Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Han scorede heller ikke i ca 7 kampe i træk da han kom... ro på, han kommer til at score mange mål endnu..

Ronaldo har også scoringskriser.. Messi lavede heller ikke et mål i disse 2 kampe, udover straffesparket.
Nu snakker jeg ikke kun om mål. EN angriber skal oså kunne andet. Det er ikke 1973 det her. Der skal være langt flere krav til en angriber end blot score mål, ellers kan jeg da ikke forstå, at vi herinde er efter Ronaldo for at blive kåret itl verdens bedste, når han om nogen forstår at score mål.

Suarez' bidrag til holdet er elendigt. Hans energi er helt væk. Hans ærgerrighed, vildskab er der ikke mere. Tilbage står en Higuain-bygget krop oppe på top, der altid skal smide sig og overdramatisere enhver kropskontakt.

Jeg er træt af Suarez. Han skal ti lat mande sig the fuck op, for det er nu, han skal bevise, at han kan, når der er modgang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Det er jo mere end, at han blot brænder den ene chance efter dem anden. Han kan ikke kontrollere en bold, hans afleveringer er forhastede og skæve. Hans beslutninger generelt. Han dræber så mange angreb med hans afleveringer og tæmninger. Hans timing er også bare totalt off. Han kunne have godt af, måske at stoppe bolden og kigge sig omkring en gang imellem, i stedet for at tonse rundt med hovedet under armen. Hvis han nu hjalp spillet, som Benzema gør for Madrid, så var det noget andet. Lige nu og de sidste 18 måneder, har han bare været hamrende dårlig. Det bedste han har at tilbyde lige nu, er jo at fremskaffe sig straffespark og irritere modstanderens forsvar.

Jeg kan lide hans tilgang og kærlighed til klubben, men det her går jo ikke.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg kan ikke se nogen som helst forskel på hans spil, væremåde etc nu og før... det eneste der mangler er mål... han så selvfølgelig bedre ud med Neymar på holdet... men han har godt nok spillet mange ringe kampe - men som CR scorer han bare mange mål... og når han så ikke scorer ligger man rigtig mærke til hans dårlige sider... man hans spil er som altid..

Målene skal nok komme...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Xavi6Smede »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg kan ikke se nogen som helst forskel på hans spil, væremåde etc nu og før... det eneste der mangler er mål... han så selvfølgelig bedre ud med Neymar på holdet... men han har godt nok spillet mange ringe kampe - men som CR scorer han bare mange mål... og når han så ikke scorer ligger man rigtig mærke til hans dårlige sider... man hans spil er som altid..

Målene skal nok komme...
Du skal prøve at se nogen videoer med ham fra sin tid i Liverpool, det en helt anden spiller! Han havde et instinkt og ærgerrighed, der sjældent er set før. Et vildt dyr. Det vildeste ved ham nu er hans armbevægelse, når han slår opgivende ud i luften over hans egen elendighed.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Xavi6Smede skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg kan ikke se nogen som helst forskel på hans spil, væremåde etc nu og før... det eneste der mangler er mål... han så selvfølgelig bedre ud med Neymar på holdet... men han har godt nok spillet mange ringe kampe - men som CR scorer han bare mange mål... og når han så ikke scorer ligger man rigtig mærke til hans dårlige sider... man hans spil er som altid..

Målene skal nok komme...
Du skal prøve at se nogen videoer med ham fra sin tid i Liverpool, det en helt anden spiller! Han havde et instinkt og ærgerrighed, der sjældent er set før. Et vildt dyr. Det vildeste ved ham nu er hans armbevægelse, når han slår opgivende ud i luften over hans egen elendighed.
:-) Jeg behøver bestemt ikke at se videoer med ham fra tiden i Liverpool... De fleste her på forum ved godt at jeg er Liverpool fan, og har altid været det... Suarez var i Liverpool som han er nu... han scorede crazy many mål og spillede som han gør nu.. Det der mangler lige nu er selvfølgelig nogle mål fra ham, men også en spiller med fart ved siden af ham som Neymar var...

Jeg er enig med dig i at han lige nu her i optakten til sæsonen har viftet for meget med armene og været negativ.. Men de perioder havde han også i Liverpool, og også i Barca i de sæsoner han har spillet her..

Suarez er helt unik som angriber, fordi han udstråler en aggressivitet og fysik samt målnæse som meget få top angribere har... Han har bare ikke haft den sidste skarphed i optakten her i år..

Havde han scoret på den på stolpen i går ville det måske være stolpe ind fra nu af med ham, men lige nu er det stolpe ud..

Som CR er det spørgsmål om tid før målene kommer, for det instinkt kan man ikke fjerne fra ham.. ej heller fra CR, som vi har set, selvom de begge kan miste fart etc, så er målnæsen intakt.

Han har scoret:
121 mål, lavet 71 assists i blot 148 kampe for os.. hvilket er bedre stats end tiden i Liverpool:
82 mål, lavet 53 assists i 133 kampe.

Her er Suarez sidste sæson:
phpBB [video]


Han kommer til at overgå det - hvis vi får de rigtige signings...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Jeg er enig i at Suarez har været elendig ind til videre, og det eneste der kommer fra ham er en dårlig attitude, og ødelægger spillet.

Men er også enig i at målene også vil komme igen, men det kræver at vi får de nye folket spillet ind og får Valverde's stil under huden, så vi kan spille godt igen.

MEN vi skal også begynde at have en afløser i kikkerten, for han niveau vil kun dale fra nu af.

Jeg kunne godt tænke mig Kane fra Spurs eller Dybala som den kommende afløser for ham, for jeg ser ikke Paco kan blive det som ellers havde været bedst, så vi ikke skal ud og betale et kongerige for en ny angriber som Kane eller Dybala vil koste.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg sagde det efter den første Supercopa kamp, og jeg kan godt sige det igen: Suárez toppede i sin sidste sæson i England. Han har været stødt dalende i niveau siden oktober 2016. Han kan stadig bidrage, men han er allerede godt på vej ind i sin karrieres efterår. Han ser kort og godt færdig ud, og det handler sikkert også om, at han nu har nået det mål, som han har arbejdet henimod hele karrieren, nemlig at komme til Barcelona.

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af maba »

Suarez har været faldende i niveau over et år. han har fået samme problem som DINHO, Eto'o, Villa, Henry. Når de mister hurtig-heden ryger halvdelen af målene.
Lignede jo han løb slowmotion i den første kamp i en duel mod Varane (dog en duel de fleste vil tabe)

man kan da håbe på PSG vil købe ham næste sæson for 600MIL - sker dog ikke da det virker til han er messi's bedste ven.

SÆLG SÆLG mens han stadig er penge værd.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

maba skrev:Suarez har været faldende i niveau over et år. han har fået samme problem som DINHO, Eto'o, Villa, Henry. Når de mister hurtig-heden ryger halvdelen af målene.
Lignede jo han løb slowmotion i den første kamp i en duel mod Varane (dog en duel de fleste vil tabe)

man kan da håbe på PSG vil købe ham næste sæson for 600MIL - sker dog ikke da det virker til han er messi's bedste ven.

SÆLG SÆLG mens han stadig er penge værd.
Nej.. Suarez har aldrig nogensinde været hurtigere end Varane.

Suarez er en top angriber, og han skal nok levere målene i denne sæson også.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forventer sgu en flot sæson fra Suarez. Synes han ser mere fit ud kropsmæssigt i forhold til tidlgere. Resten skal nok komme når han kommer ind i en rytme.

At han ikke har spillet godt i noget tilskriver jeg mere systemet end ham. Præcist som jeg gør med bussi f.eks.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Jeg tror også på Suarez, han skal nok lave 25+ liga kasser

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Suarez har da aldrig været specielt hurtig...
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Suarez er ude i en måned med en knæskade!!!

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... esion.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

Som han har spillet de her to kampe, så er det sgu ikke nogen svækkelse.

Men fedt, fedt, fedt, fedt ... Så nu skal Messi både være kreatøren, skaberen og afslutteren. Hold kæft, en fest, vi får her på søndag man. Det skal nok blive sjovt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Så er det PACO tid! nu må han vise om han har talentet eller ej, nu har han været her en sæson, nu skal han gribe chance!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster