13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:illuminati* has taken over the world but please don't let it over you. Warning Stop using words like *Hud*, *Wud*, *Lol* and *SWAG*... Why? *Hud* means *Heaven Under Devil*, *Wud* means *Worship Upon Devil*, *LOL* means *Lucifer Our lord* and *SWAG* means *Satan Works Against God* "if u luv GOD send dis 2 10 of ur vry best friends in a minute then GOD wil surprise u.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Det er jo i dag at de skal være topspillere. Det et alt for ofte at når de gælder så er vi der fanme ikke.

Iniesta kan ikke bære holdet mere. Vores midt er for tung, og en coutinho ville gøre underværker, ikke at han er perfekt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ja der er i høj grad noget at arbejde med. Om valverde kan vende det må tiden vise.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Køb Wilshere!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Køb Wilshere pls

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:
OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Fjern Messi fra vores hold. Hvad er der så tilbage? Jeg vil mene et relativt ordinært hold, som ville skulle kæmpe hårdt for at opnår europæiske pladser i alle de 4 største ligaer. Bartomeu skulle helt seriøst skamme sig. Har brudt så meget i stykker i sin tid på posten. Hvor er det vildt hvad vi er gået fra og til over en periode nu, ingen fremtidsperspektiv eller sikring.
Synes det er lidt ærgerligt at man lader skuffelsen gå udover Pique, Umtiti, Alba, Bussi, Iniesta og Suarez. Det er topspillere selvom man ikke så det i dag. Lad os håbe det bliver bedre når sæsonen kommer rigtigt i gang.
"Lad os håbe...."
"Nu skal vi ikke drage forhastede konklusioner..."

Bliver du ikke træt af at vente?
Mener du det er en forhastet konklusion at påpege at de nævnte spillere ikke er ordinære? Og jeg vil gerne lige vente lidt inden jeg råber op. Du skal dog være velkommen.
Vente lidt? På hvad? Hvad er det du håber, der kommer til at ske? At Bartomeu pludselig bryder ud i latter og siger "Drengene! Det var bare for sjov! Her er en klon af Xavi og Puyol, og Pep er vores træner igen! TAPAS TIL ALLE!!!" eller hvad? Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan du kan være så overbærende.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Fjern Messi fra vores hold. Hvad er der så tilbage? Jeg vil mene et relativt ordinært hold, som ville skulle kæmpe hårdt for at opnår europæiske pladser i alle de 4 største ligaer. Bartomeu skulle helt seriøst skamme sig. Har brudt så meget i stykker i sin tid på posten. Hvor er det vildt hvad vi er gået fra og til over en periode nu, ingen fremtidsperspektiv eller sikring.
Synes det er lidt ærgerligt at man lader skuffelsen gå udover Pique, Umtiti, Alba, Bussi, Iniesta og Suarez. Det er topspillere selvom man ikke så det i dag. Lad os håbe det bliver bedre når sæsonen kommer rigtigt i gang.
Jeg er desværre ikke enig vedrørende Pique, Umtiti og Alba. Bussi og Suarez har været bedre. Suarez er ved at nå en alder hvor han mister fart og adræthed, som er vigtigt som spydspids. Bussi har været langt under tidligere tiders styrke i en lang periode nu. Iniesta synger på aller, aller sidste vers. Jeg mener helt seriøst kun vi har Messi som verdensklasse på holdet. Og Suarez på sine gode dage, men jeg er usikker på, hvor længe det varer ved.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Brombi skrev:Køb Wilshere pls
Sælg Xavi. Køb Wilshere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Enrique kunne ikke. Det samme var gældende sidste sæson. Det er bare ikke måden at arbejde videre i samme eller med samme.

Fuck resultatet, men det er igen måden. Vi spiller jo ikke. Vi skaber intet. Suarez, såkaldt verdens bedste er helt væk, konstant.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Champione »

Er overrasket over det manglende pres og vildskab, som Valverde står for - og egentlig også vores evne/vilje til at holde i bolden?

Vi var jo et hold helt uden gameplan, modsat Real.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Enrique kunne ikke. Det samme var gældende sidste sæson. Det er bare ikke måden at arbejde videre i samme eller med samme.

Fuck resultatet, men det er igen måden. Vi spiller jo ikke. Vi skaber intet. Suarez, såkaldt verdens bedste er helt væk, konstant.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Suárez har været MIA siden oktober 2016. Han er done. Han peakede i sin sidste sæson i England. Det her er ham på vej ned.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?
Kan du huske Alex Song?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Enrique kunne ikke. Det samme var gældende sidste sæson. Det er bare ikke måden at arbejde videre i samme eller med samme.

Fuck resultatet, men det er igen måden. Vi spiller jo ikke. Vi skaber intet. Suarez, såkaldt verdens bedste er helt væk, konstant.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Suárez har været MIA siden oktober 2016. Han er done. Han peakede i sin sidste sæson i England. Det her er ham på vej ned.
Helt enig. Suarez så så god ud pga. Messi. Helt nøgtern set er ha nen ordinær spiller med en gennemsnitlig teknik, men han lavede meget, meget højt på hans ærgerrighed og passion. Han er blevet læst nu, og hans bidrag er ved at minimalt.

Lewandowski er for mig verdens bedste 9'er. Foruden målene, så er han en eminent opspilstation, der både løber i hullerne, men oogså kan spille med ryggen til mål og kreere chancer.

Suarez er en mand, der foruden sin utrolige energi, ikke er en decideret supertalent, som man så det med Henry, Ronaldo 9 osv.. Det er decideret supertalent.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?
Ja, det kan det. Især hvis man skal over til sådan noget betonbold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster