Transfervinduet sommer 2017

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af SparetireDad »

Nu har jeg i adskillige tråde set den seneste tid, at det aktuelle transfervindue diskuteres flittigt - herunder især hvad klubben har formået at få ud af vinduet (eller mangel på samme). Det er et emne, der erfterhånden fylder en del, men som er spredt udover mange forskellige tråde. Det resulterer i, at flere af os ender med at gentage os selv flere forskellige steder.

Kunne vi ikke prøve at holde en samlet debat her om emnet evt.? Især efter det første El Clasico i går, kan jeg se i kamptråden, at der er en del frustrationer over, hvad man indtil videre har gjort af nye indkøb. Ja, selv Busquets har nu udtalt sig om problemet: "The team does not need signing for this result. We need new signings because it is necessary."

Personligt synes jeg, at vinduet indtil nu nærmest på ingen måde er blevet udnyttet. Man har været alt for sent ude. Mange af de andre europæiske hold har gjort nogle gode indkøb. Jeg køber ikke den med, at man jo ikke havde forudset, at Neymar ville skride. Det hele handler ikke om ham - det kan ikke bruges som undskyldning. Det så vi med alt tydelighed mod Real Madrid i går. Ja, der er problemer i angrebet - men der er mange huller i osten uanset hvordan vi vender eller drejer det.

Nu er man så tilsyneladende i gang med (eller har allerede gjort det) at købe Paulinho. En 29-årig spiller med en ret beskeden record - hentet i den kinesiske liga for 40 mio euro??? Man har nu i seks uger haft den lækreste slikbutik på det europæiske marked - og så tager man til f..king Kina for at hente en spiller...til 1/3 mia. DKR. Er det 1. april? Da jeg var barn, var der en talemåde, der hed "at man kunne grave sig helt om til kineserne".... det viser sig åbenbart at være sandt.

Om 17 dage lukker vinduet. Er jeg alene om at synes, at ledelsen bare ikke har gjort det godt nok?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nej du er ikke alene..

Her er mine tanker kort:

Ledelsen burde have set (inden transfer vinduet overhovedet åbnede) at:
Iniesta - der skal findes en klasse-erstatning for ham
Busquets - Niveau er dalende, der skal findes en erstatning (Måske er det det de tænker på med Paulinho??)
Rakitic - Niveau er dalende, der skal findes en erstatning.
Højre back - man har købt SEMEDO - man har handlet i den tro at han er god nok.
Desuden skulle ledelsen kunne forestille sig at enten Neymar ville væk på et tidspunkt/eller en af MSN kunne blive langtidsskadet og derfor være på udkig efter en top angriber.

Hvorfor har vi ikke sat flg. spillere til salg:
Gomes
Digne
Defeleu
Paco
Arda
Rafinha

De kan alle erstattes af bedre..

Der er 17 dage tilbage.. for hver dag der går bliver der mere og mere panik
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Raman93 »

Vi har i to år manglet en kontrollende midtbane. Vi kan ikke løse dette problem. Og det virker ikke som om vi forsøger, når vi henter Paulinho istedet for Seri/Jorginho.

Vi går væk fra den filosofi, der gav os så meget succes.

Spillere som Busquest bliver middelmådige spillere hvis vi ønsker at spille indianerbold.

Det er absurd

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Champione »

Bliver langt det her – skal have afløb for frustrationer.
Men jeg mener vi er på et virkelig kritisk og problematisk spor – jeg frygter virkelig vores storhedstid er ovre og vi skal vænne os til andre mindre succesfulde tider.
Hvor skal jeg starte?

1. Stammen på sidste sæson/nuværende trup:

Vores stamme er desværre ikke specielt tydelig eller holdbar, og mange af de etablerede folk viser ikke ”vejen” frem.
Vi har Alba, Busquets, Iniesta, Rakitic og Suarez – der i dele af sidste sæson ikke viste niveau. Det gælder faktisk både på selve præstationerne, men i stor grad også det udtryk de kommer med. Der er ingen gnist og vildskab og ”step up” spillerne kan ikke læne sig op af en fast leverancesikker kerne. (Det tror jeg virkelig er Reals force – de kan smide Asensio ind med en midt med Kroos, Isco og Modric – så er det svært at se skidt ud!).

Det bliver sgu lidt alibi-fodbold, hvor meget få tager ansvar og brænder for at shine igennem. Må man nævne Isco her? Se lige en spilleglæde og et overskud manden spiller med! Det har vi intet af i vores trup! Messi prøver.

Spillerne er oppe i alderen alle sammen og det er den afgørende kerne i fremtiden. Vi burde allerede nu arbejde med generationsskiftet, og have youngsters inde, som lærer af de solide folk – og får chancer/minutter.
Real har fremtidens folk i Spanien – der er utrolig talentmasse hos dem! Vallejo, Theo, Kovacic, Asensio, Caballos er unge folk med højt niveau og som kommer til at præge fremtiden. Og de er så gearet til at overtage for Ramos, Marcelo og Modric som de umiddelbare.

2. Alt for mange ”step up” spillere:

Det er jo ikke håbløse unge spillere – men vi har mange folk, som skal tage næste skridt – og som er kastet for løverne for tidligt. De har knækket under for presset og udsat for tung kritik, som altid er svær at komme sig over.
Dølle, Gomes, Rafinha, Denis, Paco, Munir, Roberto, Semedo (stort skridt op fra Benfica til os), Samper er alle brugbare spillere – og spillere som kunne begå sig i stort set alle andre klubber i Spanien, hvis vi fjerner top 3 holdene.
Men det er alle spillere, som skal udvikle sig og steppe up.
Isoleret set, kunne mange af de nævnte sagtens blive en del af fremtiden – men det store problem er, modsat Real, at vores stamme (punkt 1) ikke fungerer. Det er alt andet lige sværere at være en del af et hold, hvor få tager teten og det ikke fungerer optimalt (herunder også presset fra omstændighederne), alle de nævnte spillere, ville være gode i et setup, hvor mange havde en signalstarter – hvor stammen fungerede stærkt og hvor der var et veletableret system. Det er lidt dér Real er nået til – det er en maskine, hvor man kan skifte delene ud, men det fungerer stadig. Og når man er en del af en velsmurt maskine, så går man ind til opgaven med en helt anden tilgang som ”step up” spiller.
Reals folk signalerer spillelyst og viser et brændende ønske om at shine – der synes jeg at vores step-up folk viser frygt. De er bange for at lave fejlene og det er nemmere, at skubbe bolden videre til siden og håbe på, at sidemanden laver noget genialt.
Det er ret beset kun Messi der laver noget genialt. Han har visionen i spillet og spilintelligensen.
I nuværende forfatning er næste skridt nærmest umuligt. De bliver haglet ned, fordi maskinen overordnet set kører skidt – og de mangler virkelig en kerne at læne sig op ad, som virkelig fungerer og viser vejen. Den har Real virkelig nu.
Og i og med at for mange step up spillere er inde samtidig, så bliver præstationerne for svingende og det så vi jo hvad det kostede sidste år. Alt for mange pointtab, og en pludselig usikkerhed – det sætter sig når det ikke fungerer. Er det træneren? Systemet? Taktikken? Den enkelte spiller? Det er en ond spiral, som ruller hurtigt.

3. Identitetskrise:

Vi er jo efterhånden så langt på vejen, at vi kan konstatere at ALT det som Pep ønskede tilbage er væk. B-holdet fyldes med ”fyld” udefra – de unge folk flygter fra klubben, senest med Garcia og Mboula. Jeg kender dem ikke bedre end jer – men de har selvfølgelig opgjort, om det var realistisk at de slog igennem hos os?

I 14/15 sæsonen starter vi med det ligegyldige fyld, hvor man køber til overpris – her købte man Vermaelen og Mathieu for 40 mio. euro. Året efter Turan for 35. og sidste år Cillesen, Digne, Umititi, Paco og Andre Gomes. Og i år ligner det, at man følger trop med Paulinho!

Jeg synes vi har mistet vores plan – hvad er vores identitet? Pep/Laporta slog virkelig på ”Verdens bedste akademi” og indkøbene dengang var 8/10 gange tiltænkt starteren. Signalindkøb, om man vil.
Og så fik Bartra, Montoya, Tello, og Bojan jo mange reelle chancer – hvor man efter længere tids overvejelse erkendte at niveauet var anderledes.
Hvorfor smuttede Bartra? Jamen fordi vi brugte absurde summer på Mathieu og Vermaelen, som fik dobbelt så meget i løn – klubben sender et signal om, at man ikke tror endegyldigt på Bartra. Og de var jo ikke bedre end Bartra!

Og her ”bør” La Masia ånden vinde – det er hele klubbens filosofi!
Nu gør vi det samme med Pauliho, sender et signal til Roberto at man tvivler – samme gjorde man sidste år med Gomes – det var til Rafinha – og Paco til Munir, osv.
Med henblik, på den økonomiske køreplan der køres efter, så kun man spare heftige investeringer. Og Rafinha kunne løse Gomes’ rolle lige så fint, ligesom Munir kunne løse Paco’s rolle lige så godt.
Vi skal vurdere, om vi er købeklub, eller klubben, som giver unge chancen. Det signalerer ekstremt meget til hele akademiet, at de unge ikke får muligheden, og at ”vi alligevel køber en eller anden random gut” – forstår da godt de ikke gider bruge deres tid og krudt på, at vente på en chance, som aldrig kommer. Man skal da sidde med fornemmelsen af, at klubben tror på en. Og La Masia er velanerkendt i hele verdenen, så interessen for stort set alle folk, er til stede pga. at de bare har været en del af akademiet, og så bliver de selvfølgelig fristet af at skifte til en klub, som har en mere tydelig sportslig plan for en.

Lander Dembele, Coutinho og Paulinho – så har vi 30% af La Masia tilbage – i TRUPPEN. Under Pep – der husker i vel stemplet 100% La Masia, ik? Det er så 30% i hele truppen – så vi lander hurtigt noget under i startopstillingerne! Det er en meget forundrende udvikling.

Det samme kan jo egentlig siges om spillestilen – vi har ikke samme udtryk når vi spiller mere. Filosofien er ikke så tydelig mere. Det skal vi også gøre op med – er tiki-taka uddateret? Jamen hvad skal og vil vi så! Vi gør en mellemting – væver! Og det er frustrerende!

4. Transferplanen:

Hvad skal vi så? Jeg tror på, vi skal tilbage til kernen. I den ideelle verden, så var rotationen en stor del af La Masia udviklede spillere.
Men vi står i lort til halsen nu, så vi skal reagere og vejen tilbage til La Masia filosofien er et langt sejt træk.

Men – vi skal som jeg ser det – have en leverancesikker kerne. Længere er den ikke. Og derfor skal vi netop købe fra absolut øverste hylde. Folk vi kan regne med, og som inspirerer unge folk. Folk de kan læne sig op ad og som støtter dem på og udenfor banen.

Så jeg synes IKKE at vi skal gå efter en Dembele – i min verden er han faktisk en ”step up” spiller. Han skal jo tage det næste skridt hos os. Der er ingen garantier, og med den prislap, så burde vi have trukket os for længst. Men der er tilsyneladende ikke et alternativ.

Jeg hælder til Coutinho/Eriksen – meget erfaring fra Premier League og har leveret længe. Veletableret folk og virker fornuftige i attituder og tilgang til sporten. En af dem til den centrale. Alternativt er der Saul Niguez eller Koke. Veletablerede navne med erfaring fra rækken. Og så vores kære Thiago (tilbage til, om vi giver La Masia folkene nok chancer? Året før han smuttede, købte vi Song for 20 mio euro!) – han ville være drømmen.
Men i alle tilfælde, bliver det svært, at købe dem fri. Det er et monstersvært marked, og et MEGET uheldigt tidspunkt at være på røven, som vi er.

Kanten? Ja, den er svær. Den helt etableret mand er ikke rigtigt at syne, udover Hazard. Og med hans skade lidt længere ind i sæsonen er den farlig. Han er først på topniveau i 2018. Og jeg synes vi skal have fra øverste hylde.
Griezmann er tidligere kant – og det er jo ikke en kant man spiller hos os – kan han inspireres? Hvad med en Dybala? Han er jo offensiv midt hos Juve (startede på den position i går i Super Cup), det er en smule alternativ position, hvilket man kan argumentere ville være vildt at kaste så meget penge efter – men det kan justeres med taktik.
Alternativerne – måske en Gabriel Jesus, men har måske ”step up prædikatet”. Carrasco fra Atletico er også et stærkt bud. Igen erfaring fra rækken.
Man City har generelt mange – De Bruyne? Der kan ikke være plads til alle.

Og så skal vi internt tage et enormt hårdt slagsmål – vi skal have flere signalspillere – og det må koste på rotationen. Vi skal til den benhårde vurdering af, hvem vi skal beholde og hvem der skal videre. Vi har ekstremt mange midtbanespillere – men desværre også for mange der ikke kan løse opgaven lige nu. Så det må koste nogle salg.
Vi spiller uden højre side i hele kampen i går – det går simpelthen ikke. Messi må ind centralt som en del af hans position og så må vi skabe holdet derfra – så må han jo ind fast bag Suarez og så bygge nye kanter.

Men markedet er fucked – vi får INGENTING foræret og det bliver svært at skaffe de forstærkninger, som vi efterhånden må erkende skal til.
Det skal være profiler og signalindkøb – og de er dyre. Så dyre, at det max bliver to – og så er det jo insane at starte ud med, at sprænge banken for Paulinho – som er mere fyld, der pisser endnu mere på La Masia + eksisterende midtbane – ja, det er faktisk komplet idioti!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Guardiola »

Lidt ud af kontekst, fra kamptråden efter nederlaget mod Real i supercuppen:

Og havde man så bare følt, at ledelsen havde gjort deres arbejde ordentligt, så var den lidt nemmere at 'fordøje'. Men pilen peger kun i en retning. Og det er nærmest det mest foruroligende, hvis så de i det mindste ville anerkende problemet og melde noget ud omkring truppen, som man kunne have en eller anden tillid til og tro på. Men jeg synes godt nok det ser dystert ud. Ledelsen har kontinuerligt erstattet vores bedste spillere med spillere et niveau under. Meget har været tilgivet, fordi MSN og forblændelsen. Nu er fremtidens omdrejningspunkt væk, og M og S har begge rundet 30. Der er ikke mange spillere i vores trup, man ærligt kan forestille sig være bærende spillere om 2-3 års tid, når vi ikke længere kan forvente at Messi redder holdet. Jeg hader at skulle være så pessimistisk, men jeg synes realisme er den rette betegnelse. Positivisme omkring holdet er for mig ved at kamme over i naivitet. Bevares, der er stadig et åbent transfervindue, men jeg har ikke den store tiltro til, at ledelsen kan forvalte 2 mia på den rette måde. Desværre er Barca jo heller ikke helt den samme attraktive klub at komme til, somden har været. Jeg tager på ferie i Barcelona i morgen. Kommer forhåbentligt hjem med en fornyet tro på holdet

@ Champione. Mange gode pointer, godt indlæg tak for at tage dig tiden til at skrive det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis jeg bestemt, så hentede vi Seri til midtbanen, for de 40 mio euro Nice vil have, og så gik vi benhårdt efter Felipe Anderson til venstrekanten, i stedet for en utilregnelig teenager eller en central midtbane.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Guardiola »

Seri er jeg med på. Kombinerer noget vi kan bruge med en fornuftig pris. Eriksen så jeg også gerne. Og så en eller anden til venstresiden. Dembele mener jeg personligt ikke er 100 mil EUR værd.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Blaugrana92 »

Dembélé er ikke 100 millioner værd, og Coutinho er ikke en rigtig kantspiller. Coutinho på kanten er jo ikke helt ulig, når Iniesta har spillet derude. Fælles for dem begge er, at de er markant mere værd, når de ligger centralt. Felipe Anderson ville altså være et rigtig godt fit. Jeg forstår ikke, at han ikke er et større emne. Jeg nægter at tro, at han ville være ligeså dyr som Dembélé eller Coutinho.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Guardiola »

Jeg kender ikke Felipe Anderson desværre. Men jeg er ikke i tvivl om, at der render nogle spændende yngre spillere rundt, som kunne være interessante for os, og som ikke koster 100 mil EUR.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af SparetireDad »

Ja, desværre er mange af de bedste handler jo allerede foretaget i dette vindue. Som sagt har man været for sent ude. Man har sovet i timen. Det er som om, at planen ikke har været der - og nu er det som om, at den slet ikke ER der. Det er jo fatalt. Men der har været gode varer på hylderne. Mange af dem er desværre bare plukket ned af andre hold nu - og så ender man i et kinesisk indkøbscenter.

I skriver det meget godt allesammen. Synes også, at SpillerSomMESSI rammer det ret godt. Ledelsen burde have set det, INDEN at vinduet åbnede. Nogle helt elementære og oplagte ting omkring specifikke positioner på holdet.

Der har længe været uro om Neymar. Det er vel snart en måned siden, vi hørte det første om PSG. Allerede dér skulle ledelsen sætte alle sejl til for at klargøre nødplanen. Der er gået en måned....og intet er sket. Som jeg skrev før, er problemet jo heller ikke startet, fordi Neymar er smuttet. Fundamentet var allerede skrøbeligt inden.

Det er ret vildt, at der har været så stille fra klubben. At der ikke er sket mere. Det er vildt, at det kan lade sig gøre, synes jeg. At en så traditionsrig klub ikke har bygget et stærkere fundament. Det er som at se en orkan ramme i områder, hvor bygningerne ikke er orkan-sikrede....

PS: gode bidrag allesammen - men især gode betragtninger fra Champione. Langt, ja - men læsetiden værd.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af SparetireDad »

Nå, men nu fik man så skudt 300 mio kroner af på Paulinho. Vi har black friday i november og så har vi nu black monday i august.

Gad vide, hvad man kan bruge de sidste 180 mio euro fra Neymar-salget på nu. Er der ikke nogle af de kvindelige EM-helte, der kan gå for at spille som mænd, uden at det bliver opdaget. F.eks. Van de Sanden fra Holland, som er ganske udemærket :mrgreen: Ja, sorry... det er bare svært at være seriøs ret meget længere.

Og apropos debat om ledelsens håndtering af transfervinduet:

Tillader mig lige at snippe dette fra en anden tråd herinde - hvor MessiPogba var så flink at dele flg. link med os:

https://www.barcablaugranes.com/2017/8/ ... -guangzhou

Det stinker jo SÅ langt væk. Nu er jeg ikke jurist - men det er sgu da indirekte insiderhandel eller noget. Hvis det virkelig er rigtigt, at det hænger sådan sammen, kan han så slippe afsted med dét?
Senest rettet af SparetireDad man aug 14, 2017 2:26 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke rigtigt relevant med en kontrollerende midt hvis vi ikke vil bruge det taktisk. Og med købet af Paulinho virker det ikke til at det er noget vi har tænkt os at anvende.

Jeg tænker stadig at vi kommer til at spille med en mere defensiv midt og så en mere fri offensiv med coutinho, messi, dembele og suarez. Og nej det er ikke noget jeg ønsker men det jeg tror sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af ladislau »

Den der konspirationsteori skal i altså proppe noget mere kød på, hvis den skal have nogensomhelst gang på jorden.
Hvad er det lige præcis nogle af parterne får ud af den her handel?
Kineserne mangler klasse spillere, men har masser af kapital. Nu mister de deres stjerne, og får endnu mere kapital.
Hvad får vores præsident ud af at købe kinesernes stjerne, som de ikke vil af med? Ikke goodwill ihverfald.
Bartos selskab arbejder for kinesernes sponsorer, and so fucking what?

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af batistuta »

Jeg banker lige min galde af herinde også så - da kun én gang, ikke er nok:

Så skete det - det endegyldige bevis på at klubbens bestyrelse ingen styr har på klubben overhovedet. Man har hentet den 29-årige boldmongol Paulinho for, hold nu fast, 40 mio euro, svarende til 300 mio kr.

Jeg er fuldstændig målløs! Intet, absolut intet taler for at han bliver en god tilføjelse til truppen. Lig dertil at ingen handel før har skabt så meget harme blandt fansene, allerede da handlen blot var på rygtebasis. Den massive kritik har ikke været til at overse.

Dette er prikken over i'et i idioti og arrogance, efter at man lige har mistet Neymar til PSG. Og lad os lige tale om Neymar igen, og hele grunden til at vi pt. bliver pulet på transfermarkedet. Efter salget af Neymar er det kommet frem, at klubben GODT vidste at Neymar var på vej væk, for lang tid siden. Hvorfor fanden har man ikke haft en afløser klar INDEN han skiftede? Sådan at vi ikke ville sidde i denne situation nu. Det er jo arrogance på absolut topplan; "Neymar skifter selvfølgelig ikke, og hvis han gør finder vi let en afløser, alle vil spille for Barca". Alt dette falder lige direkte tilbage på ledelsen.

Og lige til sidst. Hvad fanden sker der egentlig for Valverde? "Jeg har ikke ønsket nogle af de spillere der kommer". Magen til mangel på "balls" og ambitioner skal man lede længe efter. Vi mangler en mand som vil kæmpe for klubben, især når bestyrelsen er så hjernedød. Valverde har bestemt ikke gjort indtryk på mig, omend han måske står i en svær situation. Men forlanger vi virkelig ikke mere af en træner?
Senest rettet af batistuta man aug 14, 2017 11:19 pm, rettet i alt 1 gang.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor er tråden egentlig her? Få den rykket ind under transfers.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster