13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:Jeg håber med alt, at Messi indgiver en transfererklæring og vil væk.

Historiens bedste spiller skal ikke ødsle de sidste 2-3 år væk på et hold, som er blevet ødelagt af en fucking nar som Bartomeu og hans nikkedukker.

Det er simpelthen utroligt, at vi har købt så ringe ind, mens Real løber afsted med to barca-dna-spillere som Isco og Asensio og vi står tilbage med en halvfed Arda Turan og en fuldkommen ligegyldig Dølle.

Jeg gider allerede ikke engang denne sæson.
Lad os ikke glemme, at Toni fucking Kroos blev tilbudt til os af hans agent TO GANGE for 25 millioner euro men Lucho takkede nej

RGB
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af RGB »

Skal man nu være logget ind for at læse tråde her på siden?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Champione »

Uanset hvad, så er det her da dybt bekymrende.
Real foldede sig på ingen måde ud, og vadede igennem når de skruede bare en smule og de manglede da også lige deres absolut bedste midtbanespiller?

Værste start for Valverde - max pres og virkelig tryk i kulisserne fra dag 1, og samme gør sig gældende hvis Paulinho lander. Det vil nærmest skabe kaotiske tilstande, folk vil spørge sig selv om hvad fanden der foregår!!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

RGB skrev:Skal man nu være logget ind for at læse tråde her på siden?
Nej desværre. Jeg tror vores "gæster" nyder det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Piquénbauer skrev:
RGB skrev:Skal man nu være logget ind for at læse tråde her på siden?
Nej desværre. Jeg tror vores "gæster" nyder det.
Tror RGB har ret - fedt !
Próxima Estación.... Parallel!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
MessiPogba skrev:Jeg håber med alt, at Messi indgiver en transfererklæring og vil væk.

Historiens bedste spiller skal ikke ødsle de sidste 2-3 år væk på et hold, som er blevet ødelagt af en fucking nar som Bartomeu og hans nikkedukker.

Det er simpelthen utroligt, at vi har købt så ringe ind, mens Real løber afsted med to barca-dna-spillere som Isco og Asensio og vi står tilbage med en halvfed Arda Turan og en fuldkommen ligegyldig Dølle.

Jeg gider allerede ikke engang denne sæson.
Lad os ikke glemme, at Toni fucking Kroos blev tilbudt til os af hans agent TO GANGE for 25 millioner euro men Lucho takkede nej
Tager du seriøst pis på mig? Har vi fået tilbudt Kroos????

Så vi har i realiteten givet Real Isco, Asensio og Kroos på en periode over 3 år? Fantastisk. Simpelthen eksemplarisk.

Jamen en eller anden, gør et eller andet miserabelt ved mig. Jeg får spat.

Lucho - manden, der vandt et Treble pga. Messi gik amok og blev hængende. Fucking David Moyes kunne vinde en Treble med en Messi på mission.
Senest rettet af MessiPogba man aug 14, 2017 12:05 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Mon han savner sim Aduriz og rammerne i Bilbao? Sandt galehus han er kommet til, heh.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Senest rettet af Kubala man aug 14, 2017 12:12 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Morgendagens samtlige overskrifter vil handle om Gustav og hans lækre overkrop.
Det er lige noget til min højre hånd
MDCCCXCIX

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

I kan lige så godt lige mærke ekstra godt efter i kroppen lige nu og begynde at vænne jer til følelsen. Det her er kun toppen af isbjerget. I morgen bliver Paulinho offentliggjort. En 29-årig brasilianer, som er kåret til den dårligste spiller i Tottenhams historie. En mand, der koster 10 gange så meget, som vi blev tilbudt Asensio for.
Real er forberedt til de næste mange, mange år. Deres bredde er en af de vildeste, jeg har set. Deres trup er proppet med talenter, som stille og roligt bliver gjort klar til at tage over.
Hvem er vores fremtid?
Jeg har allerede deaktiveret mine følelser, for det bliver ikke sjovt det her.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Jeg sidder faktisk og håber, at Leo smutter. Han fortjener ikke det her. Jeg ville ikke blive det mindste ked af det, hvis han skrider fra det hele. Kun glad på hans vegne.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Det der er skandaløst, er, at ledelsen overvejer Paulinho som løsning. Paulinho. Den kinesiske liga er jo dårligere end Superliga, eller på samme niveau. Det er mere bekymrende.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Please sælg Messi

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

OliverDK skrev:I kan lige så godt lige mærke ekstra godt efter i kroppen lige nu og begynde at vænne jer til følelsen. Det her er kun toppen af isbjerget. I morgen bliver Paulinho offentliggjort. En 29-årig brasilianer, som er kåret til den dårligste spiller i Tottenhams historie. En mand, der koster 10 gange så meget, som vi blev tilbudt Asensio for.
Real er forberedt til de næste mange, mange år. Deres bredde er en af de vildeste, jeg har set. Deres trup er proppet med talenter, som stille og roligt bliver gjort klar til at tage over.
Hvem er vores fremtid?
Jeg har allerede deaktiveret mine følelser, for det bliver ikke sjovt det her.
Man har så svært ved at forestille sig, at en så stor fodboldklub kan blive drevet så elendigt, men det er simpelthen muligt, at sådan noget kan ske.

Vermaelen, DOuglas, Fede Arda, Gomes, Paco, Paulinho. Hold kæft en hitrate at have sig man. Alt imens, at Real har haft succes med Lucas Vazquez, Isco, Asensio, og nok også får succes med Theo og Ceballos.

Vi er så fucking fucked. Medmindre Messi lige finder sin indre alien frem og går fuldstændig amok, som aldrig før. Altså sæson 2011-2012 gange med 400. Og selv det ville nok ikke være nok for at redde det her miserable pis.

Lucho og Bartomeus miserable treble-lort blev overskygget af Messis hævntogt tilbage i 2014-2015, og det har de to levet alt for meget på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Fjern Messi fra vores hold. Hvad er der så tilbage? Jeg vil mene et relativt ordinært hold, som ville skulle kæmpe hårdt for at opnår europæiske pladser i alle de 4 største ligaer. Bartomeu skulle helt seriøst skamme sig. Har brudt så meget i stykker i sin tid på posten. Hvor er det vildt hvad vi er gået fra og til over en periode nu, ingen fremtidsperspektiv eller sikring.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster