Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Det gjorde vi jo også? Vi ville have haft dembele sidste sæson men han vidste at der ikke var meget spilletid at hente med MSN så han tog dortmund.

Og ellers så lyder din plan som arsenals. Faktum er at barca altid har lavet store handler og vi har haft fin succes med det. Ydermere har vi jo faktisk forsøgt med unge spillere sidste år inden de fik deres gennembrud. Og vi har spillere som mats, Umtiti og måske semedo der vel passer på det du skriver.
Er der virkelig en udtalelse fra Dembele på dette? Det virker helt forkert at han skulle have fravalgt os sidste sæson og forguder os så meget i denne? Det vil jeg gerne se, hvis det findes. For det er så gået min næse forbi. Han var rygtet til os, som så mange andre men mener aldrig at der var forhandlinger.

Og ret enig, vi skal satse på disse spillere tidligere i processen. Hellere fjele for 15 end fejle for 100 mill..

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Som jeg læser det med at Barca ikke reelt har indløst checken fra Neymar... kunne det være den formalitet der gør at man ikke har underskrevet med Coutinho og Dembele endnu?

http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45b0.html

Så måske derfor...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare ikke det er så slemt. Og jeg tror vi kommer til at se meget til det i fremtiden nu hvor klubber har så mange penge. Enten det eller frikøbs og korte kontrakter for ingen spillere vil være fanget i en klub som ellers skulle være et springbræt.

Det bliver ydermere spændende hvilken betydning dette får for dortmund og lignende fremadrettet. I dag har agenter meget at skulle have sagt og de tænker på penge (især transfers). Det kan tænkes at de vil anbefale deres spillere at tage til klubber der er mere åbne for forhandlinger.

Men altså det er da ikke det mest sympatiske men for mig viser det at han vil klubben. Og hvis man skal kigge på andre der har gjort det som abidal og masche så er det spillere der brænder for klubben og dem kan man ikke få nok af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Det gjorde vi jo også? Vi ville have haft dembele sidste sæson men han vidste at der ikke var meget spilletid at hente med MSN så han tog dortmund.

Og ellers så lyder din plan som arsenals. Faktum er at barca altid har lavet store handler og vi har haft fin succes med det. Ydermere har vi jo faktisk forsøgt med unge spillere sidste år inden de fik deres gennembrud. Og vi har spillere som mats, Umtiti og måske semedo der vel passer på det du skriver.
Er der virkelig en udtalelse fra Dembele på dette? Det virker helt forkert at han skulle have fravalgt os sidste sæson og forguder os så meget i denne? Det vil jeg gerne se, hvis det findes. For det er så gået min næse forbi. Han var rygtet til os, som så mange andre men mener aldrig at der var forhandlinger.

Og ret enig, vi skal satse på disse spillere tidligere i processen. Hellere fjele for 15 end fejle for 100 mill..

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg sidder på min mobil og gider ikke til at finde det. Men Robert var kæmpe fan og efter ham. Og det giver da fin mening selvom han er fan. Enhver kunne se at spilletiden ville være minimal med MSN og som 19 årig så er det det der gælder.

Og sidste sommer var det jo præcis det vi gjorde da vi forsøgte at hente talenter inden deres gennembrud hvilket man må sige ledelsen er blevet kritiseret for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Det gjorde vi jo også? Vi ville have haft dembele sidste sæson men han vidste at der ikke var meget spilletid at hente med MSN så han tog dortmund.

Og ellers så lyder din plan som arsenals. Faktum er at barca altid har lavet store handler og vi har haft fin succes med det. Ydermere har vi jo faktisk forsøgt med unge spillere sidste år inden de fik deres gennembrud. Og vi har spillere som mats, Umtiti og måske semedo der vel passer på det du skriver.
Er der virkelig en udtalelse fra Dembele på dette? Det virker helt forkert at han skulle have fravalgt os sidste sæson og forguder os så meget i denne? Det vil jeg gerne se, hvis det findes. For det er så gået min næse forbi. Han var rygtet til os, som så mange andre men mener aldrig at der var forhandlinger.

Og ret enig, vi skal satse på disse spillere tidligere i processen. Hellere fjele for 15 end fejle for 100 mill..

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg sidder på min mobil og gider ikke til at finde det. Men Robert var kæmpe fan og efter ham. Og det giver da fin mening selvom han er fan. Enhver kunne se at spilletiden ville være minimal med MSN og som 19 årig så er det det der gælder.

Og sidste sommer var det jo præcis det vi gjorde da vi forsøgte at hente talenter inden deres gennembrud hvilket man må sige ledelsen er blevet kritiseret for.
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/dembe ... barca.html

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Det gjorde vi jo også? Vi ville have haft dembele sidste sæson men han vidste at der ikke var meget spilletid at hente med MSN så han tog dortmund.

Og ellers så lyder din plan som arsenals. Faktum er at barca altid har lavet store handler og vi har haft fin succes med det. Ydermere har vi jo faktisk forsøgt med unge spillere sidste år inden de fik deres gennembrud. Og vi har spillere som mats, Umtiti og måske semedo der vel passer på det du skriver.
Min pointe er at vi har haft både interessen og en helt åbenlys chance for at hente spillere som Dembele, Dybala og Isco, men vi venter på at de tager til en anden storklub, for så nærmest med det samme herefter konstatere at de er gode nok til os. Det er KUN et år siden, at Dembele skiftede til Dortmund, og jeg husker tydeligt interessen i ham. Og selvfølgelig kunne vi have overbevist ham dengang, hvis vi virkelig ville! Hvis vi køber ham til 10 gange så meget nu, grænser det sig næsten til at være endnu mere dumt end da Man U forærede Pogba væk, for at købe ham tilbage igen for et rekordbeløb.

Hvis Ter Stegen og Umtiti er de eneste nuværende (succesfulde) spillere i truppen som vi har hentet til en fornuftig pris i nyere tid, så ser det sort ud.
Barca fan siden 1986.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

SpillerSomMESSI skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Som jeg læser det med at Barca ikke reelt har indløst checken fra Neymar... kunne det være den formalitet der gør at man ikke har underskrevet med Coutinho og Dembele endnu?

http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45b0.html

Så måske derfor...
Jeg har hørt, at Bartomeu går rundt med checken i sin pung, og at den nu er helt slidt og krøllet. Han glemte endda pungen ved en ballonsælger på Rambla'en, men han havde heldigvis skrevet sit telefonnummer uden på pungen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:Det gjorde vi jo også? Vi ville have haft dembele sidste sæson men han vidste at der ikke var meget spilletid at hente med MSN så han tog dortmund.

Og ellers så lyder din plan som arsenals. Faktum er at barca altid har lavet store handler og vi har haft fin succes med det. Ydermere har vi jo faktisk forsøgt med unge spillere sidste år inden de fik deres gennembrud. Og vi har spillere som mats, Umtiti og måske semedo der vel passer på det du skriver.
Min pointe er at vi har haft både interessen og en helt åbenlys chance for at hente spillere som Dembele, Dybala og Isco, men vi venter på at de tager til en anden storklub, for så nærmest med det samme herefter konstatere at de er gode nok til os. Det er KUN et år siden, at Dembele skiftede til Dortmund, og jeg husker tydeligt interessen i ham. Og selvfølgelig kunne vi have overbevist ham dengang, hvis vi virkelig ville! Hvis vi køber ham til 10 gange så meget nu, grænser det sig næsten til at være endnu mere dumt end da Man U forærede Pogba væk, for at købe ham tilbage igen for et rekordbeløb.

Hvis Ter Stegen og Umtiti er de eneste nuværende (succesfulde) spillere i truppen som vi har hentet til en fornuftig pris i nyere tid, så ser det sort ud.
Om vi kunne have hentet dembele ved jeg virkelig ikke. Jeg kan godt forstå hvis en ung spiller siger nej. Vi så det også med vietto og gameiro (der selvfølgelig er ældre). MSN var bare afskrækkende da de ikke bare var fremragende men også sjældent skadet.

Jeg er helt enig i at vi skal forsøge at hente disse spillere inden de slår igennem. Men jeg tror virkelig også det er det vi prøvede på sidste år med alle de spillere omkring 22. Hvis vi kombinerer det med en stjerne her og der så er jeg godt tilfreds med den taktik. Alene synes jeg dog det er for farligt da man sjældent ved hvad man helt præcist får i disse unge spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Barca.luv
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs jan 12, 2016 10:38 am
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barca.luv »

Ser ud til at Isco nu har underskrevet ny kontrakt ifølge AS:
https://en.as.com/en/2017/08/11/footbal ... 40377.html

Til gengæld virker det ikke som om Klopp afviser salg af Coutinho mere:
https://as.com/videos/2017/08/10/en/150 ... 58919.html

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

..Billede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lopezzz »

Ingen gider mere at spille for Uefalona lol
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

More like Bartolona.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Vi bliver nødt til at forstærke vores midtbane. Den har været et problem i to år nu. En stor del skyldes Luchos taktik, men vi bare indse, at Iniesta ikke kan spille på dette niveau længere over en hel sæson som 33 årig. Ideelt set erstatter vi både ham og Rakitic.

Jeg ville nok gå efter Eriksen og Jorginho/Seri nu. Eriksen til at erstatte Iniesta. Jeg synes han er bedre end Coutinho. Og Jorginho/Seri lidt længere tilbage til at fordele spillet. Problemet er igen, at vi er for sent ude, og Tottenham ikke vil sælge. Men lad os se hvad en mand som Levy siger til 100 millioner euro.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Seri er spændende! Og mon ikke han kan lokkes væk for under 50 mio euro. Jorginho er jeg også ret pjattet med, men tænker at Napolis forhandlingstaktik vil være den samme som de øvrige topklubbers.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Synes jeg overhovedet ikke. Jeg er fint tilfreds med de spillere vi har. Og jeg vil langt hellere satse på dem end hive andre ind. Ok hvis vi kunne få verratti/thiago så fint men det kan vi ikke. Og dem der ellers bliver nævnt tror jeg ikke er bedre end dem vi har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster