Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skulle nok lige have tjekket nettet inden jeg skrev... Det ser ud til at der er billeder af paulinho i lufthavnen. Jeebus.

Jeg fatter simpelthen ikke at de tør. IMO er det ekstremt risikabelt at hente ham med hensyn til beneditos mistillidsvotum. Medmindre de må er helt sikre på at at dembele og coutinho også kommer.

Hvis vi henter alle disse spillere så tror jeg forresten vi går over i en 4-2-3-1.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hvorfor er folk så sikre på at vi henter ham?
Købet giver bare rigtig god mening, når nu det er vores ledelse.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af MessiPogba »

Nogle, der ved, hvor jeg kan finde reb på tilbud? Jeg magter ikke denne sæson allerede, og vi er ikke engang startet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er da en super start på vores forvaltning af indtægterne fra det største salg i historien. Vi lægger simpelthen ud med at bruge 40 millioner euro på at sikre, at vores præsident kan få en aftale i hus i Kina, alt imens vores nyansatte træner helt åbenlyst ikke bryder sig om købet.

Bartomeu er værre end Gaspart. Gaspart havde i det mindste en brændende passion for klubben. Bartomeu er bare et fucking røvhul udover det sædvanlige. Jeg håber han havner bag tremmer ligesom Rosell.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Haha jeg glæder mig allerede til sammenbruddet når det bliver gjort officielt efter vi har tabt i aften.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af A$AP »

Real Madrid vinder 3. CL trofæ på 4 år, og det er sådan her vi svarer tilbage. Igen og igen. Forskellen bliver kun større og større imellem os, indtil alle de ansvarlige bliver sparket ud på røv og albuer. Valverde er nødt til at vågne op, det her er ikke Bilbao.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af A$AP »

Det er vel bare et ærgerligt faktum, at vores midtbane nu mere kan karakteriseres som værende ''work-horses'' og fysiske, og Real Madrids midtbane nu er fuld med tekniske- og pasningsstærke spillere. Hvem havde troet det for 6 år siden.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af MessiPogba »

Nu ser vi en masse spillertilstrøm til Kina, da de nu ved, at Barcelona åbenbart holder øje med den liga, og det er muligt at blive Barca-spiller.

Så kan vi købe endnu en spiller til 5 gange overpris, som har spillet i en ringe liga.


Og noget helt andet.

Hvad fanden sker der for Perez-tendenserne i vores klub? Er det bestyrelsen, der har foretaget et køb af Paulinho uden Valverdes accept? Det er jo fuldkommen helt skudt i hovedet, at man nulstiller sin træners magt og henter en spiller, som træneren ikke ønsker. Det er jo sygt det her. Hvad fanden sker der i vores klub?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Real Madrid vinder 3. CL trofæ på 4 år, og det er sådan her vi svarer tilbage. Igen og igen. Forskellen bliver kun større og større imellem os, indtil alle de ansvarlige bliver sparket ud på røv og albuer. Valverde er nødt til at vågne op, det her er ikke Bilbao.
Hvad fanden skal Valverde gøre? Han har allerede pointeret, at de spillere vi bliver kædet sammen med for tiden, ikke er dem han har ønsket overfor ledelsen. Det er jo et helt klart udtryk for den altoverskyggende inkompetence, der hersker i klubbens øverste geledder. Vi har ansat en ny træner, og allerede nu går vi uden problemer stik imod hans ønsker. Så længe Bartomeu er præsident, så må vi stå model til det her pinlige cirkus. Jeg væmmes virkelig over den klub, vi er ved at forvandle os til i de her år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Det må være et tegn på at vi henter dembele og coutinho. Barto og co tør ikke at risikere kun at stå tilbage med paulinho efter vi har solgt ney.

Og så skal der godt nok sælges ud på midten!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Michman »

Gider ikke finde mig i det her.. HVAD HELVED SKAL VI BRUGE DEN IDIOT TIL..?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor er han en idiot? Det er klamt at han skal svines. Han får en chance som folk ville slå ihjel for og selvfølgelig skal han tage den. Og han skal desuden have chancen af os fans når han kommer.

Det her er ledelsens skyld og kun deres. Det er DEM der skal have tæskene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Hvorfor er han en idiot? Det er klamt at han skal svines. Han får en chance som folk ville slå ihjel for og selvfølgelig skal han tage den. Og han skal desuden have chancen af os fans når han kommer.

Det her er ledelsens skyld og kun deres. Det er DEM der skal have tæskene.
Har vist svinet vores ledelse. Det her er simpelthen Hleb om igen. Fint han får en chance.. Men det er uhyggeligt at vores "ledelse" er så utrolig inkompetente i hvad de fortager sig. Det første vi får efter vi har mistet verdens 3 bedste spiller er at vi køber en 29 årig spiller der til dagligt spiller i Kina der ikke var god nok til Tottenham.
H
Å
B
L
Ø
S
T
!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor er han en idiot? Det er klamt at han skal svines. Han får en chance som folk ville slå ihjel for og selvfølgelig skal han tage den. Og han skal desuden have chancen af os fans når han kommer.

Det her er ledelsens skyld og kun deres. Det er DEM der skal have tæskene.
Har vist svinet vores ledelse. Det her er simpelthen Hleb om igen. Fint han får en chance.. Men det er uhyggeligt at vores "ledelse" er så utrolig inkompetente i hvad de fortager sig. Det første vi får efter vi har mistet verdens 3 bedste spiller er at vi køber en 29 årig spiller der til dagligt spiller i Kina der ikke var god nok til Tottenham.
H
Å
B
L
Ø
S
T
!
Den er jeg med på. Der er dog ingen grund til at kalde paulinho en idiot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Drake »

Enig der giver ikke mening at kalde Paulinho en idiot, selvfølgelig vil han tage den mulighed at komme til os. Men han får ikke en chance af mig hvis han kommer, det er simpelthen så håbløst et køb til at jeg vil det :mad: :devil:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster