Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe hvis messi bliver pool spiller så begynder jeg at tude ;-)

Ej men de to (Bascombe og Joyce) der skriver at den er lukket skulle være noget af det tætteste man kommer på pool. Det ser efterhånden meget sort ud med coutinho...
Senest rettet af Piquénbauer ons aug 09, 2017 11:00 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Parla skrev:Er ved at være træt af rygter, synes snart vi skal se handling.
Inden længe vil alle Barca fans skrige
We want Paulinho! We want Paulinho! We want Paulinho!

Det er ledelsens smarte trick. De trækker det ud, så vi til sidst bliver glad, hvis vi bare henter en eller anden spiller.

Det er nemmere at sænke folks forventninger end at gøre et godt stykke arbejde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Du skal nok se at det er lige modsat. Især når det handler om barca.

Barto skal finde minimum en topspiller. Ellers risikerer han virkelig at blive væltet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Jeg ville være ovenud tilfreds med Seri og Dembele. Med hensyn til førstenævnte har Nice lige solgt offensiv profil Eysseric, og en defensiv profil i Dalbert. De har altså allerede solgt godt med spillere. Jeg håber dog stadig vi har ham som prioritet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke med seri men tror vi henter dembele. Det ligner en handel der faktisk kan lade sig gøre (både spanske og tyske medier skriver om det). Men han bliver latterligt dyr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men ja du har selvfølgelig ret. Barca og nu også Lyon ved ikke hvad de laver.
Man skal heller ikke være for hård ved Lyon. Jeg har nogle fantastisk minder fra dengang Benzema & co. slog Real Madrid ud af 1/8-finalen i Champions League hver andet år.
Det ville klæde dig hvis du havde samme indstilling overfor vores klub.
Jeg elsker Barca. Man har det bare med at se fejlene lidt tydeligere, når man står tæt på.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Du må virkelig gerne uddybe hvad du mener med "en af nutidens bedste spillere"?
Ja, jeg synes, at han er i top 15 af bedste spillere i verden af offensive spillere for mig. Han er en af Reals allerbedste spillere og spiller 7/8 ud af 10 gange en god kamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men ja du har selvfølgelig ret. Barca og nu også Lyon ved ikke hvad de laver.
Man skal heller ikke være for hård ved Lyon. Jeg har nogle fantastisk minder fra dengang Benzema & co. slog Real Madrid ud af 1/8-finalen i Champions League hver andet år.
Det ville klæde dig hvis du havde samme indstilling overfor vores klub.
Jeg elsker Barca. Man har det bare med at se fejlene lidt tydeligere, når man står tæt på.
Og man må sige at du er god til at påpege dem konstant. Nuancer derimod. Det gider du ikke rigtigt. Desværre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Du må virkelig gerne uddybe hvad du mener med "en af nutidens bedste spillere"?
Ja, jeg synes, at han er i top 15 af bedste spillere i verden af offensive spillere for mig. Han er en af Reals allerbedste spillere og spiller 7/8 ud af 10 gange en god kamp.
Ok tak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men ja du har selvfølgelig ret. Barca og nu også Lyon ved ikke hvad de laver.
Man skal heller ikke være for hård ved Lyon. Jeg har nogle fantastisk minder fra dengang Benzema & co. slog Real Madrid ud af 1/8-finalen i Champions League hver andet år.
Det ville klæde dig hvis du havde samme indstilling overfor vores klub.
Jeg elsker Barca. Man har det bare med at se fejlene lidt tydeligere, når man står tæt på.
Og man må sige at du er god til at påpege dem konstant. Nuancer derimod. Det gider du ikke rigtigt. Desværre.
Vi har alle vores mission her i livet. Jeg påpeger ledelsens fejl, og du påpeger mine :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hehe hvis messi bliver pool spiller så begynder jeg at tude ;-)

Ej men de to (Bascombe og Joyce) der skriver at den er lukket skulle være noget af det tætteste man kommer på pool. Det ser efterhånden meget sort ud med coutinho...
Er der en ting, jeg har lært de sidste to år som United-sympatisør ang. transfer og generelt om det engelske marked, så er der mange af de her engelske journalister, der ved absolut ingenting, hvad de engelske klubber foretager sig. Mange af de store transfer bliver altid breaket af alt andet end en englænder (Jeg formoder, at denne Bascombe og Joyce er englændere).

Jeg har ikke fulgt så meget med i rygtestrømmen om os, da jeg simpelthne ikke gider at bruge mere tid på, at alt er inden for 48 timer fra at blive officielt, men hvad har di Marzio skrevet om Coutinho-sagen? Han er inderligt den eneste kilde, jeg efterhånden har tillid til. Alle andre, især engelske klubber, ved journalister absolut ikke en skid om, hvad der foregår. De skriver bare for at få clickbaits.

Jeg tror dog på, at Coutinho bliver meget svær at hente, da Lallana, en af Pools nøglespillere er ude i fire måneder, og som nok skulle være ham, der skulle blive Liverpools endegyldige kreatør, hvis Coutinho smuttede.

Den eneste måde jeg kan se denne handel gå igennem er kun, hvis Coutinho indgiver en officiel transfererklæring, så han på denne måde frasiger sig enhver form for loyalitetspenge og andre pengesummer. Han har vist forlænget sin kontrakt i sidste sæson, så der kan godt være en del millioner af pund, som Coutinho nok skal frasige sig retten til. Og lige pt., af de få tweets, jeg har læst, så vil Coutinho ikke dette, da han har for meget respekt for Liverpool.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Som det er med os og alle andre klubber så har man nogle journalister man stoler mere på end andre. De to der blev nævnt her stoler Pool tilhængerne på i så høj en grad at de nærmest bliver kaldt klub journalister.

Kan de så tage fejl? Ja. Men jeg tror ærlig talt mere på dem end de medier der har skrevet konstant at en handel er timer væk. Og desuden så virker det nemlig underligt da en handel af de årsager du nævner ser virkelig svær ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Imo lugter det af at alle de medier der skriver at vi er ved at lukke en handel tager det for givet at det vil ske pga de penge vi nu har. De tager bare ikke markedet i dag med i overvejelserne og man kommer bare ikke så langt med penge som tidligere. Det vil kræve at coutinho siger stop for Pool vil hellere have ham end penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Som det er med os og alle andre klubber så har man nogle journalister man stoler mere på end andre. De to der blev nævnt her stoler Pool tilhængerne på i så høj en grad at de nærmest bliver kaldt klub journalister.

Kan de så tage fejl? Ja. Men jeg tror ærlig talt mere på dem end de medier der har skrevet konstant at en handel er timer væk. Og desuden så virker det nemlig underligt da en handel af de årsager du nævner ser virkelig svær ud.
Men som nævnt. Der var også flere af Uniteds-relaterede mennesker, som flere gange skrev ting om spilelre som slet ikke passede for, og så hev United en frem såsom Bailly og Lukaku.

Det, jeg prøver at sige, er, at især de engelske klubber. Mange af de "troværdige journalister" er helt væk med deres antagelse. Senest så jeg den United-relaterede avis, Manchester Evening News, som sagde, at di Marzio skal man ikke tage for gode varer, men i stedet for at høre på dem, selvom deres hit-rate er elendigt. M.E.N skulle forestille sig at være en avis, man som United-fans skulle føle sig sikker på, men de har sejlet helt vildt. Mange af Uniteds transfers er blevet breaket af enten di Marzio eller de der franske journalsiter på Twitter, som jeg ikke lige kan huske navnet på.

Så, bare lige for at give Coutinho lidt håb, så skal man ikke føle sig så sikker på engelske journalsiter, eller folk tæt på dem.

Men jeg tror faktisk på Coutinho kommer. Jeg tror virkelig, at han godt forstår alvoren i denne sag her.

Jeg tror på to udfald

1) Coutinho kommer i år for en hulens masse penge. Kræver dog en transfer request fra Cous repræsentanter.

2) Coutinho laver en aftale med Liverpool, at han dræber sig selv for Liverpool i denne sæson og så skifter til Barca næste sæson for måske lidt færre penge, da Coutinho giver dem et år af sine bedste år mere til Pool. Man så det jo også med, at Ronaldo gjorde det samme med Real, da han lovede Ferguson et år mere end hvad han ville af respekt for Ferguson.

Problemet med 2'eren kan dog være, at Barca giver Coutinho et ultimatum, der hedder, at det skal være nu eller aldrig, da Barca jo som bekendt har brug for en stjernespiller, og de ikke kan vente på Coutinho et år mere. Hvis det sker, så tror jeg mere på 1'eren, at Coutinho tager sidste udvej, da han nok indser, at Barca-muligheden kan glippe, og jeg tror, han mere end gerne vil være Barca-spiller, men nok har respekt for Liverpool, men nok må indse, at en trasnfer request er sidste udvej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Bare noget helt andet snak.

Jeg er jo som bekendt temmelig tosset med de Gea, og jeg ved, at han har en spansk kæreste, der meget, meget gerne vil stifte familie med ham (hun er fem år ældre end ham). Det er sangerinden og TV-værten Edurne, og hun bor jo i Madrid, men mon ikke, at de Gea nok snart har hjemve, og gerne vil spille om CL?. Jeg ved, at de Gea er indædt Atletico-fan, og hans familie er det også, så jeg tror da, at han helst vil til Barca end Real.

de Gea har kontraktudløb i 2019. Ville I til sommeren 2018 gå efter de Gea for 30-40 mio. euro, som jeg tror, det vil koste at hente de Gea med et år tilbage, og så afskippe MAts?

Jeg ville gøre det uden at tøve det mindste. Til næste sommer er de Gea 27, tre måneder fra 28, når sæsonen starter, og man kan sagtens få 7-10 år ud af ham. ter Stegen er kun 1½ år yngre end de Gea, men der er stadigvæk klasseforskel mellem MAts og de Gea. de Gea er en mand, der kan afgøre en kamp for dig - så god er han. Bare se på United. Han reddede deres røv i tre år. Og i United er han jo vant til at blive svigtet af sit forsvar, så det ville ikke være noget nyt for ham, når samme hændelser vil giveligt ske i Barca. Der disker vi ikke ligefrem altid med flot forsvarsspil.

Men en evne, der virkelig imponerer mig ved de Gea. Han er ikke sådan en, der skal holdes varm. Der har været kampe for United, hvor United ikke har haft et skud på sig i 70 minutter og så hiver de Gea lige en vild redning frem enten på en-mod-en eller noget andet. Det er altså en virkelig undervurderet egenskab at have, at man mentalt er så hamrende fokuseret og skarp, at man er klar, når det brænder på. Her synes jeg sommetider, at MAts kan sejle, da han skal mere holdes varm.
Senest rettet af MessiPogba ons aug 09, 2017 11:40 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster