13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Gomes ikke med selvom han er klar meldt.

Håber fanme ikke at han skal sælges for at få Paulinho!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Flere har forsøgt at tale kampen ned, så nu vil jeg i stedet prøve at tale den op (ja, jeg er så småt på vej til Camp Nou, så jeg bliver nok skudt i skoene, at jeg er 'biased'):
1. Det er den nye sæsons første officielle kamp (endelig!)
2. Der er en titel på spil (uagtet hvor stor værdi den tillægges)
3. Det er en kamp mod arvefjenden - altid garanti for spænding og dramatik
4. Vi får en indikation af, hvor vi står uden Ney
5. Kampen er et første fingerpeg om styrkeforholdet mellem Barca og Real
6. Det bliver spændende at se, hvordan vores nye træner blander kortene
7. Det er en fantastisk sommeraften i Barcelona (ok, det har ikke noget med kampen at gøre)

I øvrigt synes jeg, at intensiteten og spændingen i supercupen kan måle sig med kampene i ligaen. Barca vil altid gerne slå Real Madrid og omvendt.

Og så lidt forbrugeroplysninger (nu hvor vi ikke har fået andet end røverhistorier omkring transfers de seneste uger):
1. FC Barcelona har indgået en aftale med transportmyndighederne, så man kan komme hjem med Metroen selvom kampen slutter sent (efter sidste års spanske supercup måtte jeg gå 8 km. "hjem", det var surt).
2. Hvis man gerne vil se en El Clasico, men synes det er for dyrt og/eller umuligt at få billetter til El Calasico i ligasammenhæng, er kampen i aften (eller næste år, hvor Barca forhåbentligt skal spille supercup, som spanske mestre :? ) en rigtig god mulighed.
Billetter til den spanske supercup er billigere end til de traditionelle El Clasico opgør og er væsentligt nemmere at få fat på (kan sagtens købes på Barcas officielle hjemmeside. Det er næsten umuligt til de "rigtige" El Clasico). La Travel havde også tilbud på billet + hotelophold til (så vidt jeg husker) 2.295 kr. Det er en nem måde at komme afsted på, hvis man bruger pakkerejser som fx La Travel. Men det kan faktisk gøres noget billigere, hvis man selv står for besværet. Billetter til Barca mod Real Madrid kunne fås fra omkring 600 kr. (før eventuel medlemsrabat) og et tre stjernet hotel koster ca. 400 kr. pr.mand, hvis man er to, der deler et værelse. Man kan altså selv gøre det for ca. 1.000 kr. svarende til omkring halv pris i forhold til La Travel. Det gælder i øvrigt stort ser altid, at det er væsentligt billigere at arrangere fodboldrejser selv.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Bager »

Hvad med fly?
Visca el Barca

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Bager skrev:Hvad med fly?
Jeg søger altid efter flybilletter på Momondo.dk. Som regel er Norwegian eller Vueling billigst. Som oftest kan man også spare en hel del, hvis man har mulighed for at rejse ud/hjem uden for weekenderne. Priseksempel: Hvis man rejser til Barcelona den 2. september og hjem den 7. september koster det (fra) 1.170 kr.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg troede at kampen var aflyst. Der var næsten ingen aktivitet hele dag i dag i denne tråd indtil nu
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Barca: Ter Stegen; Vidal, Piqué, Umtiti, Alba; Busquets, Rakitic, Iniesta; Deulofeu, Suárez og Messi
Bænk: Cillessen, Semedo, Mascherano, Digne, Sergi Roberto, Denis Suárez, Alcácer

Real Madrid: Navas; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kovacic, Kroos, Isco; Benzema og Bale
Bænk: Casilla, Nacho, Ronaldo, Theo, Lucas Vazquez, Asensio, Ceballos

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Champione »

FCBSOCI skrev:Flere har forsøgt at tale kampen ned, så nu vil jeg i stedet prøve at tale den op (ja, jeg er så småt på vej til Camp Nou, så jeg bliver nok skudt i skoene, at jeg er 'biased'):
1. Det er den nye sæsons første officielle kamp (endelig!)
2. Der er en titel på spil (uagtet hvor stor værdi den tillægges)
3. Det er en kamp mod arvefjenden - altid garanti for spænding og dramatik
4. Vi får en indikation af, hvor vi står uden Ney
5. Kampen er et første fingerpeg om styrkeforholdet mellem Barca og Real
6. Det bliver spændende at se, hvordan vores nye træner blander kortene
7. Det er en fantastisk sommeraften i Barcelona (ok, det har ikke noget med kampen at gøre)

I øvrigt synes jeg, at intensiteten og spændingen i supercupen kan måle sig med kampene i ligaen. Barca vil altid gerne slå Real Madrid og omvendt.

Og så lidt forbrugeroplysninger (nu hvor vi ikke har fået andet end røverhistorier omkring transfers de seneste uger):
1. FC Barcelona har indgået en aftale med transportmyndighederne, så man kan komme hjem med Metroen selvom kampen slutter sent (efter sidste års spanske supercup måtte jeg gå 8 km. "hjem", det var surt).
2. Hvis man gerne vil se en El Clasico, men synes det er for dyrt og/eller umuligt at få billetter til El Calasico i ligasammenhæng, er kampen i aften (eller næste år, hvor Barca forhåbentligt skal spille supercup, som spanske mestre :? ) en rigtig god mulighed.
Billetter til den spanske supercup er billigere end til de traditionelle El Clasico opgør og er væsentligt nemmere at få fat på (kan sagtens købes på Barcas officielle hjemmeside. Det er næsten umuligt til de "rigtige" El Clasico). La Travel havde også tilbud på billet + hotelophold til (så vidt jeg husker) 2.295 kr. Det er en nem måde at komme afsted på, hvis man bruger pakkerejser som fx La Travel. Men det kan faktisk gøres noget billigere, hvis man selv står for besværet. Billetter til Barca mod Real Madrid kunne fås fra omkring 600 kr. (før eventuel medlemsrabat) og et tre stjernet hotel koster ca. 400 kr. pr.mand, hvis man er to, der deler et værelse. Man kan altså selv gøre det for ca. 1.000 kr. svarende til omkring halv pris i forhold til La Travel. Det gælder i øvrigt stort ser altid, at det er væsentligt billigere at arrangere fodboldrejser selv.
Valverdes første kamp, glæder mig til at se om vi kan se nogle spændende tegninger taktisk!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Jeg håber at Vidal ikke spiller lige så dårligt, som da de to hold mødtes i Miami.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

emo skrev:Gomes ikke med selvom han er klar meldt.

Håber fanme ikke at han skal sælges for at få Paulinho!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Hvad end man så har at sige om Gomes, så ville det være det rene hul i hovedet.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ialocin »

Mon ikke Gomes er udeladt fordi han kom sent tilbage fra ferie, ligesom Ronaldo, der ikke starter i dag? Derudover har han da også lige været skadet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Hvilken kamp det her var.

phpBB [video]

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Kom så Dølle.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dølle scorer. VAMOS!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Så, Vamos! Lad os se hvad det bliver til. Forventer stor gejst og gåpåmod.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Sagde kommentatoren lige at vi ikke har handlet ind på højreback?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster