13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Suarez har på ingen måde den vildskab og power længere, der gjorde ham til en af de bedste angribere i dette årtusinde. Så så sent som igår en video af hans mål for Liverpool, det var jo en helt anden spiller!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
eg er desværre ikke enig vedrørende Pique, Umtiti og Alba. Bussi og Suarez har været bedre. Suarez er ved at nå en alder hvor han mister fart og adræthed, som er vigtigt som spydspids. Bussi har været langt under tidligere tiders styrke i en lang periode nu. Iniesta synger på aller, aller sidste vers. Jeg mener helt seriøst kun vi har Messi som verdensklasse på holdet. Og Suarez på sine gode dage, men jeg er usikker på, hvor længe det varer ved.
Der må vi bare være uenige. Jeg tror personligt at holdet lider under nogle taktiske fejl som skal rettes. Der var ingen forskel på det vi så i dag og det vi så under lucho. Hvis valverde får sammensat et system der fungerer (det behøver ikke være særlig kompliceret) så er jeg overbevist om at disse spillere kom op på et niveau hvor vi kender dem.

Det der forresten imo er specielt ved messi er at han som en af de eneste kan løfte sig over systemet og stadig være utrolig. Han har ikke brug for et hold eller et system. Han kan selv hvorfor han også er den bedste nogensinde.
Yes. Enig i det sidste. Det som er med til at gøre Messi unik er, at han selv kan finde niveauet. Det er nærmest autistisk, det er i hvert fald ikke normalt, at man gang på gang kan være motiveret på den måde. Han har jo nærmest også været konstant leverende, på et hold som synker dybere og dybere. Fremtidsudsigterne er sgu lidt dystre, nu Neymar er smuttet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."
Se det her er et problem og noget som man kan blive rasende over. At en ledende person i klubben går ud og siger det her er fuldstændig tosset.
Lige praecis! Hvad er det for noget maerkelig noget at sige. Ja Pique var skidt spillende i aften, men lad medierne og fans om at påpege det. Hvorfor skal en fra ledelsen lukke sådan noget lort ud?

Denne ledelse overgår sig i elendighed, gang på gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Da man købte Arda, var han i det mindste en nøglespiller på et virkelig stærkt Atleti-hold, og han spillede i la liga, men Paulinho spiller i den kinesiske liga og kunne ikke gøre sig gældende i Europa. Det er jo fuldstændig til grin.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Dahl skrev:
Piquénbauer skrev:
Vente lidt? På hvad? Hvad er det du håber, der kommer til at ske? At Bartomeu pludselig bryder ud i latter og siger "Drengene! Det var bare for sjov! Her er en klon af Xavi og Puyol, og Pep er vores træner igen! TAPAS TIL ALLE!!!" eller hvad? Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan du kan være så overbærende.
Jamen først til at se om vi henter paulinho og graver os dybere ned i hullet eller om vi forsøger at løfte holdet med dembele og coutinho. Derefter på om valverde får et system op at køre eller om han fejler. Hvis man dømte pep på sin første kamp så ville han jo også være en skuffelse (overdrivelser fremmer forståelsen).

Og så har jeg forresten for længe siden gjort op med mig selv at vi vil falde i niveau ligemeget hvad vi gør. Vi kan nemlig ikke klone det bedste hold nogensinde og derfor er jeg stoppet med at måle alt hvad jeg ser med det.
Nej, vi kan ikke klone det, men man kunne have gjort sit for at bygge videre på det. Om vi så får Dembélé og Coutinho, så ser jeg simpelthen ikke vores problemer løst. Vores midtbane er så langt efter, at det er helt utroligt. Jeg er bekymret, virkelig virkelig bekymret.
Det er jeg helt enig i. Der er ingen undskyldning for at man ikke bygger videre på det. Min pointe var mere at man skal passe på med at sammenligne med peps barca da alt vil se dårlig ud i forhold til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

FCBSOCI skrev:Er lidt misundelig på jer der valgte at se kampen i flimmerkassen. I morgen tidlig skal jeg hjem og på arbejde. Trist slutning på ferien, som Barca leverede.
Du må gerne lige tage forbi Bartomeus hus og skyde nogle softgun kugler på ruderne. Det er åbenbart vejen frem, hvis man skal afsætte præsidenter i den her klub.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."
Se det her er et problem og noget som man kan blive rasende over. At en ledende person i klubben går ud og siger det her er fuldstændig tosset.
Åndssvagt. Ledelsen burde fandme se lidt indad, i stedet for at lege kejserens nye klæder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."
Se det her er et problem og noget som man kan blive rasende over. At en ledende person i klubben går ud og siger det her er fuldstændig tosset.
Lige praecis! Hvad er det for noget maerkelig noget at sige. Ja Pique var skidt spillende i aften, men lad medierne og fans om at påpege det. Hvorfor skal en fra ledelsen lukke sådan noget lort ud?

Denne ledelse overgår sig i elendighed, gang på gang.
Jep det er et problem. Og det peger imod noget intern splittelse som vi på ingen måder skal have smidt oveni alt det andet fis der sker lige nu.

Der skal ro omkring holdet, man skal have et par gode spillere ind og så skal man udnytte det nemme program i ligaen til at få sat noget sammen der holder. Det er selvfølgelig svært når man spiller en clusterfuck kamp som i dag men heldigvis er spillerne 10 gange mere rolige end vi fans.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."
Se det her er et problem og noget som man kan blive rasende over. At en ledende person i klubben går ud og siger det her er fuldstændig tosset.
We had control? Over hvad? Over kedsomheds-niveau? 1. halvleg var en miserabel omgang lort.

Hvor er det decideret sygt at gå ud og lukke det lort ud, men det illustrerer helt perfekt vores bestyrelse. En flok klaphatte, som skal sparkes ud med det samme.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Tid til at Messi laver en ny "følg en klub på instagram" ting. Denne gang City for at gøre det troværdigt ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."
Se det her er et problem og noget som man kan blive rasende over. At en ledende person i klubben går ud og siger det her er fuldstændig tosset.
We had control? Over hvad? Over kedsomheds-niveau? 1. halvleg var en miserabel omgang lort.

Hvor er det decideret sygt at gå ud og lukke det lort ud, men det illustrerer helt perfekt vores bestyrelse. En flok klaphatte, som skal sparkes ud med det samme.
Jeg synes egentlig vi sad ok på kampen indtil piques selvmål. Det var ikke særligt spændende men det var ikke mål til mål. Da vi begyndte på det blev vi straffet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Det her er forresten noget af det mest pinlige jeg nogensinde har set. Det var en fucking supercup kamp og så gør han det der?

Jeg var færdig af grin da han fik rødt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis vi sammenligner os med Real, som nok p.t. har verdens bedste klubhold (sørgeligt at skulle indrømme), ser jeg det sådan her (vel vidende at mange af jer sikkert er dybt uenige):
Målmandsposten: Barca og RM har målmænd på nogenlunde samme niveau. Ingen af dem er i verdensklasse som fx. De Gea og Neuer.
Backs: Real har velsagtens verdens to bedste back. Her er Barca udfordret, særligt på højre back.
Midterforsvar: Pique og Umtiti gjorde det fantastisk mod RM. Jeg vurderer, at de er på niveau med RM's, selvom Reals er klart mere målfarlig.
Centrale del af banen: Klar, klar fordel til Real. Isco var outstanding i dag. Real spillede endda op uden Modric og dominerede os alligevel.
Angreb: BBC er ikke hvad de har været. Ronaldo scorer dog fortsat bunker af mål og behøvede ikke meget spilletid i dag før han satte kniven ind. Barca? Messi er fortsat outstanding, mens Suarez er faldet af på den. Gode erstatninnger for Ney er vi ikke i nærheden af at have.
Alt i alt mener jeg, at RM p.t. har et klart bedre hold end Barca. Barcas chancer for at vinde La Liga og CL afhænger i uhyggelig grad af vores lille troldmand.

Det bliver spændende, hvad kampen i dag kommer til at betyde for vores transfers. Går ledelsen i panik og køber Coutinho og Dembele til opskruede priser eller har de is i maven? Og hvad sker der, hvis Barca kommer lidt skidt igang i ligaen og hurtigt sætter point til i forhold til Real? Kan Valverde allerede komme under pres?

Når alt det er sagt, så har Barca trods alt kun spillet en kamp, så det vil være alt for hurtigt at drage konklusioner. Men ingen tvivl om, at der er et enormt pres på Barcas ledelse for at finde løsninger...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

#BringBackMrlee

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Billede

Det her er forresten noget af det mest pinlige jeg nogensinde har set. Det var en fucking supercup kamp og så gør han det der?

Jeg var færdig af grin da han fik rødt.
Det der viser Ronaldos rigtige side som menneske. Han kunne slet ikke på nogen måde tolerere, at Messi gjorde det, så han skulle også gøre det.

Forever in Messi's shadow.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster