Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:
A$AP skrev:Liverpool gør det heller ikke mere attraktivt for Coutinho at blive, med det rædsomme transfervindue de har haft indtil videre.
Hvad er rædsomt ved deres transfervindue? De kommer da styrket ud efter købet af Salah.
Salah er jo ikke et godt køb. Han er all pace og nada teknik. Luk rummene ned bag ham og så er han total værdiløs. Han var jo ofte helt anonym mod Juventus og i Romas CL-kampe, når han moøder bare lidt kvalitet.

Salah tager dig ikke til next-level.
Fart var da nok til to mål i dag :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
A$AP skrev:Liverpool gør det heller ikke mere attraktivt for Coutinho at blive, med det rædsomme transfervindue de har haft indtil videre.
Hvad er rædsomt ved deres transfervindue? De kommer da styrket ud efter købet af Salah.
Salah er jo ikke et godt køb. Han er all pace og nada teknik. Luk rummene ned bag ham og så er han total værdiløs. Han var jo ofte helt anonym mod Juventus og i Romas CL-kampe, når han moøder bare lidt kvalitet.

Salah tager dig ikke til next-level.
Fart var da nok til to mål i dag :glad:
Ja, men det er også det eneste han kan, hvis han har rum at løbe i. Det er jo bare ufattelig ringe af Watford. Ikke noget nyt under solen der, da han gjorde det samme i Roma.

Som tidlgiere nævnt, Liverpool er farlige, når der er tomrum bag forsvarskæden. Lukker du det ned, så er de virkelig et ringe hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg har altid synes Salah var en underholdende spiller. Han prøver tit at gøre noget, når han får bolden. Det lykkes ikke altid, men han prøver.

Jeg er i hvert fald ikke så skeptisk på Salah's vegne. Han er ikke verdensklasse, men han skal nok bidrage i Liverpool.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Jeg har altid synes Salah var en underholdende spiller. Han prøver tit at gøre noget, når han får bolden. Det lykkes ikke altid, men han prøver.

Jeg er i hvert fald ikke så skeptisk på Salah's vegne. Han er ikke verdensklasse, men han skal nok bidrage i Liverpool.
Altså, jeg siger ikke, at han er Jordan Henderson-ringe. Han har en vanvittig fart, som kan være gavnlig, når der er rum, han kan udnytte, men mod de bedre hold ,så er han alt for nemt at tage ud af kampen. Havde han haft en bedre close control med bolden, højere teknisk niveau og højere fodbold IQ, havde han været decideret umenneskelig at hamle op i mod.

Men hans fart og gåpåmod har taget ham langt.

Men bare lige for at statuere et eksempel. Salah mod Mourinhos United-bus-parkering, og du vil se, hvor ligegyldig Salah vil blive (nu scorer han sikkert 4 mål mod United, nu hvor jeg har jinxet den :grin: ). Her plejer de rigtige gode spillere at kunne stadigvæk kunne gøre noget, da de deres fodboldforståelse, teknik i de små rum er stadigvæk meget brugbare.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

@MessiPogba

Salah er måske ikke den mest intelligente spiller, men han er ikke sjov at spille overfor. Han er med i ret meget og kan virkelig skabe ravage. Han har selvfølgelig kampe, hvor intet lykkes, men man skal hele tiden holde øje med ham.

Jeg synes han passer ret godt til Liverpools spillestil. De kan virkelig spille nogle vilde kampe, hvor Salah kan udnytte den kaos der vil opstå. Det bliver dog interessant at se ham mod et hold som West Brom, der sjældent bliver fanget højt i banen. Du har nok ret i, at det ikke er hans kop te.

Jeg mener, at Mourinho var hovedårsagen til, at han aldrig blev en succes i Chelsea. Portugiseren begrænser sine offensive spillere, hvor Salah har brug for frie tøljer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

3-3. Hahahahahaha.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Matt Hughes of @TimesSport says Chelsea have lowered their valuation of Diego Costa to just £35m. Club not even in contact with the striker.
Damn. Det var kun i sidste sæson, at han jo indtil februar/marts var en af de primære til Chelsea's topplacering.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:3-3. Hahahahahaha.
Som United-folk er det en glædeligt dag for os! Kæft, hvor jeg virkelig ikke bryder mig om Liverpool.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
Matt Hughes of @TimesSport says Chelsea have lowered their valuation of Diego Costa to just £35m. Club not even in contact with the striker.
Damn. Det var kun i sidste sæson, at han jo indtil februar/marts var en af de primære til Chelsea's topplacering.
Og erstatter ham med en angriber, der ikke engang er i hans kaliber til 70 mio. pund. Det er jo fornærmende købmandsskab og scouting af Chelsea.

Chelsea får sig en meget svær sæson
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Hver gang jeg ser David Luiz spille, så bliver jeg irriteret. Irriteret over, hvor en fuldkommen vanvittig forsvarsspiller, han ville være, hvis han kunne koncentrere sig og kunne forudse spillet som Godin og andre kvalitets CB'er gør det.

Han er en fremragende atlet og har utrolig god på bolden og generelt en god fodboldspiller. Bare hans arbejde uden bold der er ofte rædderligt, selvom han havde en fin sæson sidste år, men hans blackouts er der stadigvæk og lurer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Hvad sker der for dommerne i Premier League. Den tackling var jo på ingen måde til rødt kort.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Hvem skulle have troet, at den mest usympatiske kamp af Chelsea var uden Costa på banen.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Stærkt ben, med knopperne forrest? Hmm, fair nok, imo.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:
zqa skrev:3-3. Hahahahahaha.
Som United-folk er det en glædeligt dag for os! Kæft, hvor jeg virkelig ikke bryder mig om Liverpool.
Jeg hader Liverpool stort set lige så meget som jeg hader Real og ps&e.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Begår Chelsea den samme fejl som efter sidste gang de vandt mesterskabet med Mourinho og stort set ikke købte ind? Vi ved jo godt hvordan den sæson endte. Godt nok underligt hvor passive de er på transfermarkedet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster