Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Ronaldo's nye dame er til gengæld virkelig en flot en af slagsen. Der har han gjort det godt.
Billede

Man kunne da godt nyde det syn i en god doggy.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Cristina var i retten i dag. Han er sikkert ikke skyldig og skal heller ikke betale en bøde.
Han er fri.
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Parla »

Billede

Pressen var der også.

The Real Madrid player stated: "If I wasn't called Cristiano Ronaldo I wouldn't be sat here."

Judge Gómez Ferrer replied: "You are mistaken. Plenty of anonymous people have sat where you are. You are under investigation for an alleged financial crime based on the evidence provided by the public prosecutor and upon which it is my duty to make a ruling."

Rekt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis ikke han havde været C. Ronaldo, så havde han været inde og afsone nu. Det samme gælder Messi.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Parla »

Heartbreaker skrev:Hvis ikke han havde været C. Ronaldo, så havde han været inde og afsone nu. Det samme gælder Messi.
Der er stor forskel på Messi og Ronaldos skattesager.
Messi var teenager da han snød, hvilket giver en mildere straf og han har heller ikke snydt for så meget som Ronaldo har.

Men ja, det ender nok bare med en fængselstraf på under 2 år så han kan betale sig fra det.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er ikke specielt meget inde i jura, men jeg ved i hvert fald, at det straffes meget hårdt at fuske med penge i Danmark. Jeg tror simpelthen ikke på, at et helt almindeligt menneske havde sluppet så billigt i disse sager, specielt ikke med så store summer penge.

Desuden er det helt til grin, at Messis dom lige pludseligt bliver omstødt, idet Ronaldo sigtes. :roll:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Heartbreaker skrev:Desuden er det helt til grin, at Messis dom lige pludseligt bliver omstødt, idet Ronaldo sigtes. :roll:
Hvad havde du ellers forventet af et land, som styres af Perez og hans korrupte bagland?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBSOCI »

Heartbreaker skrev:Jeg er ikke specielt meget inde i jura, men jeg ved i hvert fald, at det straffes meget hårdt at fuske med penge i Danmark. Jeg tror simpelthen ikke på, at et helt almindeligt menneske havde sluppet så billigt i disse sager, specielt ikke med så store summer penge.

Desuden er det helt til grin, at Messis dom lige pludseligt bliver omstødt, idet Ronaldo sigtes. :roll:
Det er rigtigt, at i Danmark straffes økonomisk kriminalitet meget hårdt (som oftest en lang ubetinget fængselsstraf). Mange synes urimeligt hårdt i forhold til fx voldsforbrydelser. Argumentet for at økonomisk kriminalitet straffes så hårdt er lidt forenklet, at en sådan form for kriminalitet er samfundsnedbrydende. Snyder man eksempelvis i skat, bliver vi alle snydt (der blive færre penge til sygehuse, veje, politi osv. osv).

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Ifølge Zidane så er Cristina tilbage på lørdag og gøre sig klar til at puste Messi i nakken igen.
Han går ingen steder og slet ikke i fængsel.
Det bliver endnu en sæson med korruption og bedrageri som igen vil påvirke os i negativ retning og det kommer vi til at takke Reals / Spaniens kære præsident Florentino Perez.
Jeg gælder mig som en lille baby
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kvoller »

http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-14- ... dommerskub
Mon ikke han slipper jævnt billigt?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Kvoller skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-14- ... dommerskub
Mon ikke han slipper jævnt billigt?
Jeg kender ikke reglerne, men han kan være heldig med, at karantænen kun gælder i Super Cup'en.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:
Kvoller skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-14- ... dommerskub
Mon ikke han slipper jævnt billigt?
Jeg kender ikke reglerne, men han kan være heldig med, at karantænen kun gælder i Super Cup'en.
Det blev lavet om i 2015, så at cup karantæner der gives fra nu af bliver afsonet straks i alle nationale turneringer fortløbende.. dvs kommende super cup onsdag + x antal la liga kampe derefter..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:
Storken skrev:
Kvoller skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-14- ... dommerskub
Mon ikke han slipper jævnt billigt?
Jeg kender ikke reglerne, men han kan være heldig med, at karantænen kun gælder i Super Cup'en.
Det blev lavet om i 2015, så at cup karantæner der gives fra nu af bliver afsonet straks i alle nationale turneringer fortløbende.. dvs kommende super cup onsdag + x antal la liga kampe derefter..
Det giver mening. Modric afsonede jo en karantæne i går, da han i 2014 havde fået rødt kort i en Super Cup kamp mod Atletico Madrid.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Storken skrev:
Kvoller skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-14- ... dommerskub
Mon ikke han slipper jævnt billigt?
Jeg kender ikke reglerne, men han kan være heldig med, at karantænen kun gælder i Super Cup'en.
Det blev lavet om i 2015, så at cup karantæner der gives fra nu af bliver afsonet straks i alle nationale turneringer fortløbende.. dvs kommende super cup onsdag + x antal la liga kampe derefter..
Det giver mening. Modric afsonede jo en karantæne i går, da han i 2014 havde fået rødt kort i en Super Cup kamp mod Atletico Madrid.
Han fik karantænen i 2014 og er omfattet af de daværende regler.. De karantæner der udstedes nu afsones starks i alle nationale turneringer.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:
Storken skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Storken skrev:
Kvoller skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-14- ... dommerskub
Mon ikke han slipper jævnt billigt?
Jeg kender ikke reglerne, men han kan være heldig med, at karantænen kun gælder i Super Cup'en.
Det blev lavet om i 2015, så at cup karantæner der gives fra nu af bliver afsonet straks i alle nationale turneringer fortløbende.. dvs kommende super cup onsdag + x antal la liga kampe derefter..
Det giver mening. Modric afsonede jo en karantæne i går, da han i 2014 havde fået rødt kort i en Super Cup kamp mod Atletico Madrid.
Han fik karantænen i 2014 og er omfattet af de daværende regler.. De karantæner der udstedes nu afsones starks i alle nationale turneringer.
Som sagt; det giver mening :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster