Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok! Det er ikke mere officielt end alle de gange vi har været timer fra coutinho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:
Mander skrev:Skyd mig...
You'r back!!
Lad os nu lige se - kan jo være, at nogen tager imod mit tilbud og gør en endelse på lidelserne...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Mander skrev:
Guardiola skrev:
Mander skrev:Skyd mig...
You'r back!!
Lad os nu lige se - kan jo være, at nogen tager imod mit tilbud og gør en endelse på lidelserne...
Ja ok. Kan godt se paradokset ;-)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Som Holger Danske vågner Mander op, når Barca er i problemer og har brug for hjælp og Barca har virkelig brug for hjælp, hvis vi køber Paulinho.


Sent from my iPad using Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man skal se på nogle lidt mere positive nyheder så har klopp været ude med nogle udtalelser der godt kunne tolkes som om countinho er på vej videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Mander skrev:
Guardiola skrev:
Mander skrev:Skyd mig...
You'r back!!
Lad os nu lige se - kan jo være, at nogen tager imod mit tilbud og gør en endelse på lidelserne...
Aldrig! Vi har brug for vores Mander. Woop. Nu mangler Dia bare at give KAGE, så er verden igen i balance.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.anfieldhq.com/jurgen-klopp-b ... -coutinho/

Ok så klopp vil sælge men det vil FSG ikke? Hvis det kun er dem der står i vejen så skal vi nok hente ham. Penge er det vigtigste for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvad angår Paulinho så forstår jeg ikke hvordan han kan komme i betragtning. Uanset hvor mange scouts man sendte til Kina, så ville han stadig spille i Kina, ergo kan han ikke bedømmes. Kunne de ikke ligeså godt tjekke Superliga klubberne for kommende spillermateriale? Han har haft 2 sæsoner i Europa, så hvordan kan han nogensinde være nævnt i aviserne? Man kan spørge så sig selv, hvorfor spiller han overhovedet i Kina? Svaret: Penge! Er det ikke en kæmpe alarmklokke? At man spiller for pengene og ikke for det sportslige? Har man intet lært af Neymar-sagen? Jeg kunne forstå hvis vi fik ham gratis, men til 40 millioner euro er fuldstændig absurd. Skulle han ende med at komme, så er det selvfølgelig ikke hans skyld, men har han mentaliteten til at kunne begå én fejl og så blive pebet af resten af sine Barca-dage? Jeg håber for hans psyke at han holder sig langt væk.

Og så er der lige ham Seri. Seri-øst, hvorfor ser folk det store lys i en spiller der spiller i Nice og som ikke rygtes til nogen storklub overhovedet?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Blaugrana al vent skrev:Hvad angår Paulinho så forstår jeg ikke hvordan han kan komme i betragtning. Uanset hvor mange scouts man sendte til Kina, så ville han stadig spille i Kina, ergo kan han ikke bedømmes. Kunne de ikke ligeså godt tjekke Superliga klubberne for kommende spillermateriale? Han har haft 2 sæsoner i Europa, så hvordan kan han nogensinde være nævnt i aviserne? Man kan spørge så sig selv, hvorfor spiller han overhovedet i Kina? Svaret: Penge! Er det ikke en kæmpe alarmklokke? At man spiller for pengene og ikke for det sportslige? Har man intet lært af Neymar-sagen? Jeg kunne forstå hvis vi fik ham gratis, men til 40 millioner euro er fuldstændig absurd. Skulle han ende med at komme, så er det selvfølgelig ikke hans skyld, men har han mentaliteten til at kunne begå én fejl og så blive pebet af resten af sine Barca-dage? Jeg håber for hans psyke at han holder sig langt væk.

Og så er der lige ham Seri. Seri-øst, hvorfor ser folk det store lys i en spiller der spiller i Nice og som ikke rygtes til nogen storklub overhovedet?
Hellere Seri. Ham er der måske fremtid i..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Michman skrev:
Blaugrana al vent skrev:Hvad angår Paulinho så forstår jeg ikke hvordan han kan komme i betragtning. Uanset hvor mange scouts man sendte til Kina, så ville han stadig spille i Kina, ergo kan han ikke bedømmes. Kunne de ikke ligeså godt tjekke Superliga klubberne for kommende spillermateriale? Han har haft 2 sæsoner i Europa, så hvordan kan han nogensinde være nævnt i aviserne? Man kan spørge så sig selv, hvorfor spiller han overhovedet i Kina? Svaret: Penge! Er det ikke en kæmpe alarmklokke? At man spiller for pengene og ikke for det sportslige? Har man intet lært af Neymar-sagen? Jeg kunne forstå hvis vi fik ham gratis, men til 40 millioner euro er fuldstændig absurd. Skulle han ende med at komme, så er det selvfølgelig ikke hans skyld, men har han mentaliteten til at kunne begå én fejl og så blive pebet af resten af sine Barca-dage? Jeg håber for hans psyke at han holder sig langt væk.

Og så er der lige ham Seri. Seri-øst, hvorfor ser folk det store lys i en spiller der spiller i Nice og som ikke rygtes til nogen storklub overhovedet?
Hellere Seri. Ham er der måske fremtid i..
Nååårh, jamen så forstår jeg bedre. Håber vi køber Seri så :eek:
Jeg bløder Blaugrana

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Den her ledelse skal markere et transfervindue med et dårligt køb. Det er efterhånden blevet et varemærke, såfremt man selvfølgelig køber Paulinho.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg fik lige en tanke... hvis Valverde vil spille 4-2-3-1 ville Paulinho give mening hvis han skal spille på den defensive midtbane med Busquets eller Raikitic

------------------------------ Mats -----------------------------
Vidal/Semedo - Pique/mash -umtiti/Marlon - Alba/Digne
--------- Rakitic/Paulinho - Busquets/Gomes-------------
--- D. Suarez ----- Messi/Iniesta ---- Roberto/Iniesta
---------------------- Suarez/Paco-----------------------------

Derved mangler der kun Dembele og Coutinho for at kunne forstærke den offensive midtbane og angreb som giver mulighed for at skifte mellen 3-4-3, 4-3-3, 4-2-3-1 eller sågar 4-4-2

Paulinho giver imo kun mening som den ene af 2 defensive midtbane spillere i en 4-2-3-1 formation, han er fysisk stærk, udmærket teknisk, stærk i hovedspillet, ok blik for spillet og løbestærk...


phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Han rammer sku plet her synes jeg, der små sku gøres noget ved vores inkompetente ledelse, og få købt nogle ordenlige spillere, IKKE F..king Paulinho!

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg fik lige en tanke... hvis Valverde vil spille 4-2-3-1 ville Paulinho give mening hvis han skal spille på den defensive midtbane med Busquets eller Raikitic

------------------------------ Mats -----------------------------
Vidal/Semedo - Pique/mash -umtiti/Marlon - Alba/Digne
--------- Rakitic/Paulinho - Busquets/Gomes-------------
--- D. Suarez ----- Messi/Iniesta ---- Roberto/Iniesta
---------------------- Suarez/Paco-----------------------------

Derved mangler der kun Dembele og Coutinho for at kunne forstærke den offensive midtbane og angreb som giver mulighed for at skifte mellen 3-4-3, 4-3-3, 4-2-3-1 eller sågar 4-4-2

Paulinho giver imo kun mening som den ene af 2 defensive midtbane spillere i en 4-2-3-1 formation, han er fysisk stærk, udmærket teknisk, stærk i hovedspillet, ok blik for spillet og løbestærk...


phpBB [video]
Iniesta skal ikke spille på venstrekanten mere, det har han slet ikke speeden til. Sergi Roberto skal slet ikke spille der, men i stedet på midtbanen, ergo giver det endnu mindre mening med Paulinho. Denis Suarez og Dølle kan kæmpe om venstrekanten, og i så fald mangler vi en på højrekanten - jeg går udfra at det er her Dembele kommer ind i billedet. Coutinho er jeg ikke tændt på... da jeg mener vi skal give Denis og/eller Dølle chancen, og ej heller skal brænde 250ish mio euro af på 2 spillere, det er rigeligt at betale overpris for en enkelt spiller!

Du mangler også at tage stilling Rafinha og Alena, de mister også spilletid på bekostning af Paulinho - en mand som ingen fremtid har på holdet.
Senest rettet af batistuta lør aug 12, 2017 7:54 pm, rettet i alt 2 gange.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Drake skrev:Han rammer sku plet her synes jeg, der små sku gøres noget ved vores inkompetente ledelse, og få købt nogle ordenlige spillere, IKKE F..king Paulinho!

phpBB [video]

Som jeg postede i Paulinho tråden:
Nogen er i gang med at ødelægge min kære klub.

Har vi Real Madrid fans som board medlemmer?

Douglas, Mattheui, Arda, Gomes, Digne, Paco, Paulinho etc.. kommer som "forstærkninger"!!!!

Imens er Xavi stoppet, Neymar rejst, Alves rejst, Iniesta synger på sidste vers.

Og alt imens vi bliver "lovet" gode forstærkninger som Dybala, Coutinho, Dembele etc... som ikke er kommet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster