Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Endnu en ting der går imod rygterne om paulinho - hvis vi henter paulinho så er der ikke plads til paulinho i truppen da vi vil have brugt vores ikke eu pladser. På nuværende tidspunkt har vi suarez samt marlon og her vil coutinho tage den tredje plads.

Marlon kunne så blive sendt videre men det vil koste klubben endnu flere penge. Jeg tror sgu ikke på det med paulinho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Endnu en ting der går imod rygterne om paulinho - hvis vi henter paulinho så er der ikke plads til paulinho i truppen da vi vil have brugt vores ikke eu pladser. På nuværende tidspunkt har vi suarez samt marlon og her vil coutinho tage den tredje plads.

Marlon kunne så blive sendt videre men det vil koste klubben endnu flere penge. Jeg tror sgu ikke på det med paulinho.
Og i og med at man har droppet Inago Martinez, kunne det godt tyde på fake news?
Men har Suarez ikke et europæisk pas efter mange år i enten Holland eller England eller hos os?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det har han ikke.

Jeg synes hele handlen med paulinho giver så lidt mening at jeg ikke kan tro på den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg har det sådan lidt at.. så spar da de penge! Jeg vil elske at se unge spillere komme ind og få chancen, og når det så fejler så har vi en grund til at gå ud og bruge penge på alternativer.
Jeg bløder Blaugrana

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hvordan kan en spiller blive solgt for 14mill euro til Kina og to år efter koste næsten 3 gange så meget, og endda være 29!

Det er intet købmandskab over det den ledelse har gang i. De er desperate som bare fanden.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Enig - virker mystisk.

Min Forza app (bruges til livescore) melder at Dariogol melder at Hazard er transferembe for os?

Aner intet om mediet og troværdighedsbarometer [emoji6]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Ps. Engelske medier skyder virkelig med spredehagl.
Nu skulle Asensio være på vej til Arsenal - som har aktiveret hans klausul.

Yeah right....
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Længere indlæg:

Jeg ser det potentielt, at Barca snart rammer en alvorlig identitetskrise.. Hvad vil vi gerne stå for og hvilket udtryk har vi?
Hvilket signal vi vil sende?

Ender vi med trioen Paulinho, Dembele og Coutinho - så har vi kun 30% tilbage i førsteholdstruppen, som er La Masia folk.
Dem som har lært vores filosofi og som har vores DNA i blodet.

Vi ser gang på gang, at ledelsen kigger væk fra talentudvikling, og investerer i ældre spillere, som er oppe i årene, som skal lukke rotationshuller, som kunne være lukket af egen avl.

Ligeledes ser vi et Barca B mandskab, som har sejlet længe, men som endelig er tilbage i næstbedste, skønt.
Men de fylder holdet op med alt andet end egen avl - sidst jeg tjekkede, havde vi meget få af egen avl i den trup, ligesom vi havde købt 6 nye eksterne folk.

Jeg erindrer da Pep var hos os, at det stort set var egen avl hele holdet og de tordnede igennem næstbedste, som vi er tilbage i.
Gappet mellem B-hold og førstehold var ikke så markant, som i de senere sæsoner.

Den helt ideelle situation i mine øjne, var at man investerede til fremtiden - B-holdet. Købe i meget ung alder og lad dem indsluse og implementere i klubben, uden det store pres på B-holdet.
Så slipper man desuden med absurde summer.
Og så skal de talenter selvfølgelig prøves af når muligheden opstår.
Når talentet ikke står klar - SÅ laver man et profilindkøb - indkøbet som virkelig forstærker og som de unge drømmer om at spille med - ikke alt det ligegyldige fyld.
Snart er nuværende La Masia kuld overstået - alle har nået en vis alder. Hvad så?

De unge smutter for et godt ord, de får jo ikke chancen? Og de ser gamle umotiveret spillere som får deres muligheder, til 100x så stor en løn som dem selv - hvorfor blive?

Vi skal tilbage til en signalstarter, og en rotation med spillere fra egen avl, som drømmer om at slå igennem. Og som arbejder stenhårdt på det.
Vi skal hente og udvikle spillere i systemet hele tiden.
Selvfølgelig i regionen, men også udenlands. Vi fandt jo en vis hr Messi et sted.

Hvad ser i folkens? Samme ting som mig, eller?
---------------------------------------
Barca is my religion!

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af KongenINord »

@Champione

Jeg er egentlig overordnet ret enig i dine betragtninger. Jeg synes især, det er ærgerligt, at vi ikke forsøger os med spillere af egen avl, når det gælder rotation. Jeg er dog i tvivl om, hvor grelt det reelt står til i forhold til talentet vores spillere af egen avl har haft. Som du selv påpeger, så rykkede b-holdet tilbage i segunda-division, men var det ikke netop efter en længere "krise" med spillere af egen avl? Så vidt jeg husker, var det først da vi hentede spille udefra ind, at man kunne rette op på situationen og til sidst spille sig i segunda. Og i så fald er det jo klart, at flere af vores unge talenter har meget langt vej op til kvaliteten på førsteholdet, hvis man ikke kunne være med i toppen af den tredje bedste spanske række.

Uden at være sikker, så vidner ovenstående måske om, at vi ikke har haft meget talent fra La Masia at arbejde med de seneste år. Jeg har dog også haft den fornemmelse, at ledelsen har overset at gøre noget som helst ved det - a la dit forslag med at få købt noget talent ind i en ung alder. Så jeg er egentlig helt enig i dit løsningsforslag. Lad os få købt noget mere talent, og ellers mere eller mindre "blot" profiler. Der kan selvfølgelig opstå noget akut, men vi skal da i hvert fald holde os fra Paulinho-handler.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis jeg ikke husker helt galt, så var Pep med til at indføre ideen om, at hente mere erfarne spillere udefra til b-holdet. Disse spillere skulle selvfølgelig ikke stå i vejen for de store talenter, men sørge for et højere niveau, så de store talenter kunne udvikle sig på et bedre hold i en bedre liga.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

De har flyttet Coutinhos figur fra Liverpoool butik har billeder men er på min mobil lige nu da mit internet ikke virker.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Gad vide, hvor meget ekstra gebyr, der er kommet på Coutinho og Dembele nu? Dortmund og Liverpool har da lige scoret sig minimum 30 mio. euro ekstra i transfersum. De ved, hvor desperate vi er på at kunne redde os ud af det her direkte lort, vi er havnet i.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Champione skrev:Længere indlæg:

Jeg ser det potentielt, at Barca snart rammer en alvorlig identitetskrise.. Hvad vil vi gerne stå for og hvilket udtryk har vi?
Hvilket signal vi vil sende?
Vi ender med det vi havde i starten af det nye årtusinde, kun fordi vi er gået væk fra hvad vi gjorde så godt og hvad der blev bygget på under Pep.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Helt seriøst. Ring til Iscos agent. Sig til hma, at han får alt i verden, hvad hjertet begærer.. Bare han ikke forlænger med Real og signer med os frit næste sommer.

Giv ham Messis løn minus 50.000. Han er det eneste, der kan give det her synkende skud det mindste fremtidsperspektiv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:Helt seriøst. Ring til Iscos agent. Sig til hma, at han får alt i verden, hvad hjertet begærer.. Bare han ikke forlænger med Real og signer med os frit næste sommer.

Giv ham Messis løn minus 50.000. Han er det eneste, der kan give det her synkende skud det mindste fremtidsperspektiv.

Nej det er han ikke.. Hvad er det for noget vås.

Isco er bedre end Iniesta er nu, men Iniesta var i perioden 2008-2012 bedre end Isco er nu.

Der findes andre spillere end Isco, det er blot ærgerligt at Isco spiller for Real Madrid da vi har brug for sådan en type til at erstatte Iniesta.

Coutinho er f.eks. også ret god til at drible, ligesom Isco, og Coutinho har et bedre slutprodukt.

Ingen tvivl om at Isco er mere elegant, men der er altså andre end Isco der kan give os et fremtidsperspektiv.

Iniesta bliver udstillet som tung og langsom mod en mere dynamisk Real midtbane igår. Det er jo naturens lov at en spillers præstationer, der for længst har rundet 30, vil være i en nedadgående kurve... Iniesta har ikke haft en kontinuerlig god form de sidste 2 sæsoner, og derfor skal man selvfølgelig finde en afløser for ham. Det behøver ikke at være en Iniesta kopi, men en boldsikker tekniker der har et godt drive og blik for spillet.

Coutinho, Eriksen og andre vil kunne udfylde denne plads.

Samtidig er Busquets og Rakitics niveau også faldet en smule, og derfor skal der findes en rigtig god defensiv midtbane spiller. Lur mig - selvom jeg er dybt uenig i beslutningen - om det ikke er det der er meningen med Paulinho? Det vil måske fungere fint? Veratti får vi jo ikke.

Rakitic har ikke været god nok sidste sæson heller, men har da ind imellem vist sit gamle niveau. Jeg ville bruge Roberto/Denis Suarez på den position ind i mellem.

Der mangler desuden en klasse angrebs venstrekant: Det kunne fint være Dembele... eller efter en lille omskoling Dybala.

Der er store fremtidsperspektiver i dette hold.. og i perioder spillede vi langt bedre end Real i går, men manglede en venstre kant for at kunne gøre arbejdet færdig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster