16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det er altid irriterende at tabe til Real Madrid...
... i ligaen
... i CL
... i Copa del Rey

Men når det kommer til venskabskampe og Anders And trofæer, så synes jeg det er langt mere interessant at kigge på spillet. I den første kamp fik vi skabt nogle gode muligheder, særligt da D. Suarez kom ind, og det er positivt at tage med. Real vinder 3-1 på Camp Nou og det ville normalt gøre rigtig ondt, men resultatet fortæller bare ikke den sande historie. Real dominerede os ikke og rent niveaumæssigt ligger vi meget tæt. Der er ingen grund til bekymring og for min skyld kunne vi spille med reserver i morgen. Det trofæ er kun noget værd, hvis den er en del af en sixtuple. Ellers er den - for mig- ligegyldig.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Iniesta has some discomfort in his muscles and didn't train with the group today. He will miss the game tomorrow.
Lækkert. Endnu mere midtbanespil til Messi, Iniesta havde i det mindste nogle gode splittende afleveringer og løb i søndags. Jeg ville sige, at pladsen skulle gå til Denis, men jeg håber for alt i verden at han tager Deulofeus plads for den elendige præstation han havde. Det bliver nok også meget sigende for Ini's sæson det her.

Bliver nok Rakitic og Sergi sammen på midtbanen. Er Gomes udtaget? Det bliver i hvert fald sjovt, at se Rakitic og Sergi forsøge at skabe noget og styre spillet..

Håber et sted, at Alena spiller.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Players who will travel to Madrid for tomorrow's game: Ter Stegen, Cillessen, Semedo, Piqué, Rakitic, Busquets, Denis, Suárez, Messi, Mascherano, Deulofeu, Alcácer, Alba, Digne, Sergi Roberto, Gomes, Aleix, Umtiti, Aleñá #fcblive
Heller ingen Arda i morgen. Eller Douglas og Verm.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Kunne være lækkert hvis Gomes viser sig at sprudle under Valverde! Selvom man tvivler...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Iniesta, igen med sine skader. Han holder jo ikke en sæson... [emoji58][emoji22]

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Håber på denne opstilling.

Skovl1
Skovl2 - Skovl3 - Umtiti - Skovl4
Skovl5
Skovl6 - Skovl7
Messi - Skovl8 - Skovl9

Med Iniesta ude, så erstattes han af skovl7

Det er mærkeligt at gå ind til en kamp uden nogen forventning. Ved seriøst ikke, hvad jeg skal forvente mere efterhånden. Min bøn er, at Messi går amok, men det kan vi simpelthen ikke blive ved med at kræve. Og nu bliver det endnu sværere med Iniesta ude for ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Blaugrana al vent skrev:Det er altid irriterende at tabe til Real Madrid...
... i ligaen
... i CL
... i Copa del Rey

Men når det kommer til venskabskampe og Anders And trofæer, så synes jeg det er langt mere interessant at kigge på spillet. I den første kamp fik vi skabt nogle gode muligheder, særligt da D. Suarez kom ind, og det er positivt at tage med. Real vinder 3-1 på Camp Nou og det ville normalt gøre rigtig ondt, men resultatet fortæller bare ikke den sande historie. Real dominerede os ikke og rent niveaumæssigt ligger vi meget tæt. Der er ingen grund til bekymring og for min skyld kunne vi spille med reserver i morgen. Det trofæ er kun noget værd, hvis den er en del af en sixtuple. Ellers er den - for mig- ligegyldig.
Jeg synes det er at bagatellisere Supercuppen at kalde den et Anders And-trofæ. Det er en seriøs kamp hvor begge hold går all in. Den skal vindes lige så meget som en CL-finale. Især når det er mod RM.

Men enig i at resultatet er misvisende. Vi havde fortjent mere, men sådan er det nogle gange.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Landet.
Alle ser glade ud!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Stegen
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba
Busi
Rak - Sergi
Leo - Suarez - Denis

Mange tak.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Ronaldos karantæne bliver ikke omstødt.

Det er i min optik helt rigtigt at de vælger at fastholde de 5 dage, også den for film.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Ingen Døllefø i aften. Roberto er dog inde. Men heller ingen Vidal. Kan ikke lige greje opstillingen...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

3-mandsforsvar med Masche. Sergi som højre wingback. Hvad er det her? Og hvorfor købte vi overhovedet Semedo? Valverde sagde, at han havde brug for tid til at tilvænne sig. Hvilke bedre kampe er der for det end kampe som disse? Inden ligaen starter, og det er jo allerede afgjort ffs. Oh well, kom så Gomes, jeg håber han gør det godt i aften.

Barcelona XI vs. Real Madrid: Ter Stegen; Roberto, Piqué, Umtiti, Alba; Rakitic, Busquets, Mascherano; Gomes, Messi, Suárez.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg kan dog godt lide, at han reagere på elendige præstationer og smider Deulofeu og Vidal på bænken.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Vi vinder jo 3-0.
Visca el Barca

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 16/8 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Det var noget af en holdopstilling, ligner et 3-mandsforsvar. Jeg synes det er lidt bekymrende, at Semedo åbenbart ikke er god nok lige nu. Det ville dog også være noget af en kamp at få sin debut i.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster