13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jeg gad virkelig godt læse tråden til Peps første liga kamp mod numancia. Og nej jeg siger ikke vi er på vej mod et nyt pep hold osv men jeg tænker at den må have været næste ligeså slem som denne tråd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SparetireDad »

Lopezzz skrev:Her har han bækraftet at ham og Messi er fjender. Så alle de interviewes hvor Ronaldo snakker om at han kan godt lide Messi og at han er god spiller osv osv er en FUCKING KÆMPE LØGN.Ronaldo er FAKE og sådan bliver han resten af hans klamme ego liv.
Fjender og fjender. De er jo rivaler ja. I mere end én forstand. Men at Ronaldo laver den manøvre der...who gives a shit. I mine øjne er det bare gejl og fis. Min diller er større end din diller gimmicks. Lad dem dog. Vi synes, at det var megafedt, da Messi gjorde det - det synes RM-tilhængerne jo sikkert også nu, hvor Ronaldo gør det.

Lad os nu ikke overfortolke eller overdrive. Det er psykologisk dillermåling. Ikke så meget andet. Jeg forsvarer ikke Ronaldo, at all. Jeg er da helst fri for at se på ham - men nu skal vi jo heller ikke ende med at få brug for blodtryksmedicin over ingenting ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg synes egentlig at det var meget sjovt at han gjorde det..

Det er ligegyldig om det var en betydende kamp eller ej, men Messi gjorde jo det samme på Barnabæse ud til Reals publikum lige efter han havde scoret.. og jeg synes det var fint at give tilbage på samme måde af Ronaldo på Camp Nu-Eller-Aldrig ud mod vores fans...

Bare sjov og fis.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Det er sjovt, at han blev vist ud efter, netop fordi at han gjorde det :lol: :lol:

Det var sgu komisk, også selv på sådan en dårlig aften. Også på en eller anden måde meget sigende for forholdet/rivaliseringen mellem de to.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SparetireDad »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes egentlig at det var meget sjovt at han gjorde det..

Det er ligegyldig om det var en betydende kamp eller ej, men Messi gjorde jo det samme på Barnabæse ud til Reals publikum lige efter han havde scoret.. og jeg synes det var fint at give tilbage på samme måde af Ronaldo på Camp Nu-Eller-Aldrig ud mod vores fans...

Bare sjov og fis.
Nemlig - og det virkelig sjove er jo så, at Ronaldo får gult for manøvren OG gult igen kort tid efter. Berettiget eller ej. Det er da noget af et komisk twist, som vi kun kan grine af. Den der ler sidst, ler bedst - eller noget.

Indsat: to sjæle én tanke med A$AP, som mere eller mindre skrev det samme samtidigt som jeg gjorde :razz:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Hvorfor jeg gik ind på Madridistas side, skal være usagt - men læs lige denne artikel.

http://www.madridista.dk/index.php/7863 ... no-ronaldo
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men det er jo også helt sikkert at Messi aldrig ville efterabe Ronaldos fejringer bare for at give tilbage... Jeg tror slet ikke Messi tænker på Ronaldo i forhold til ham selv..

Men det er tydeligt, som med den der fejring, at Ronaldo ville håne Messi og Cules..

Hvad er det man siger om karma?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SparetireDad »

MessiPogba skrev:Hvorfor jeg gik ind på Madridistas side, skal være usagt
Det kan jeg da godt forstå, at du gjorde. Der er en diskussion under opsejling derovre - om hvorvidt, det er ok, at Ronaldo skubbede til dommeren samt uenigheder om, hvor berettiget det er, at de i deres fanforum piber over dommerne. Det er sgu ret sjovt at kigge med på. Nogle af dem har faktisk noget reelt erkendelse af, at de er ynkelige :clap:

En bruger skrev derovre:
"5 kampe i træk, hvor vi modtager et rødt kort mod Barca - det er jo ikke tilfældigt længere, det er direkte skandale."

Han blev så svaret af en anden bruger:
"Haha, er det seriøst? Fire af de røde kort Real Madrid har fået udgivet har været helt korrekte, så hvad er din pointe? Vi skal stoppe med at føle os forfulgt, det er sgu for pinligt at læse når vi samtidig scorer på offside den ene kamp efter den anden."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Ham her giver ikke op! Det er sådan det skal være!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Tænker det er købet af Paulinho, han snakker om. Fucked up.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan vi hurtigt blive enige om!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SparetireDad skrev:
MessiPogba skrev:Hvorfor jeg gik ind på Madridistas side, skal være usagt
Det kan jeg da godt forstå, at du gjorde. Der er en diskussion under opsejling derovre - om hvorvidt, det er ok, at Ronaldo skubbede til dommeren samt uenigheder om, hvor berettiget det er, at de i deres fanforum piber over dommerne. Det er sgu ret sjovt at kigge med på. Nogle af dem har faktisk noget reelt erkendelse af, at de er ynkelige :clap:

En bruger skrev derovre:
"5 kampe i træk, hvor vi modtager et rødt kort mod Barca - det er jo ikke tilfældigt længere, det er direkte skandale."

Han blev så svaret af en anden bruger:
"Haha, er det seriøst? Fire af de røde kort Real Madrid har fået udgivet har været helt korrekte, så hvad er din pointe? Vi skal stoppe med at føle os forfulgt, det er sgu for pinligt at læse når vi samtidig scorer på offside den ene kamp efter den anden."
Og i øvrigt er de røde kort vel også mest "for show" - for de ender jo oftest med at blive omstødt... modsat vores røde kort.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Billede

Ham her giver ikke op! Det er sådan det skal være!
Ronaldo har vækket djævlen i ham. Det kan vi lide
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Hehe jeg gad virkelig godt læse tråden til Peps første liga kamp mod numancia. Og nej jeg siger ikke vi er på vej mod et nyt pep hold osv men jeg tænker at den må have været næste ligeså slem som denne tråd.
Eftersom du først oprettede dig herinde efter the treble, kan jeg fortælle dig at folk (pånær Daluigi) faktisk var ret fortrøstningsfulde over Pep. Vi havde set hvordan han gjorde Barca B til et La Liga klart hold, og selvom det gik skidt mod Numancia spillede vi ret godt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst