs jan 12, 2016 10:38 am
Blevet takket: 2 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca.luv »

Forfærdelig kamp.
Vi trænger til nyt blod. Nye spillere der skal bevise deres værd (Coutinho, Dembele, Paulinho) og vil løbe banen tynd for at overbevise træner og fans at de er pengene værd.
Alba, Mascherano, Pique, Busquets, Gomes, Rakitic, Suarez så meget uskarpe, trætte og opgivende ud igår.
Sjældent at se så mange spillere underpræsterere i samme kamp.

Jeg håber på Valverde kan banke noget selvtillid, spilleglæde, fightervilje og energi ind i spillerne igen.
Ellers blir det en meget lang sæson.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »


Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi har brug for en ny kamptråd
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster