Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Ja hvis bare det går så simpelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Ved ikke, om det er blevet skrevet, men Liverpool-shoppen har fjernet rudeplakater med Coutinho i går.

Kan ses her:



Som jeg skrev tidligere. Coutinho er Barca-spilelr senest næste mandag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Ved ikke, om det er blevet skrevet, men Liverpool-shoppen har fjernet rudeplakater med Coutinho i går.

Kan ses her:



Som jeg skrev tidligere. Coutinho er Barca-spilelr senest næste mandag.
Jeg har virkelig svært ved at forestille mig, at Liverpool-shoppen ligger inde med viden omkring Countinho salget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Ved ikke, om det er blevet skrevet, men Liverpool-shoppen har fjernet rudeplakater med Coutinho i går.

Kan ses her:



Som jeg skrev tidligere. Coutinho er Barca-spilelr senest næste mandag.
Jeg har virkelig svært ved at forestille mig, at Liverpool-shoppen ligger inde med viden omkring Countinho salget.
Alle klubbens ansatte får ting at vide jo. Det er jo ordre fra bestyrelsen det der. De har nok fået at vide, at de skal fjerne plakater med Coutinho. Hvorfor skulle de pludselig fjerne plakater med deres allerstørste stjerne?

Svarer jo til, at vi fjernede plakater med Messi i shoppen. Det sker jo ikke, medmindre der er en salgsgrund bag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kan da også bare være, at Coutinho er blevet klippet, og plakaterne skulle opdateres?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Det kan da også bare være, at Coutinho er blevet klippet, og plakaterne skulle opdateres?
Det kan også være, at de fjerner plakatten for at undgå eventuelt hærværk på ruden.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det kan da også bare være, at Coutinho er blevet klippet, og plakaterne skulle opdateres?
Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SparetireDad »

Det kan også være, at Coutinho er på vej til Guangzhou Evergrande :mrgreen:

Anyways. Et eller andet sted er han vist på vej hen:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... l-tyskland

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af whidgee »

KØØØØB. Skal have dulmet mine smerter

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

Hvad skete der overhovedet for det der med, at de skulle offentliggøres samtidigt? De tre køb. Er vi virkelig stadig så langt fra, Phil og Ousmane?
“Phil is my teammate and, of course, I’ve had conversations with him. We have a good relationship and I respect him a lot but I don’t think I can influence the situation”.

“We all want Phil to stay because he is a world-class player. Obviously it’s a complicated situation for him,” the Englishman added.

“Whatever I say won't help matters. As professionals, we’re fully focussed on the game,” Henderson said.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror virkelig vi prøver at få prisen ned på begge. Og jeg er bange for at vi bruger hele transfervinduet for så alligevel at ende som med paulinho hvor man betaler det der kræves.

Det gode med dortmund er at de skal offentliggøre når de får et bud og det har de kun gjort en gang så det virker til at det er gået lidt i stå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SparetireDad »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... onaco.html

Det lyder da virkelig som om, at man tager det rigtig seriøst at få foretaget dét indkøb - hvis man ligefrem skal benytte en anden lejlighed til at mødes :eek:

Jeg troede, at man nærmest sad i forhandlinger allerede - eller som minimum godt kunne aftale forhandlingsmøder uden at vente på en anden lejlighed først om tre dage.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

SparetireDad skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... onaco.html

Det lyder da virkelig som om, at man tager det rigtig seriøst at få foretaget dét indkøb - hvis man ligefrem skal benytte en anden lejlighed til at mødes :eek:

Jeg troede, at man nærmest sad i forhandlinger allerede - eller som minimum godt kunne aftale forhandlingsmøder uden at vente på en anden lejlighed først om tre dage.
Du skal tænke på, at bartoshit har travlt i øjeblikket. Han er lige i evergrande for at færdiggøre et projekt..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

Klopp says Coutinho is now ill #LFC
:lol:
Klopp on Coutinho's future: "It is 100% clear that nothing has changed."
Klopp: "We have to perform and deliver. We know the Anfield atmosphere can and will help us. I hope everyone is ready to fight."
Klopp: "Of course (I would welcome Coutinho back). Is everything okay between us? Yes, indeed, absolutely, 100%."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Lol, lille en lille griner.

Fandt denne på Twitter

James Pearce ✔ @JamesPearceEcho
Klopp says Coutinho is now ill#LFC

Så er der en, der har svaret:

"Yeah, ill from being a LFC player. I'd be ill too if that was me"
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster